Heey mensen! Sorry voor het lange niks uploaden! Vanaf vandaag elke dag waarop geüpload moet worden wordt geüpload. Sorry!
Pov Summer 8:00
Ik word wakker. James is al weg. Hij is op trainingskamp in Barcelona. Ik ga vanmiddag naar Ibiza met Saar en Soof. We hebben alle 3 een interview.Ik stap uit bed en loop naar de badkamer. Ik stap onder de douche. Na het douchen kleed ik me aan, doe mijn make-up en föhn mijn haren.
Ik pak een trolly en doe daar mijn spulletjes is.
Evenlater pak ik een grotere koffer voor Pip en Jesse. Die gaan naar mijn ouders. Lieve gaat naar de ouders van James.
Ik pak een tas voor Lieve en doe haar spullen daar in.9:00
Ik ben klaar met inpakken. Ik heb ontbijt gemaakt voor de kids. Ze kijken ondertussen tv. Ik geef Lieve de fles.9:30
Ik neem Jesse en Pip mee naar boven en kleed ze aan. Even later doe ik dat ook bij Lieve.12:00
Ik breng Lieve naar de ouders van James en Jesse en pip naar mijn ouders.
Ik geef ze nog een kus en rijd daarna naar Saar en Soof Ik geef hub 3 dikke zoenen.12:45
We zijn op het vliegveld. We checken alvast in en lopen wat winkeltjes in. Onze vlucht gaat om 2 uur.13:20
We gaan een tentje binnen. 'Loetje' daar eten we een hapje.14:00
We gaan vliegen.16:30
We zijn aangekomen. Ik stuur James, mijn ouders en de ouders van James een appje dat ik ben aangekomen.Ik haal samen met Saar en Soof de koffers op en haal onze huur -auto op.
We doen al onze koffers erin en rijden naar het hotel.
We checken in en lopen naar de hotelkamer. We frissen ons op en gaan meteen een hapje eten. Na het eten reken ik af en gaan we weer naar het hotel. Ik stap onder de douche en ga daarna lekker in bed liggen.
#gn💘
JE LEEST
Madridlife
RomanceSamenvatting: Summer woont met haar gezinnetje in Madrid. Lieve van 0,5 jaar, Pip en Jesse van 5 jaar en James is 30 jaar oud. Summer is model en James voetballer, allebei erg druk maar toch proberen ze zo vaak mogelijk leuke dingen te doen met de k...