dv ; chapter three ~°

454 50 0
                                    

Tepat pukul 9 malam, mereka bersepuluh berkumpul dekat back stage.

" Okay. Korang kena naik berpartner. So, korang akan keluar nanti dengan partner korang yang sama warna, " terang Miss Hyuna.

Mereka terus berpandangan antara satu sama lain.

Naeun memandang Sehun yang tengah mendengus kasar. Naeun mengeluh.

' Nampaklah dia tak nak dengan kau Son Naeun, ' kata Naeun dalam hati.

Naeun mendekati Eunji.

" Eunji, jom tukar baju, " bisik Naeun.

" Kau gila! Kita nak mula dah ni. Mana sempat, " jawab Eunji.

Naeun menarik nafas lalu mendekati Sehun. Dia hanya mendiamkan diri.

" Yah Kim Taehyung! Pervert! " jerit Chorong.

" Apa? Aku tak buat apa-apa pun, " kata Taehyung.

" Kau sentuh-sentuh bahu aku apasal hah? " bentak Chorong.

" Alah. Sentuh bahu je. Tu pun nak marah. Takpe nanti atas pentas, aku peluk bahu kau kuat-kuat. Padan muka kau, " kata Taehyung lalu senyum sinis.

Chorong mengeluh kasar.

" Ikut kau lah! Penat aku layan kau, " kata Chorong pasrah.

Naeun hanya memandang mereka berdua dengan senyuman kelat. Kemudian, dia mencuri-curi pandang Sehun yang kelihatan serious.

" Apa pandang-pandang hah? " gertak Sehun.

Naeun terus menundukkan kepalanya.

' Kenapalah aku pilih warna ni. Aku memang nak warna kelabu dah, tapi Si Jungkook tu lah yang pergi rembat dulu. Kalau tak aku dapat pair dengan Eunji. Hish aku tak nak yeoja ni, ' bentak Sehun dalam hati.

" Okay, I bagi giliran. First, black, grey, light blue, white and last red, okay? "

" Nae! "

Sehun memandang Naeun.

" Nanti kau jangan nak melebih-lebih eh! Aku tak suka! " kata Sehun kasar.

Naeun terus menganggukkan dan menundukkan kepalanya.

Sehun menghela nafas kasar.

" Sehun, aku mintak maaf sebab tanya kau benda ni. Tapi, kenapa kau bencikan aku? " tanya Naeun sambil mendongak memandang muka Sehun yang sekeras batu.

Sehun memandang Naeun tajam.

" I'm just hate you, " kata Sehun.

" But, why? Why you hate me? " bentak Naeun.

" Diam arr! Bising! " bentak Sehun kasar.

Naeun menghela nafas perlahan lalu menundukkan kepalanya.

" Sekarang dipersilakan model-model untuk De La Rosie untuk memperagakan baju, " kata MC daripada atas pentas.

" Suho, kajja! " kata Irene.

Suho senyum lalu menganggukkan kepalanya. Mereka berdua mula naik ke atas pentas dan memperagakan design daripada De La Rosie.

 Mereka berdua mula naik ke atas pentas dan memperagakan design daripada De La Rosie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
© devil crush Where stories live. Discover now