Tento týden se mě zeptalo snad dalších 6 kluků jestli s nimi půjdu na ples, já je mile odmítla, ale můj nový přítel každého z nich osobně ponaučil o tom kdo je můj přítel. "Nech toho!" křiknu po něm se smíchem a bouchnu ho do ramene "proč?Jsou drzý od kdy je normální zvát holku, která má přítele?" rozhodí rukama "ale no tak, nerozčiluj se, ty moje princátko" zasměju se a krátce ho políbím "haha co pak prolhaná špinavá mudlovská šmejdko užíváš si přítomnost čistokrevných?" Objevila se u nás Pansy "jak jsi jí to nazvala?" Vyjel na ní Draco, ihned seskočil ze zíďky na které seděl a namířil na ní hůlkou "ale, ale náš Dracoušek se zlobí, zmijozelský princ je zamilovaný" šišlala Pansy a Draco byl stále víc zuřivější "nech to být Draco, za to ti nestojí, někdo jako ona tě přece nerozhodí" řeknu klidným hlasem a vrhnu na Pansy Dracův úšklebek, který jsem od něj pochytila. Kouknu po Dracovi, který stále zuří, pohladím ho po tváři a znovu ho políbím na rty, on ale začne svými rty pohybovat a já ihned spolupracuji, za hábit si ho přitáhnu blíž a on mi dá ruce kolem pasu, jeho polibky jsou naléhavé, ale jemné, když se odtáhneme, na tváři už mu pohrává úsměv, jemně mě cvrnkne do nosu a já se usměju, Pansy poníženě odejde, ale my ji ignorujeme.
----
Naposledy se prohlědnu v zrcadle a opustím pokoj a s ním i kolej, když dojdu ke schodům, trochu znervózním co když tam Draco není? Co když zapoměl? Probleskne mi hlavou, vykouknu zpozarohu a spatřím ho pod schody, zírá na mě s otevřenou pusou, jeho ledové oči mě propalují a já se odhodlám sejít schody. Všichni na mě civí, ale to je mi jedno, já jdu za svým princem, který mě s úsměvem sleduje. Jakmile se ocitnu vedle něj, nabídne mi rámě a spolu se vydáme do velké síně, která nyní slouží jako sál "jsi nádherná" polichotí mi Draco, ikdyž bych chtěla odpovědět tak nemůžu, jelikož jsem přerušena profesorkou McGonagallovou "momentík, šampióni půjdou dle bodování se svým doprovodem, budete tančit zahajovací tanec" vykulím oči na Draca "u merlina, utíkej" vyjeknu a on se rozesměje "Pan Diggory a jeho doprovod půjdou první" řekne ředitelka mé koleje a Cedric s Cho se postaví hned jako první, za ně už se postavil Harry s Parvati, já a Draco, Victor s někým a Fleur s Rogerem. Vydáme se do velké síně a každý si nás prohlíží "to je Hermiona Grangerová a Draco Malfoy?" ozve se z davu "těm to spolu moc sluší" ozývaj se i další lichotky na mě a Draca a my je s úsměvem posloucháme."Slyšíš? Právě jsme byli jmenováni nejhezčím párem na škole" pošeptá mi Draco a já se zasměju. Dáme se do zahajovacího tance a postupně se přidávají i učitelé a potom spolužáci.---
"Smím prosit lásko?" zeptá se Draco a ukloní se, rozesměju se a jeho žádosti vyhovím. "Někdy si říkám 'co na něm vidíš Hermiono? ' ale potom uděláš něco takového" zasměju se a políbim ho."Miluji tě ty můj zmijozelský princi" pošeptám mu s úsměvem "a já zase tebe,ty moje nebelvírská princezno" odpoví také šeptem a políbí mě. Jsem si na sto procent jistá, že dnes v noci usnu okamžitě, s Dracem tančíme celý večer a myslím, že se konec ani z daleka neblíží. Cítím se s ním tak moc šťastná,až se tomu sama divím,nikdy bych neřekla,že se do něj zamiluji.
Celý večer jsem se skvěle bavila, ale nakonec se objevil Ron a jak jinak, než všechno zkazil. "Co pak to tu máme?" Objeví se u nás "smrtijedská párty?" rýpnul si "sklapni Weasley!" vyjede na něj Draco "pozdravuj otce Grangerová, nebo bych měl říct Riddleová?" Zeptá se a já se vyděšeně kouknu na Draca a potom zpět na Rona "od kud to víš?" zeptám se roztřeseně "hádej" zasměje se "vypadni odsud!" vyjekne Draco a ožene se po Ronovi "být tebou tak si nevyskakuju Malfoyi, co kdybych to takhle náhodou všem vyžvanil?" zeptá se,Draco na nic nečeká a Ronovi jednu vrazí "snad ti tohle zavře pusu" řekne a vrazí mu druhou "dost Draco!" křiknu a pokusím se ho odtáhnout od Rona. "co po mě chceš?" zeptám se Rona "moc dobře víš" odpoví a propaluje Draca nenávistným pohledem "proč? Proč mě nenecháš na pokoji Ronalde?" už pláču a právě to Draca vyprovokovalo ještě víc "za tohle tě zabiju Weasley!" Křikne a znovu ho uhodí "Draco prosím pojď pryč, než si toho někdo všimne, ještě nás vyřadí z turnaje" zakňučím, ale už je pozdě "pane Malfoyi, Pane Weasley pojďte se mnou, tohle si vyřešíme jinde" ozve se McGonagallová a já kouknu na Draca "počkám na tebe ty víš kde" zašeptám a on přikývne. "Riddleová? Takže ty jsi dcera voldemorta? Jako vážně Hermiono? Tvůj otec je chlap, kterej zabil moje rodiče a ty se o tom ani nezmíníš? Tak to ti teda děkuju" no bezva je na mě naštvanej i Harry "Harry, nemohla jsem to nikomu říct, víš jakej trest mě teď čeká za to, že to Ron všem řekne? Máma mě nejspíš pošle i k mudlům, já tam nechci" rozvzlykám se "nic jinýho si nezasloužíš prolhaná mudlovská šmejdko!" to už je Pansy, Harry tam jen stojí a propaluje mě nenávistným pohledem. Rozběhnu se ke schodům, ale jelikož mám podpatky, tak upadnu, s pláčem se posadím na schod a boty schodím z nohou, vstanu a rozběhnu se ke komnatě nejvyšších potřeb, kam o pár minut dorazí i Draco.
ČTEŠ
Per aspera ad astra (Dramione) DOKONČENO
ФанфикNejsou jen dobří nebo jen zlí lidé, svět je plný lidí, kteří jsou dobří, ale jsou pokoušeni mnohdy i nuceni dělat zlé věci. člověk je mnohdy tak zaslepený nenávistí, že přehlíží i pouhé detaily kolem sebe, jeho podvědomí se chová mnohdy sobecky a...