dv ; chapter four ~°

460 45 5
                                    

Sehun berjalan-jalan dekat kawasan hotel. Sehinggalah dia nampak seorang yeoja yang tengah duduk tepi kolam buatan.

Sehun mendekati yeoja tersebut dan berdiri di hadapannya. Yeoja tersebut mendongak memandang Sehun.

" Wae? " tanya yeoja tersebut.

" Boleh aku duduk Eunji-sshi? " tanya Sehun.

" Duduk jelah. By the way, kenapa kau kacau aku ni?" tanya Eunji sambil pandang phone nya.

" Eunji, aku nak bagitahu kau something, " kata Sehun.

" Apa? " tanya Eunji.

" Sarangahe Jung Eunji! " luah Sehun.

Eunji tergamam. Dia memandang Sehun yang tengah serious memandangnya.

" Mian. I'm not love you, " jawab Eunji.

" Tapi, kau boleh cintakan ansur-ansur kan? Kalau kau perlukan masa, aku boleh tunggu, " kata Sehun separuh memohon.

Eunji berdiri.

" Mian. Aku dah ada orang yang aku cinta, " kata Eunji lalu beredar pergi.

Sehun mengeluh perlahan. Dia memandang langit yang kian gelap.

" Sehun, biar mimpi sampai ke bintang, kalau jatuh pun at least jatuh atas awan, " gumam Sehun perlahan.

Tiba-tiba, bayangan Naeun keluar dalam layaran matanya. Sehun terkejut. Dia menggosok-gosok matanya.

Dia teringatkan Naeun yang menanyakan sesuatu kepadanya.

" Why you hate me? "

Sehun mendengus.

" Aku je yang tahu macam mana perasaan aku, " gumam Sehun perlahan.

Tiba-tiba, dia teringatkan seorang yeoja yang sangat dia sayangi yang kini berada kian jauh. Dia membayangkan wajah yeoja tersebut.

 Dia membayangkan wajah yeoja tersebut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Bogoshippeo, " luah Sehun perlahan.

Sehun berdiri lalu berjalan-jalan di sekitar taman yang berdekatan dengan hotel. Dia melihat jam tangannya. 11 p.m.

Sehun masih berjalan-jalan sehinggalah dia tertarik dengan kelipan-kelipan lampu daripada arah tasik.

Dia mendekati tasik tersebut. Tapi langkahnya terhenti apabila dia ternampak seorang yeoja yang berjalan ke arah yang sama dengannya tetapi daripada arah bertentangan. Yeoja tersebut mendepakan tangannya dan kemudian dia melunjurkan kakinya di tepi tasik.

 Yeoja tersebut mendepakan  tangannya dan kemudian dia melunjurkan kakinya di tepi tasik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
© devil crush Where stories live. Discover now