Medya;Azra Egeli
Bölüm müziği;Gwen Stefani-The Sweet EscapeHerkese yeniden merhaba yeni bölümle karşınızdayım:) Biraz sakin bir bölüm oldu sanki umarım beğenirsiniz elimden geldiğince kına gecesi hissiyatını vermeye çalıştım.Lütfen beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
Lafı daha fazla uzatmadan sizleri yeni bölüme alıyor ve keyifli okumalar diliyorum:)*****
Atlas'ın yanından ayrılmış koridorda ilerliyordum.Onun biraz daha işi olduğu için ben yanından erken çıkmış onu odasında bırakmıştım.Çok güzel bir yemek yemiştik, fakat sonrasında Atlas'ın birkaç yakınlaşma çabalarını engellemek zorunda kalmıştım.Adamdaki enerji ve arzunun haddi hesabı yoktu ama şuan onun iş yerindeydik.Bu konu beni fazlasıyla utandırmıştı.
Birkaç adım atmamın ardından kapısı aralık bir odadan bir konuşma işitmiştim.Bu konuşmanın ilgimi çekmesinin sebebi içinde Atlas kelimesinin geçmesiydi.
"Ya bildiğin kız elinde yemek paketi gelmiş adamın odasına. Atlas nasıl mutlu oldu bir görsen. Geçici bir heves falan değil kıza resmen aşık. Hayır yeni yetme bir kızda ne buluyor anlamıyorum ki evlilik tarihini de erkene aldılar zaten. Yok ya kız resmen hiç umursamadı beni resmen görmedi yani. Ya hala inanamıyorum aylardır elde etmek için yanıp tutuştuğum patronum bir hafta sonra evleniyor. "
Burcu'nun sesi kulaklarıma dolup ensemden yakıcı bir sıcaklığın beynime doğru nüfuz etmesine sebep olurken bir an için kendimi kaybedeceğimi ve odasını basacağımı düşünmüştüm.Onun o kızıl saçlarını yolmak lime lime edip ellerine vermek istiyordum.Bu kadın kim oluyordu da çocuğumun babasına göz dikiyordu ciddi anlamda bu cüretine hayret etmiştim.
Ama benim adım da Azra'ysa bu arsız kadınla uğraşmanın yollarını ben çok iyi bulur ve kullanırdım.
Kısa sürede ve biraz da kıskançlığın getirisi bir nefretle giriş kata inmiştim.Sevinç'in yanına doğru yol almış ve çareyi yeni tanıştığım bu kızda bulmuştum.
Benim yanına geldiğimi gören Sevinç gülümseyerek ayağa kalkmış o da kısa sürede aramızdaki mesafeyi kapatmıştı.
"Azra hanım gidiyor musunuz umarım sürpriziniz iyi geçmiştir." Her ne kadar Sevinç'e gülümsemeye çalışsam da şuan böyle bir duyguya giremeyeceğimi anlamıştım.Sanırım Sevinç de anlamış yüzündeki mutluluğu bir nebze soldurmuştu.
"Neyiniz var Azra hanım iyi misiniz? Atlas beyle bir sorun yok ya." Başımı olumsuz anlamda sallamış ve hemen ardından konuşmaya başlamıştım.
"Hayır Atlas'la bir sorun yok.Sorun İnsan Kaynakları müdürü Burcu Hanım." Duyduğu cümleyle bir kaş çatışı yüzüne armağan eden Sevinç ilgiyle yanaşmış ve hemen ardından hararetle konuşmaya başlamıştı.
"Azra hanım rahatsız mı etti sizi kızıl şeytan?"
Sevinç'in Burcu kızılına karşı olan tepkisi beni biraz şaşırtmış biraz da şaşırtmamıştı.
Çünkü kadında öyle bir elektrik vardı ki adeta nefretlikti.
"Atlas'ta gözü var ve yanlışlıkla da konuşmasına şahit oldum bunu telefonda konuştuğu kişiye de itiraf etti." Sevinç bu dediklerime şaşırmamış ve kafasını olumlu anlamda sallamıştı.
"Tam da tahmin ettiğim gibi Azra hanım. Hareketlerini gözlemlediğim kadarıyla fazlasıyla ilgileniyor Atlas Bey'le. Fakat içiniz rahat olsun Atlas beyin sizden başkasını gözü görmüyor. Ki sizden öncesini de bilen biri olarak söylüyorum öncesinde de görmüyordu. Atlas bey bu konularda katıdır işyerinde böyle şeylere asla müsamaha göstermez."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denizkızı (Tamamlandı)
RomansaRomantizm #3 "Sen de gözlerine bir deniz hapsetmişsin sanki. Denizden uzak kalmaya dayanamayan ben, bu gözlerde en çok ihtiyaç duyduğum suların varlığını buluyorum." Denize tapan adamın bu her kelimesinden samimiyet akan ifadesi beni en derinlerime...