Hana tersenyum manis lalu memeluk Naeun kejap dan kiss pipi eommanya.
" Hana tahu lama dah pasal ahjusshi tu sebab papa selalu cerita dekat Hana pasal ahjusshi tu. And, Hana tahu jugak pasal kisah lama ahjusshi tu dengan mummy, " terang Hana sambil tersenyum manis.
" Ouh selama ni papa cerita kat Hana eh? pandai betul eh Hana sorokkan daripada mummy. Call him daddy okay? Mummy and daddy, okay? " . " Okay mummy. Don't worry " jawab Hana lalu Naeun menarik tangan Hana dan mereka berjalan ke wad milik Naeun.
🌸🌸🌸🌸🌸
" Mummy kalau jadi orang dewasa ni mesti susah kan? Macam-macam benda baru jadi dekat kita kan? " tanya Hana sambil mereka berdua duduk di sofa di dalam wad Naeun.
" Susah memang lah susah tapi macam mana pun kita still kena hadap benda tu sebab takkan lah Hana nak jadi budak-budak selamanya kan, ". Krystal meletakkan satu beg kertas atas meja lalu join dua beranak tu berbual dekat sofa.
" Hahahaha apalah mama ni Hana tahu lah takkan Hana nak jadi budak-budak je kan. Waktu besar nanti Hana nak berjaya pastu nak kaya sebab Hana nak mummy, daddy, papa ngan mama hidup senang. Sebab Hana tahu yang korang semua mesti dah bersusah waktu sekarang kan, " kata Hana lalu menyandarkan kepalanya pada bahu Naeun. Naeun mengusap kepala anaknya lembut.
" Bangga mama ada anak macam Hana walaupun Hana bukannya anak kandung mama. Mama sayang Hana, " kata Krystal lalu berdiri dan memeluk Hana dan Naeun. Mereka berdua berpelukan sambil ketawa perlahan.
Meanwhile, " Masuklah. Kau buat apa kat luar ni? ". Sehun memusingkan kepalanya lalu menghadiahkan senyumannya kepada L. L membalasnya lalu mengajak Sehun lepak dekat balkoni aras tersebut.
" Sehun, first sekali aku nak mintak maaf dekat kau pasal hari tu sebabkan aku kau break up dengan Naeun, and korang lost contact selama lima tahun ni, " kata L sambil memandang permandangan di depan matanya.
Sehun mengeluh perlahan. " Tak ada benda yang kau patut mintak maaf dekat aku. Kalau kau buat macam tu pun, tapi kalau aku still nakkan Naeun waktu tu, aku still boleh terima Hana, kan? Tapi aku je yang tak nak terima kenyataan waktu tu, ".
" By the way, welcome to this family Hana's daddy. Jom masuk kita join diorang sekali. Diorang buat apalah kan dalam tu? " kata L lalu mereka berdua berjalan dan masuk ke dalam wad Naeun.
" Papa, daddy! ". Hana berlari lalu mendepakan tangannya ke arah Sehun. Sehun tersenyum manis lalu memeluk Hana dan mendukungnya. Hana terus terkekek perlahan.
" Amboi Hana dah ada daddy, lupakan papa eh? Sampai hati Hana, " gurau L sambil cuit pipi Hana lembut.
" Biarlah Hana nak manja-manja dengan daddy Hana, kan Hana dah manja dengan papa lama dah. Ni turn daddy pulak. Kan daddy? Betul tak Hana cakap? ". Semua gelak dengan telatah Hana. Sehun senyum lalu kiss pipi Hana.
" Takkanlah tak betul pulak. Mestilah betul. Lepas ni hari-hari Hana jumpa daddy okay, " kata Sehun. Naeun tersenyum manis. L yang terpandangkan Naeun tersenyum puas.
" Ni masa untuk kau bahagia Naeun. Walau macam mana pun aku still sayangkan Naeun, " gumam L dalam hati. Actually dia masih sayangkan Naeun tetapi dia tahu yang hati Naeun sudahpun terisi jadi dia berundur dan cuba sepenuh hati untuk mencintai Krystal, isterinya.
🌸🌸🌸🌸🌸
Naeun berjalan ke arah balkoni biliknya. Sudah lebih daripada sebulan dia menjadi milik mutlak sang lelaki yang bernama Oh Sehun. Naeun tergelak perlahan.
Tiba-tiba seseorang menghampirinya lalu memeluk pinggangnya. " Apa yang awak ketawakan hah? " tanya Sehun.
" Saya just teringatkan balik waktu saya crush kan awak dulu, tapi awak bencikan saya. Saya tahu yang awak bencikan saya, tapi saya still nak sukakan awak jugak and sekarang awak dah jadi husband saya. Macam tak percaya je kan? " kata Naeun sambil memusingkan badannya dan menghadap muka Sehun.
" Mianhae, atas apa yang saya dah buat kat awak selama ni. Saya selalu sakitkan hati awak, saya tahu walau banyak mana pun saya mintak maaf dekat awak, sakit tu tetap terasa. And terima kasih sebab sudi terima saya dalam hidup awak walaupun namja ni lah yang paling banyak buat awak menangis, " luah Sehun lalu kiss dahi Naeun lembut. Naeun senyum bahagia.
" Eh nak peluk-peluk berdua je. Dah lupa dah ke dekat Hana si cantik comel ni? ". Tiba-tiba Hana muncul daripada pintu bilik mereka yang terbuka dan berjalan menuju ke mereka berdua. Hana mendepakan tangannya ke arah Sehun.
Sehun mendukung Hana lalu mereka bertiga berpelukan. Family hug.
and just like the others ff ; nothing different, happy ending.
devil crush ; the end.
YOU ARE READING
© devil crush
Fanfictionson naeun x oh sehun ___________________ ♡( their chapters ˃͈ દ ˂͈ )