13.Outletshoppen!

9 0 1
                                    

POV James 6:23
*Pip huilt*
J:"Haal jij d'r eventjes halen?"
S:"altijd ikke he"
J:"ja dat klopt"
*pip ligt weer te slapen*
J:"Ik moet zo nog even trainen."
S:"oke, ga jij dan nu? Dan kan ik straks ook nog ff naar de sportschool."
J:"oke, dan ga ik uit bed."
*James is weg*
POV Summer 7:02
Ik haal Pip en Jesse uit hun bed en loop naar beneden. Ik leg Jesse in de box en doe Pip in de wipstoel.
Als ik ze hun de wipstoel gezet heb beginnen Jesse en Pip tegen elkaar te praten met babytaal, ondertussen maak ik de fles klaar.
Eerst geef ik Pip de fles en daarna Jesse.
J:"ik ben tuis!"
S:"Heey lieverd!"
Als ik klaar ben met de flessen kleed ik me om voor het sporten en kleed ik Jessie en Pip aan. Ik zeg nog even tegen James dat ik vertrek naar de sportschool en daarna ga ik.
*klaar met sporten*
Ik zeg tegen James dat hij mag gaan douchen, ondertussen pak ik de spullen bij elkaar die straks allemaal mee moeten we gaan namelijk naar de outlet in Madrid Oost. Ik zet eerst Jesse en Pip op de mat samen met de tv en wat speeltjes. James komt naar beneden gelopen en ik loop naar boven en zet de douche aan. Als ik klaar ben met douchen doe ik mijn lenzen in en wat make-up op. Als ik klaar ben loop ik naar beneden en pak de luiertas flesjes luiers koeken en 2 flesjes water, ik doe alles in de tas en zet de wagen klaar. Ondertussen doet James de schoenen en de jassen van Jesse en Pip aan. Als we klaar zijn om te gaan zetten we Pip en Jesse in de auto en ga ik zelf zitten. Een paar minuutjes later komt James ook zitten. *aangekomen*
J:"schatje, we moeten even de kinderwagen in elkaar zetten."
S:"ja is goed."
*eenmaal aan het winkelen*
S:"zullen we ff de Tommy Hilfiger in gaan?"
J:"ja, ik moet nog een chique jasje hebben."
S:"komt vast wel goed."
POV James 14:35
J:"Schatje vind je dit jasje mooi?"
S:"ja heel erg!!"
S:"zullen we hierna even gaan lunchen?"
J:"ja doen we!"
S:"wat zijn Jesse en Pip schattig samen in de kinderwagen."
*weer thuis*
S:"sjeetje wat hebben we veel gekocht!!"
J:"ja inderdaad!"
S:"ik ga Jesse en Pip even in bed leggen."
J:"ik moet dus blijkbaar nog een keertje trainen vandaag, dus ik ga nu?"
S:"ja is goed! Wil je daarna nog even naar de supermarkt gaan?"
J:"ja, wat moe ik halen?"
S:"7x potjes met babyeten
2x pak met luiers
Unox worst
Boerenkool
Brood Bruin
Groene thee
Koffiebonen
Nutella
Cola light, dat was het wel!"
S:"tot straks!"
J:"tot straks!"
POV Summer 16:34
Ik heb de kinderen net in bed gelegd en ben nu weer beneden en zit op de bank met wat thee en mijn telefoon. Ik besluit Saar te bellen of ze even langs wil komen.
Gesprek: Sa=Saar Su=Summer
Sa:Heey! Wat is d'r?
Su:ik ben alleen thuis met de kids en wilde vragen of je langs wilde komen!
Sa:tuurlijk ik kom meteen!"
Su:"tot zo!"
Ik hoor gehuil dat van Pip is dus ik loop naaf boven en pak Pip uit haar bedje. Zodra Pip aangekleed is loop ik nog snel even de kamer van Jesse in en zie ik dat hij nog aan 't slapen is. Ik loop samen met Pip naar beneden en leg Pip in de box. Ik verschuif me naar de computer Ok wat mailtjes te beantwoorden. Als ik de bel hoor een paar minuten later pak ik Pip en loop ik naar de deur.
Gesprek: Su=Summer sa=Saar
Su:"Heey!"
Sa:"Heey!"
Sa:"hoe gaat het?"
Su:"goed, wel druk en energieslepend."
Sa:"dat ben ik met je eens!"
Su:"wil je iets te drinken?"
Sa:"kopje thee graag!"
Ik pak Pip en leg d'r even in de box. Ik zet de waterkoker aan en pak 2 mokken. We kletsen best lang totdat ik Jesse hoor huilen. Ik vraag aan Saar of ze even op Pip wilt passen.als ik Jesse gepakt heb loop ik naar beneden en zie dat Pip in de armen van Saar aan het slapen is.
Su:"ah wat een Cutie"
Sa:"jaha!"
Ik zet Jesse in de box en Pip ik de wipstoel daarna ga ik lekker kletsen met Saar.
J:"schatje, ik ben thuis!!"
Su:o, Heey!!"
Als Saar net weg is ruim ik de boodschappen op, daarna begin ik aan het eten. We eten een caesersalade met kip. Ik kook en James dekt de tafel. Als James dat heeft gedaan gaat hij naar boven even snel douchen en schone kleding aantrekken. Als we eenmaal klaar zijn met het eten maken bereid ik de flessen voor. Eerst geef ik Jesse de fles daarna Pip. Daarna gaan James en ik eten. Als we klaar zijn ruimen we de keuken op en zet de vaatwasser aan. Ik zie dat James in de woonkamer aan het spelen is samen met Jesse en Pip.
19:00 POV Summer
Ik besluit alvast het bad aan te zetten.
S:"James!! De kinderen kunnen komen!!"
J:"ik kom lieverd!"
Als James eenmaal boven is samen met de kinderen kleed ik ze uit en gaat James Guusje even uitlaten. Als de kinderen eenmaal in bad zitten ga ik mijn make-up eraf halen.
(Jesse begint te huilen)
S:"ahh Jesse ga maar lekker wassen!"
Ik haal Jesse uit bad en droog hem af. Ik doe zijn luier en slaapzak aan en leg hem in zijn bedje. Daarna doe ik het zelfde bij Pip. Daarna is het tijd voor mezelf. Ik stap lekker onder de douche en was mijn haren lekker. Daarna zet ik nog even een wasje in en hoor ik dat James thuis is.
J:"schatje! Ik ben thuis!!"
S:"fijn!"
Ik doe mijn pyama aan en poets mijn tanden. Daarna kruip ik ons bed in, een paar minuten later voel ik warme handen tegen mijn schouders. James ligt in bed. We praten nog even over morgen en dan gaan we slapen!

Heey mensjes!
Dit hoofdstuk was extra lang! En echt heel veel werk!!
Gelukkig nieuwjaar!
1056 woorden
Groetjes fietje21

MadridlifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu