Naeun tergamam. Dia melihat seorang namja mendekati mereka berdua. Dia melihat Yoona yang sudahpun tersenyum bahagia. Dia melihat sekeliling lagi. Semua sudah memandangnya.
" Don't your dare to touch her! With your dirty hand, " kata Sehun sambil menekan perkataan dirty.
Naeun mendongakkan kepalanya dan memandang Sehun.
" Kenapa? Sebab yeoja ni kawan kau huh? Ke, sebab aku ni adik Son Dongwoon huh? " bentak Naeun.
Sehun hanya tersenyum sinis.
" Kau tak ada beza macam perempuan murahan kau tahu tak! " kata Sehun kuat.
Naeun tersentak. Matanya tiba-tiba berair, dan jatuh. Perempuan murahan?
" Jom Yoona. Nanti, kau lap air tu. Kau memang sesuai buat kerja macam tu, sebab kau tak ada beza pun dengan lantai. Sama-sama bawah and lantas dipijak! " kata Sehun lalu dia dan Yoona berlalu pergi.
Naeun tersenyum sinis.
Lantai? Pijak?
Tiba-tiba, dia terdengar.
" Harap muka je cantik, tapi perangai macam taik! Sampah! "
" Hey perempuan murahan, comfort aku malam ni. Aku bayar! "
" Kesian! Muda-muda lagi dah jadi perempuan murahan! "
Naeun pantas berdiri lalu berjalan pergi. Air matanya tidak berhenti mengalir. Kemudian, dia berhenti dekat padang sekolah dan duduk dekat tebing padang yang agak ke bawah. Dia melunjurkan kakinya.
" I really really hate you Oh Sehun! " gumam Naeun sambil menggetap bibirnya.
Dia melayan perasaannya sehinggalah dia terlelap.
🌸🌸🌸🌸🌸
Naeun membuka matanya dan mengesat matanya perlahan. Dia memandang ke depan. Gelap!
" Oh my God! Naeun, macam mana kau boleh tertidur sampai malam ni? Pabo! " bebel Naeun.
Kemudian, dia mengambil fonnya dan membuka flashlight dan berjalan untuk keluar daripada universitinya.
Kemudian, dia menunggu bas atau teksi di bus stop. Dia melihat jam tangannya. 9:56 p.m.
" Macam mana kau boleh tertidur! Pabo lah kau ni Naeun-sshi! " bebel Naeun lagi.
Dia menunggu teksi sehinggalah jam sudah menunjukkan pukul 10:30 malam.
" Mana teksi ni? Kenapa tak ada langsung ni? " bebel Naeun dengan nada risau.
Sebenarnya, dia berasa sangat takut. Tiba-tiba, dia teringat sesuatu lalu mengetuk kepalanya.
" Pabo lah kau ni Naeun. Kenapa kau tak call Taemin je, suruh ambik kau, " gumam Naeun lalu menelefon Taemin.
On call,
Hey Naeun, kau kat mana hah? Penat aku cari kau?
Taemin, ambik aku kat u.
Kat u? Kau buat apa kat sana malam-malam macam ni hah?
Please Taemin. Aku penat ni. Ambik je lah aku. Palli.
Okay-okay. Kau tunggu aku.
End call.
Naeun memasukkan fonnya ke dalam poket seluarnya. Kemudian, dia menghayunkan kakinya sambil melihat kereta yang lalu-lalang.
Tiba-tiba, dia rasa ada orang pegang bahu dia. Dia pantas menoleh dan dengan pantas orang itu menutup mulut Naeun dengan tanganya dan menarik Naeun ke belakang sebuah kedai runcit.
Dia menyandarkan Naeun pada dinding.
Naeun sudahpun mengalirkan air matanya kerana takut yang teramat sangat. Namja mengamati muka orang di depannya.
L?
Dia tergamam. Dia terdiam buat seketika.
Namja tersebut melepaskan tangannya pada mulut Naeun dan tersenyum sinis.
" Ohh, kau cam eh aku lagi? " perlinya sambil bermain-main dengan rambut Naeun.
" Kau nak apa hah? " bentak Naeun.
" Soalan apa tu Naeun. I just want you,dear. That's all! " jawabnya sambil memegang bahu Naeun yang hanya memakai baby-t memandangkan dia sudah buka kemejanya yang basah tadi.
" Jangan sentuh aku lah. Aku tak suka! " bentak Naeun kuat.
" Shhhh! Kau jangan jerit-jerit! Nanti orang dengar. Kau nak ke orang nampak kau dalam keadaan macam ni? " gertak L.
Tiba-tiba, matanya terpandangkan seseorang yang sedang memandangnya. Sehun!
" Sehun! " jerit Naeun dan pada masa yang sama, pipinya ditampar kuat.
" Diamlah bodoh! " bentak L kuat lalu kiss Naeun rakus.
" Tolong aku Sehun, " sempat lagi Naeun jerit meminta pertolongan Sehun tetapi, Sehun hanya memandangnya dan berlalu pergi.
Sehun?
Akhirnya, air matanya jatuh buat sekian kalinya. Naeun menendang **** milik L, lalu berlari pergi semasa L sedang membongkokkan badannya.
Air mata Naeun mengalir laju, dan
Kreekkkkkk
Naeun membuka matanya perlahan. Dia memandang langit. Air matanya jatuh.
To Be Continued 🌸
YOU ARE READING
© devil crush
Fanfictionson naeun x oh sehun ___________________ ♡( their chapters ˃͈ દ ˂͈ )