Pov Summer 7:30
Als ik wakker word kijk ik naast me. James is al uit bed.Ik doe mijn kleding aan, doe mijn make-up en fix mijn haar.
ik maak Lieve ook helemaal klaar voor de dag.
Ik loop dan naar beneden en maak ontbijt. Inmiddels zijn Nina en Pip ook al aan het mee-eten.
Na het eten ruim ik af terwijl Nina en Pip aan het spelen zijn met de popen.
12.00
Nina is zojuist opgehaald door Saar. Saar had ook meteen Jesse mee gebracht naar ons huis.De kinderen hebben vakantie komende week. Ik ook. James heeft zojuist een telefoontje gekregen dat hij ook vrij is.
Ik boek meteen een vlucht naar Curacoa en begin met inpakken.
Eerst doe ik de koffer van Lieve daarna van Jesse daarna van Pip en daarna die van James en mij.
We sluiten het huis af en rijden naar Madrid AirPort.
Onze vlucht gaat over een 2 uurtjes dus hebben we nog tijd genoeg.
We lopen langs de Starbucks en halen daar een broodje en koffie.
Over een half uur mogen we gaan boarden dus lopen we richting daar.
*in het vliegtuig*
ik zit naast Lieve en Pip en Jesse en James zitten achter ons.
Lieve slaapt al snel en Pip kijkt een film. Ik lees een magazine en kijk ook wat films.
23:35
we zijn zojuist geland in Willemstad. we huren een auto en laden onze koffers in. we rijden naar het huis dat we gehuurd hebben.
00:10
we zijn aangekomen bij het huis. Ik leg Lieve meteen op bed en daarna Jesse en Pip.
zelf stap ik onder de douche en ga meteen slapen. James ook.
(omdat dit hoofdstuk best kort was, doe ik 2 dagen dit hoofdstuk)
Pov Summer 8:00
Als ik wakker word is er nog niemand wakker. Ik doe een zomerse jurk aan en doe wat make-up op mijn gezicht. Ik rijd met de auto naar de supermarkt. Ik haal lekkere dingen voor ontbijt, lunch, snoepjes en frisdrank.
als de boodschappen gehaald zijn rijd ik weer naar huis.
Inmiddels zijn James en Lieve ook al wakker. Lieve kijkt tv terwijl James en ik het ontbijt bereiden.
10:00
we zijn klaar met ontbijten. ik loop samen met Pip, Jesse en Lieve naar boven. Ik doe Pip een jurkje aan met sandaaltjes.Lieve een jurkje met sandalen en Jesse een korte broek met een t-shirtje.
Pip > Lieve > Jesse
Mezelf:
James:
Als de kinderen helemaal klaar zijn poets ik hun tandjes nog snel en gaan dan naar beneden. Ik pak al de spullen bij elkaar en doe Lieve in de buggy.Ik pak de strandtas in terwijl James de kinderen in smeert.
We lopen langs de kust naar het strand. Ik leg de handdoeken neer en ga wat spelen met Lieve. James en de kinderen gaan gelijk het water in.
13:30
Ik droog de kinderen af en daarna gaan we lunchen op het strand.
15:00
We zijn weer klaar met lunchen, we gaan gewoon weer chillen op het strand.
17:30
Ik pak de spullen weer in. James doet de kids en daarna lopen we naar het huis. Ik zet de kinderen onder de douche en geef ze daarna hun trainingspakjes. Lieve ligt eventjes te slapen in haar bedje. James is het eten aan het bereiden.
ik stap na de kids onder de douche en doe daarna ook een jogginspak aan.
inmiddels is James klaar met koken dus gaan we lekker eten.
*na het eten*
Ik ruim af terwijl de kinderen tv kijken. James geeft Lieve de voeding.
20:00
Ik leg Lieve weer op bed en ga daarna mee tv kijken met James, Pip en Jesse.
21:30
Ik loop met Jesse en Pip aar boven en breng ze naar bed.
"Slaaplekker schatjes!' roep ik nog terwijl de deur al dicht is.
ik loop naar beneden en ga nog even bij James zitten. Samen kijken we tv.
23:00
Ik ben aardig moe van deze dag dus besluit ik te gaan slapen.
'Doei schatje' zeg ik nog tegen James.
'Bye'mompelt hij terug
ik loop naar boven en poets mijn tanden. Ik ga daarna in bed liggen.
JE LEEST
Madridlife
Storie d'amoreSamenvatting: Summer woont met haar gezinnetje in Madrid. Lieve van 0,5 jaar, Pip en Jesse van 5 jaar en James is 30 jaar oud. Summer is model en James voetballer, allebei erg druk maar toch proberen ze zo vaak mogelijk leuke dingen te doen met de k...