Sehun membantu Naeun memasukkan barangnya ke dalam bonet keretanya. Kemudian, mereka masuk ke dalam kereta dan Sehun mula memandu keretanya.
" Kita nak pergi mana ni?" tanya Sehun.
"Entahlah. Aku ikut kau je," jawab Naeun sambil bermain dengan handphone nya.
" Kalau macam tu kita jalan-jalan dekat Han River nak tak?" tanya Sehun.
Naeun hanya menganggukkan kepalanya.
🌸🌸🌸🌸🌸
Sesampainya di Han River, Naeun terus keluar daripada kereta lalu berjalan meninggalkan Sehun. Dia berjalan sambil menikmati suasana dekat situ.
Kelihatan ramai orang meluangkan masa dekat situ. Naeun mencari kelibat Sehun.
"Mana pulak namja ni? Aku bukannya jalan cepat sangat pun," bebel Naeun.
Kemudian, dia berjalan mendekati sebuah kedai makan. Dia memandang sekeliling.
"Mana Sehun ni?"
Naeun duduk di sebuah meja lalu memesan makanan. Setelah beberapa minit menunggu, dia mengambil keputusan untuk mencari Sehun.
Naeun berjalan-jalan sekeliling Han River. Tiba-tiba, datang sekumpulan namja-namja mendekatinya.
"Annyeong noona," sapa seorang namja yang memakai uniform sekolah dengan name tagenya yang tertulis Lim Sejun.
" Annyeong," jawab Naeun sambil tersenyum manis.
"Apa nama noona?" tanya seorang namja yang berambut putih.
"Ehh kau ni Byungchan. Sibuk ahh nak kacau line aku," bentak namja yang bernama Sejun tadi.
Naeun tersenyum.
"Nama noona Son Naeun. Panggil Naeun noona. By the way, korang ni dari SOPA kan? Dulu noona study kat situ jugak,"
" Sekarang noona study kat mana?" tanya namja yang bernama Han Seungwoo.
" Cheongdam University. Nanti korang belajarlah kat situ. Best!" kata Naeun.
Mereka tersenyum.
" Noona ni yeoppo lah! "puji Byungchan.
Naeun tersenyum manakala kawan²nya yang lain sudahpun acah-acah memukulnya.
Byungchan memegang lengan Naeun.
" Noona tengok diorang buli Chan, "
Tiba-tiba,
" Siapa noona kau huh? "
Naeun memandang belakang lalu tersenyum.
" Mana kau pergi huh? Penat aku cari kau," kata Naeun lalu menari tangan Sehun mendekati namja-namja tadi.
"Siapa noona kau huh? Kalau kau nak buat macam tu buatlah kat noona betul kau," kata Sehun.
Naeun tergelak perlahan. Byungchan pantas berdiri di sebelah kawannya.
"Korang tak payah takutlah dengan ahjusshi ni. Nama dia Oh Sehun korang panggil je dia ahjusshi. Mesti dia tak marah. Muka dia memang nampak muda sebenarnya dia ni ahjusshi noona,"
Sehun memandang Naeun tajam manakala Naeun hanya tersenyum manis.
Lalu mereka bertiga bow,
" annyeonghaseyo ahjusshi! "
YOU ARE READING
© devil crush
Fanfictionson naeun x oh sehun ___________________ ♡( their chapters ˃͈ દ ˂͈ )