Kruval a Krásnohůlky

426 30 0
                                    

"Špinavá mudlovská šmejdko!"
"utíkej si ke zmijozeláčkům Grangerová" a je to tu zase, opakuje se to už několikátý týden, divím se, že je to neomrzelo "sklapněte a hleďte si svýho!" okřikne je Draco, který se vedle mě nečekaně zjeví "nic si z nich nedělej" zašeptá a vezme mě kolem ramen "Draco, proč se zahazuješ s tou mudlovskou šmejdkou?" zeptá se Blaise Zabini "jak jsi jí to nazval??" vyjede po něm Draco a vytáhne svou hůlku "nech to být Draco" zašeptám a snažím se ho odtáhnout, on ale ignoruje a dál na sebe se Zabinim prskaj urážky, oba na sebe míří hůlkami "prosím Draco nech to být" zkusím to znovu,koukne se na mě a už se otočí k odchodu, potom si ale povzdechne otočí se zpět a jednu Zabinimu přibalí, napraví si košili, vezme mě kolem ramen a odvede pryč, s otevřenou pusou na něj zírám a on se jen uchechtne, přičemž mě vede na astronomickou věž.

------

"Ty se s tím Malfoyem nějak moc přátelíš Hermiono" "ale prosim tě,  Rone" odmávnu ho a zakousnu se do topinky "Ron má pravdu, je to zmijozel, pamatuješ si vůbec jak ti ještě minulý rok nadával?" přidal se Harry "no a co že je ze zmijozelu?  A všechny ty nespory jsme už dávno hodili za hlavu" pokrčím rameny "zrazuješ tím nebelvír Hermiono, za to ti ten tupec nestojí, vidíš vůbec jak se na tebe ostatní dívají? přeskočilo ti Hermiono?" vyjede na mě Ron "nezajímá mě jak se na mě kdo kouká! Můžu se přátelit s kým chci a vy dva si laskavě uvědomte, že už nejsme děti,  takže se zamyslete a dejte mi pokoj, chováte se jako tupci, takže já jdu! A vy dva se srovnejte!" Vyjedu na ně "zatraceně Hermiono!  Vážně si vybereš radši jeho? Dáš přednost jemu před námi? " zeptá se Ron a skoro ječí "ty jsi tak sebestředný tupý idiot Weasley!  A ano, dám přednost jemu před vámi a víš proč?  Protože už týdny poslouchám urážky jak hloupá jsem, jakou ostudou pro nebelvír jsem a podobně, kterej z vás kreténu za mnou přišel a zeptal se jestli jsem v pořádku? Ani jeden!  Oba jste mysleli jen na sebe a víš kdo se mnou trávil všechna proplakaná odpoledne a snažil se mě rozesmát?  Byl to on!  On se mě zastal, když mi všichni nadávali, to on si mě vzal pod ochranná křídla, to jemu jsem se svěřovala a plakala na rameni, pravda, s vámi se bavím déle, ale když porovnám vaše chování s tím jeho, je hned jasné kdo mě má radši a kdo o mě stojí.  A teď mě omluvte, Hermiona Grangerová alias špinavá mudlovská šmejdka odchází a doufá, že si to všichni velice užili" křičim a přejíždím všechny co na mě zírají nenávistným pohledem. Hodím nakousnutý toust na stůl a vydám se pryč. Po cestě však potkám Lunu "ahoj Hermiono, kam jdeš?" Zeptá se "nejspíš půjdu na kolej, kam jdeš ty?" Zeptám se jí a pořádně si ji prohlédnu, Luna je moc hezká dívka, její blond vlasy jí ve vlnách splývají po zádech a stále zasněné oči mě propalují, líbí se mi na ní to, jak je odlišná od ostatních "pujdeme s Ginny k černému jezeru, nepřidáš se?" rychle přikývnu a spolu s Lunou se tedy vydám zpět po schodech dolů, z velké síně akorát vychází Ginny, jen co se k nám připojí, ptá se co se stalo mezi mnou a kluky "vadí jim, že se přátelím s Dracem, pohádali jsme se jem protože prý dělám nebelvíru ostudu, nechápu co jim na něm vadí, ano přiznávám jako mladší byl pitomec, ale teď je jinej,  změnil se a já ho mám ráda" dopovím a pokrčim rameny, posadíme se u jezera a povídáme si "podívej Hermi,  Cedric se na tebe celou dobu dívá" řekne Luna a ukáže na něj, tomu se trochu uchechtnu,  ta holka vážně nemá meze, nejen že to Cedric viděl, on jí i slyšel, to proto se na nás kření jako blázen "co ty a Dean?" zeptám se Ginny a ta jen pokrčí rameny "víš že ani nevím?  Nějak nám to přestává fungovat" řekne a znovu pokrčí rameny.

