omlouvám se že posledních několik částí bylo dosti depresivních,ale znáte to,mozkomorové jsou prostě všude. Snad se mi zbytek příběhu podaří dopsat bez dalších takových částí a předem se omlouvám i za tuhle část jelikož bude dosti podobná těm předešlým. Takže po téhle části si dám kousek čokolády a snad ty potvory odeženu svým patronem.
Svobodu hipogryfům ! :)
"byl to Malfoy" opakuje stále Harry "Harry to je stále ta samá píseň dokola a jestli budeš pokračovat,tak už se neudržím a doopravdy ti jednu přišiju" vyjedu na něj,když stále opakuje že Katii Bellovou uřkl můj Draco "kamaráde,víš že vždycky jsem na tvé straně,ale teď povídáš hlouposti" vloží se do toho i Ron "a to ho nemám rád" poznamená Ron tiše,jen si povzdechnu "chápu že potom co ti zlomil nos ho nemáš v lásce,ale obviňovat ho nemusíš" řeknu a on se zamračí "jak chcete" rozhodí rukama, vydáme se na oběd a já při cestě doběhnu za Ginny,už dlouho mi povídá jak se jí Cedric líbí,takže je na čase to probrat. "ahoj,tak co Cedric ?" zeptám se jí a spolu se usadíme k nebelvírskému stolu "víš já ti nevím,je moc pěknej,ale to je právě ten problém,nejsem jeho typ, je na takový jako je Cho Changová" řekne a pomalu se dá do jídla,já se přidám a hned namítnu "ale prosim tě,nechci znít nevychovaně,ale Cho není vůbec hezká, Cedricovi se líbíš, vždyť jsi hezká" Ginny se začervená "myslíš že se mu líbim ?" zeptá se a já přikývnu "jistě že ano,ještě aby ne,koukni na tvou mamku,krásu máš po ní" pousměji se jelikož paní Weasleyovou mám moc ráda, Ginny tím rozveselím,hned se usmívá "trávíš s ním dost času,tak se vsadím,že tě za chvilku pozve do Prasinek" řeknu a dám si do pusy sousto "myslíš ?" zeptá se a koukne se na mě "ano, jestli chceš ráda si s ním promluvím, od začátku turnaje jsme docela kamarádi" navrhnu a Ginny přikývne, společně vstaneme od stolu a vydáme se do společenské místnosti "nikdy nevím jak se před ním chovat,chci říct,vždyť já jsem prostě Ginny buran Weasleyová" zasměji se "a to je na tobě to nejlepší" odpovím a najednou se zastavím "slyšíš to ?" zeptám se, z klučičí umývárny jsou slyšet zvuky a z místnosti se valí voda, má zvědavost mě přemůže a já nahlédnu dovnitř "Sectumsempra!" uslyším a vběhnu do místnosti, na zemi uvidím Draca,jeho sněhově bílou košilí prosakuje krev, kousek od něj stojí Harry s hůlkou v ruce "co' s tu udělal ?" křiknu a kleknu si vedle Draca "ššš, jsem tady miláčku" zašeptám a položím si jeho hlavu do klína "Ginny ! Ginny Severuse !" zakřičím na ní a ona se okamžitě rozběhne, hladím ho po vlasech a nedokážu zastavit slzy, v duchu se modlím ke všem svatým aby to dobře dopadlo "Hermi,je mi to líto,já.. " začne Harry ale já se na něj nasupeně otočím "nemluv na mě Pottere" řeknu tak chladným hlasem,že to překvapí nejen jeho ale i mě. Skloním se zpět nad Draca a sleduji jeho modrý pohled "vydrž Draco, Severus už jde" zašeptám a pohladím ho po tváři,pokusí se o úsměv,ale vznikne z toho jen bolestný úšklebek. Vedle mě se najednou zjeví Severus a poklekne vedle mě "Vulnera Sanentur" řekne a Dracovo krvácení zpomalí, tisknu mu pevně ruku a upřeně sleduji jeho tvář "vulnera sanentur" zopakuje Severus a krvácení ustane "vulnera sanentur" pronese po třetí a krev se mu začne vracet zpět do těla. "Bude v pořádku ?" zeptám se rozklepaně Severuse "bude" řekne a přikývne, šťastně se usměju, ale i přesto vzlyknu "děkuji,moc ti děkuji" zašeptám a přivinu si Draca blíž.
