Part 28 ~ Love Need Sacrificed?

252 32 4
                                    

🎀🎀🎀🎀🎀
-Sambungan-

Hana pantas menolak pelukan Hanbin....

Hana begitu terkejut dengan ucapan Hanbin...

"Hanbin ssi...." Hana seakan tidak percaya akan apa yang diperkatakan oleh Hanbin sebentar tadi.

Hanbin berdiri kaku memandang Hana...

"Hana ssi...aku tak nak kau fikir apa-apa, sebenarnya tujuan aku datang sini, memang aku nak jumpa kau, selagi aku tak jumpa kau, hati aku tak tenteram...maaf Hana". Pandangan wajah Hanbin berubah sayu.

" Hana ssi...orang kata cinta itu perlu dilafazkan, tanpa peduli akan jawapan darinya, dan aku.. Aku dah tahu jawapannya...jangan risau Hana aku akan lupakan kau, terima kasih sebab selama ni kau sudi kawan dengan kau, sudi maafkan aku, atas apa yang berlaku antara kau dan Jungkook...Hana aku betul-betul hargainya...terima kasih Hana..". Terang Hanbin panjang lebar.

Seusai itu...

Hanbin berlalu pergi dengan meninggalkan Hana dengan seribu satu soalan...

"Hah?? Apa yg berlaku tadi?? Aku tk salah dengar kan??". Hana menampar-nampar kedua belah pipinya seakan tidak percaya akan apa yang dibicara oleh Hanbin itu.

" Hanbin suka aku???".


🎀🎀🎀🎀🎀
Rumah Jungkook & Mingyu
Skipp---

Di ruang tamu rumah mereka..

"Weyh...tak seronok la cerita ni, tukar lah! ". Rungut Mingyu disebelah Jungkook.

Tanpa izin Jungkook...

Mingyu mula mengalih siaran ditelevisyen...

" yah!!". Ujar Jungkook bengang

Mingyu dengan wajah selambanya menonton rancangan kesukaannya iaitu Running Man...

Jungkook menjeling tajam kearah Mingyu....

Dengan bengangnya ....

Jungkook lantas bangun dari sofa dan menuju kebiliknya...

"Marah betul mamat ni..". Gumam Mingyu pelik.

Mingyu mula meneruskan aktiviti menyambung menonton variety show kegeramannya...

1 jam kemudiaan....

Dengan perlahan...

Mingyu memulas tombol pintu bilik Jungkook...

Mingyu terlihat Jungkook sedang termenung sendiri..

Mingyu menghampiri Jungkook...

" Jungkook.." Mingyu menyentuh bahu kanan Jungkook.

Jungkook tersentak dan pantas menoleh...

"Lah kau rupanya..nak apa?dah habis ke tengok cerita kau tu??" Perli Jungkook tiba-tiba.

"Dah..sebab tu aku datang sini..saje kacau kau..". Jawab Mingyu bersahaja.

I Love You Jungkook S2Where stories live. Discover now