"Piip piip piip pi.." Herätyskello soi kello seitsemän aamulla, kuten joka aamu. Olen kyllästynyt samoihin rutiineihin ja tuohon herätyskelloon. Olen oikeestaan kyllästynyt koko suomeen. Tämän siitä saa kun nukkuu liian vähän. "Milla kello on seitsemän. Nouse ylös." Kuulen äidin huutavan huoneestaan unisena. "Joo joo oon jo ylhäällä." Vastaan kiukkusena.
Pestyäni hampaat meikkaan pikaisesti ja puen päälleni mustat legginssit, topin sekä harmaan college paidan jossa on mustaa tekstiä. "Voi vit.. Kello on jo noin paljon." Kiroan. Nappaan pyörän ja lähden töihin.
Täytin viime vuonna 17 vuotta viimein ja olen haaveillut amerikaan muutosta. Tänä vuonna se tapahtuu, päätin oikeasti tehdä sen. Olen löytänyt sopivan asunnon itselleni amerikasta. Lähtöä hidastaa se että olen vielä suomessa töissä kerätäkseni rahaa takuuvuokraan. Enään kuukausi, ja olen valmis muuttoon.
Taas samanlainen tylsä päivä töissä, mutta onnekseni melkeen ohi.
"Lakasethan vielä lattian ennen kuin lähdet?" Pomoni huikkaa ovelta.
"Joo tottakai." Vastaan hieman väsyneesti. Työskentelen siis uimalan kahviossa, ei muuten valittamista mutta vihaan töykeitä asiakkaita. PLUS eksäni on allasvahtina samassa uimalssa, joten törmään häneen päivittäin.
Matkalla kotiin joudun kohtaamaan entisten kiusaajieni kasvoja kävellessäni lukion ohi. Melkeen kaikki luokaltani hakivat sinne ylä-asteen jälkeen, minä sen sijaan hain heti töitä rahan keruuta varten.
"Jaahas kattokaa mikä tossa kävelee." Kuulen äänten sanovan, päätän olla välittämättä mutta kuin itseestään suustani pääsee
"jaa a. Ihminen ehkä?" Voi ei kaduttaa että puutuin, tästä he vielä innostuvat.
"Nii kai, ihminen josta ei tule mitään. Ei susta oo mihinkään." He sanovat.
"Vielä tekin hiljenette. Mä näytän teille vielä" Vastaan. Kuulostinkohan ihan naurettavalta tai lapselleselta? Olen aina halunnut olla ihminen jota ei kiinnosta muiden mielipiteet, en vain ole. Välitän liikaa. Voi kun pääsis tästä kaikesta jo eroon..
NONII TÄÄ EKA OSA ON VÄHÄ LYHYT KU KIRJOTIN PUHELIMELLA. MUT JATKAN HETI KU PÄÄSEN HIMAAN :)
YOU ARE READING
Katse - Harry Styles fanfiction in finnish
FanfictionMilla on 17 vuotias suomalainen tyttö joka on kyllästynyt elämäänsä suomessa. Hänen haaveenaan on muuttaa amerikkaan ja menestyä siellä. Hän päättää toteuttaa haaveensa. Amerikassa häntä odottaakin aivan erilainen elämä mitä hän odotti. Hän rakastuu...