------
Přijdu do velké síně na večeři a už z dálky hledám volné místo daleko od Harryho a Rona.  Mám na výběr, buď se posadím k Ginny a Deanovi nebo k Freddiemu a Georgeovi, vyberu si druhou variantu, jen abych Ginny a Deana nerušila "nazdar Hermiono" pozdraví dvojčata jednohlasně "ahoj" usměju se na ně a posadím se na místo, které mi utvořili přímo mezi nimi "nevadí, že jsem si sedla k vám?" zeptám se nejistě "nevadí" odpoví znovu nastejno a já se usměju, Brumbál se zvedne, což znamená že bude mít zase nějaký proslov, ze soustředění mě však vyvede opozdilec,  blonďák, který civí k našemu stolu, ale kráčí mezi zmijozelské, sleduji ho stejně upřeně jako on mě, když se mé čokoládové a jeho nebesky modré oči střetnou, oba se na sebe usmějeme, nechápu co proti němu Ron s Harrym mají.  "Přívítejte prosím děvčata z akademie v krásnohůlkách a madam maxime" řekne Brumbál a ve vstupních dveřích se objeví nespočet děvčat v modrých sukénkách a kloboučcích, všechny kráčí tak sebejistě,usmívají se na všechny strany a mě je z toho šoufl.  Posadí se k  havraspárskému stolu Brumbál povídá dál "přivítejte zde i chlapce z kruvalu a jejich ředitele Igora Karkarova" do velké síně napochodovalo mnoho vysokých a statných chlapců v kožešinových pláštích.  Brumbál poté mumlal něco jako, že se změnili pravidla turnaje tří kouzelníků a tak dále, já však nebyla schopna vnímat jelikož jsem hleděla na blonďatého chlapce ze zmijozelu a přemýšlela jen a jen nad ním.Vypadal soustředěně a zároveň unaveně, své krásně modré oči upíral na mě.
Když jsem dojedla, vydala jsem se na kolej. "ahoj Hermi, slyšela jsi co říkal?" objeví se vedle mě Draco "popravdě?  neslyšela" přiznám a Draco se uchechtne "páni já zírám, Hermiona Grangerová neposlouchala ředitelův proslov" zasměje se "říkal že se změnili pravidla turnaje, prý je povolená věková hranice od 15 a pohár vybírá čtyři šampiony z jedné školy" usmál se a hned na to dodal "přihlásím se, zkusíš to taky?" řekne a já se usměju "popřemýšlím o tom" mrknu na něj a na jeho tváři se objeví obrovský úsměv.  Doprovodil mě k mé koleji, jako každý večer "co takhle malou pusu na dobrou noc?" zeptal se a pousmál se "jen na tvář" určím si podmínku a on přikývne.  Políbím ho tedy na tvář a do ouška mu pošeptám "dobrou noc Draco" odtáhnu se od něj a jeho tvář zdobí široký úsměv "dobrou noc Hermi"

Per aspera ad astra (Dramione) DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat