🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
Di Taman Berdekatan Rumah Mingyu & Jungkook & Hana
- At Night -"Ada apa , nak jumpa??". Soal Jungkook tiba-tiba.
Hana segera menoleh...
Muncul senyuman kecil terbit di bibir Hana...
" Hana tak sangka Jungkook baca mesej Hana, terima kasih Jungkook sebab sudi datang...".
Jungkook tidak langsung memandang wajah Hana...
Jungkook membuang pandangan kearah lain...
Wajah ceria Hana mulai bertukar menjadi suram...
" Jungkook ssi... Maafkan Hana..Hana tahu Hana salah..Hana janji takkan buat lagi". Ucap Hana bersungguh.
Jungkook lantas memandang tajam kearah Hana...
"Hana, tolonglah, Jungkook dah penat, Jungkook taknak buat Hana terseksa lagi, Jungkook takkan paksa Hana untuk tunggu Jungkook lagi, Hana bebas, Jungkook tahu Hana cuma cintakan Hanbin, dan Jungkook buntu untuk buat Hana jatuh cinta pada Jungkook, maafkan Jungkook , Hana".
Seraya itu..
Jungkook ingin berlalu pergi...
Namun sempat ditahan Hana...
" Jungkook ssi...tolong jangan putuskan pertunangan ni, tolong bagi Hana masa..". Rayu Hana.
"Hana, tolonglah, Jungkook taknak seksa hati Hana lagi, untuk apa Hana paksa hati Hana cintakan Jungkook, kalau Hati Hana sudah cintakan orang lain..". Jelas Jungkook.
" apa maksud Jungkook??". Soal Hana pelik
"Perluke Jungkook bagi tahu? Okay, tentulah lelaki tadi, sebab wajah dia, nama dia, tu sebab Hana susah nak terima Jungkook dalam hati Hana sebab Hana cintakan dia kan??".
Hana menggeleng laju...
" tak! Jungkook salah faham! Hana tak cintakan dia , perkara tu tak kan berlaku, percaya Hana , yes, memang sekarang ini Hana mencintai seseorang, tapi bukan dia..." .
"Wah! Tak sangka pulak, selain dia, ada lelaki lain yang Hana kenal? Jungkook betul-betul tak sangka". Perli Jungkook
" Jungkook!" .
"Hana ssi..jangan risau lepas ni kita boleh jadi kawan, Jungkook tkkan ganggu privasi Hana lagi, Jungkook akan datang bila Hana perlukn Jungkook, mcm dulu..".
Hana merenung wajah Jungkook sedalam-dalamnya...
Dan tiba-tiba...
Tubuh Jungkook dipeluk kemas oleh Hana...
" Jungkook ssii...Maafkan Hana, jangan tinggalkan Hana, Hana.."
Namun tiba-tiba..
Jungkook meleraikan pelukan Hana terhadapnya...
"Hana ssi... Jangan paksa diri Hana untuk cintakan Jungkook, Jungkook akn terima dengan siapa sahaja pilihan Hati Hana, Jungkook taknak Hana terseksa, maafkan Jungkook, Hana,".
Satu ciuman mulai hinggap didahi milik Hana...
Seusai itu...
Jungkook meninggalkan Hana sendirian yang sedang berdiri kaku memandangnya...
" Jungkook ssi , Saranghae".
Namun sayangnya, bayangan Jungkook mulai hilang dari pandangan....
🎀🎀🎀🎀🎀🎀
Gangnam UniversitiKringg!
YOU ARE READING
I Love You Jungkook S2
FanfictionUntuk sambungan I Love You Jungkook s2 ini mengisahkan Hana kembali menjadi seorang pelajar dalam jurusan perniagaan atas permintaan ayahnya. Tunang Hana, Jungkook juga menjadi seorang pelajar seni bina di Universiti yg sama bersama Hana. Namun, pel...