Part 5 ~ Maybe ? Last?

323 41 0
                                    

️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Rumah Hana
At Night

Ting! Tong! Ting! Tong!

"Siapa pulak? Yang dtg rumah aku malam2 ni??". Gomel Hana sendirian.

Tanpa berfikir panjang..

Hana lantas membuka pintu rumahnya..

Dan mulai membuka pintu pagar rumahnya dengan menggunakan alat kawalan jauh..

Hana berjalan menuju ke pintu pagar rumahnya..

Seusai pintu pagar rumahnya terbuka..

"Hana!!". Laung Yoona kemudian berlari kearah Hana dan memeluknya.

"Hana kenapa keluar dari hospital tak bagithu kiteorang.. nasib baik aku, jungkook dengan Mingyu pergi hospital, kalau tak mmg kiteorang tk tak tahu pun yang kau dah balik.. aku risau tau..!". Ucap Yoona yang masih berada dipelukkan Hana.

Kemudiaan..

Yoona meleraikan pelukannya bersama Hana..

Hana pantas memandang dibelakang Yoona..

Dan ternyata Mingyu dan Jungkook juga turut berada disitu memerhati mereka..

"Urmm.. kau dah sihat kan?? So aku ada bawak makan2 skit.. nak raikan kau dah keluar hospital..". Jawab Mingyu selamba.

Jungkook pula hanya terdiam membisu memerhati Hana...

"Urmm..jom lah masuk..". Pelawa Hana .

Mingyu , Jungkook dan Yoona mulai menuruti langkah Hana dan masuk kedalam rumahnya..

Di ruang tamu rumah Hana..

"Duduklah.. mcm tak biasa pulak..". Ucap Hana.

"Korang bukak la dlu makanannya.. aku pergi dapur buatkan air utk korang..". Ucap Hana lagi.

"Aku.. tolong!". Potong Yoona tiba-tiba.

Yoona lantas mengikut Hana dari belakang..

Di Dapur Hana..

"Hana..".

"Kenapa??". Soal Hana sambil tangannya ligat ingin membuat 'jus oren' utk temannya.

"Aku nak cakap sikit..."

"Cakaplahh.. apa dia..".

"Kalau aku ckp.. kau kena janji yang kau tak terkejut.. janji??". Soal Yoona bersungguh

Hana terus memberhentikan aktivitinya dan memandang tepat wajah Yoona..

"Apa benda ni?? Cerita la..". Ujar Hana serius.

"Sebenarnya tadi... kat 'U' tadi.. kt 'library' .. aku.. jumpa seseorang...".

"Siapa??". Soal Hana ingin tahu.

"Hanbin..". Jawab Yoona sedikit bimbang akan reaksi Hana sekiranya nama Hanbin mulai muncul dari bibirnya.

I Love You Jungkook S2Where stories live. Discover now