°°°°°°°
"ahoj, jak se cítíš ?" zeptám se Draca jen co zjistím že je vzhůru a sleduje mě při čtení "teď už skvěle" usměje se "jak dlouho tu jsi ?" zeptá se mě "asi jen 3 hodiny" odpovím a on se usměje "potom musím jít ještě za Severusem,chce vědět jak se to přihodilo a chce tam mě,Ginny i Pottera" dodám a Draco povytáhne obočí "Pottera ? kam se podělo to tvoje Harry ?" zeptá se a já se zamračím "to zmizelo ve chvíli,kdy kdy skoro zmizel tvůj dech" odpovím a překřížím si ruce na prsou "nezlob se na něj" řekne a pohladí mě po koleni "není to jen jeho chyba,oba jsme to dost přehnali" dodá a já se zamračím "to ti nevytýkám" odseknu a kouknu se na něj "mohl tě zabít, málem tě doopravdy zabil, kdybychom se tam s Ginny a Severusem nedostali, mohl jsi zemřít" řeknu tiše a rukama podepřu hlavu,pohladí mě po tváři "pojď sem" řekne a opatrně si mě posadí k sobě, jemně ho pohladím po tváři "polib mě,prosím" zašeptá a já se k němu nakloním,přičemž ho políbím,jediným polibkem mu vyjádřím všechny své emoce. "slečno Grangerová, konec návštěv, nechtě pana Malfoye odpočívat" objeví se madam Pomfreyová "samozřejmě" pronesu a opatrně vstanu, vtisknu mu poslední polibek a rychle se s ním rozloučím,přičemž se vydám do sklepení za Severusem. Zaklepu na dveře jeho kabinetu a na jeho vyzvání vejdu,k mému překvapení už tu Ginny s Potterem jsou "posaď se prosím" pokyne mi Severus a já tak udělám "tak Pottere,začněte" vyzve ho "no, šel jsem za Malfoyem ná zachody, vím že Katii Bellovou zaklel on" začne a já se neudržím "u merlina sklapni už ! říkáš pořád to stejný !" vyjeknu a vyskočím ze židle "Hermiono,nech toho a posaď se, jen ať nám tadyhle Potter řekne jak to ví" skočí mi do řeči Severus "prostě to vím" odpoví Potter a Severus se uchechtne "prostě to víte, zase musím žasnout nad vašemi schopnostmi o kterých se může obyčejným smrtelníkům jen zdát" uchechtne se Severus "víte co Pottere ? na tohle není čas, jediné co vám mohu říci je,že jste právě připravil nebelvír o 100 bodů za vaší lehkomyslnost, k tomu vám jako bonus uděluji školní trest do konce školního roku, zamyslete se,mohl jste Malfoye zabít,nebýt Hermiony a Ginny" Potter jen přikývne a chce vstát "počkat ještě" zarazí ho "ještě je tu jedna věc,kterou bych s vámi rád probral" řekne a podívá se na mě "chápu,že teď toho po tobě chci moc,ale oba víme že to je velmi důležité" jen přikývnu jelikož vím kam tím míří "chci abys začala spolupracovat" řekne a já přikývnu "pokud tím zachráním Draca a své přátelé, pak jdu do toho" přikývnu "dobře tedy, musíš probudit svou moc dříve než smrtijedi zaútočí a to nebude trvat dlouho" vysvětlí a já přikývnu "Pottere,vy si neplánujte žádné hloupé akce bez mého vědomí jasné ?" on jen přikývne "a Ginny, připrav na to jen naše schopné studenty,chci abys pomohla Potterovi znovu obnovit Brumbálovu armádu" všichni přikývneme a vydáme se splnit úkol který nám Severus zadal. Já se od nich oddělím a začnu přemýšlet, jak se asi tak dá spustit moc ?
ČTEŠ
Per aspera ad astra (Dramione) DOKONČENO
FanfictionNejsou jen dobří nebo jen zlí lidé, svět je plný lidí, kteří jsou dobří, ale jsou pokoušeni mnohdy i nuceni dělat zlé věci. člověk je mnohdy tak zaslepený nenávistí, že přehlíží i pouhé detaily kolem sebe, jeho podvědomí se chová mnohdy sobecky a...