O devatenáct let později...
"Scorpiusi zlatíčko máš sbaleno ?" zeptám se svého syna,který právě vchází do kuchyně a horlivě si povídá se svým dědečkem. "ano" odpoví a obejme mě, dělá to dost často "Scorpiusi nech toho ! a ty mu neříkej zlatíčko" ozve se Lucius a já si svého syna přivinu blíže k tělu "je to chlap proboha" dodá Lucius a já se zamračím "ne, je to můj syn" odpovím kousavě a kouknu se na Scorpiuse "dobře broučku,buď tak hodný a dojdi pomoc sestře ano?" zeptám se a on přikývne "ale nejdu spát dřív než přijde táta" varuje mě a tou Malfoyovsky pyšnou chůzí odkráčí, jen se pousměju a usrknu si ze svého latté, je to jediná věc,kterou na mudlovském světě miluji. "Neměla bys na něj být tak jemná Hermiono, potom z něj bude bábovka a ne chlap" pronese Lucius a já se na něj otočím "To je mi jedno,je to můj syn a budu ho milovat takového jaký je" odpovím a mírně se pousměji "koukněte se na sebe a Draca Luciusi, po tolika letech se váš vztah změnil a myslím si že Draco je rád,za to jak spolu teď vycházíte" pronesu a pohledem zahlédnu Narcissu,která schází schody "dostala jsi mě" zasměje se Lucius a já s ním, jsem moc ráda že je nyní tak milý "miláčku, jsem doma!" uslyším od vchodových dveří jeho hlas a neubráním se širokému úsměvu "omluvte mě prosím" pronesu tiše a rychle se za ním vydám,tolik mi chyběl. střetneme se spolu mezi dveřmi,kde už to Draco nevydrží a jemně ale vášnivě mě políbí "ahoj,to je pro tebe" zašeptá a podá mi kytici rudých růží, poděkuji mu a pozdravím ho "je krásné,že i po tolika letech vypadáte stejně zamilovaně jako na začátku" pousměje se Narcissa a já se na ní s úsměvem otočím "naše láska roste každým dnem" odpoví Draco a zasměje se "a kde mám své princezny a krále škorpionů ?" křikne a já uslyším radostné hlasy a dusot bačkor. "jinak jsem moc rád že jste tady" usměje se a obejme Luciuse i Narcissu, pousměju se a to už přibíhají Scorpius spolu s Rose a Raven. "tati !" vyjeknou nastejno a Draco je pevně obejme "to je scenérie jako bys tu pět let nebyl" zasměju se "nebyl jsem tu 3 dny,to bohatě stačí" odpoví a usměje se.
°°druhý den ráno, na nádraží kings Cross°°°
"broučku, vstávej" budím Scorpiuse "mamko a nemohl bych radši zůstat s tebou doma ?" zeptá se a koukne na mě, zasměju se "ne to bys nemohl zlatíčko, vzhledem k tomu,že dnes nastupuješ do školy" odpovím a pohladím mu jeho jemné plavé vlasy,které zdědil jak jinak,než po Dracovi, když ho tak sleduji,tak je vlastně Dracova přesná kopie, vypadá tak jako jeho otec v jeho věku, až na to že Draco nosil ulízlé vlasy,to Scorpius nesnáší a vždy má vlasy rozcuchané,tím zas připomíná mě. "já nechci" zašeptá a schová se pod deku "no jak chceš,ale za pár minut půjde táta budit Raven a všimne si že nejsi vzhůru a ty moc dobře víš co udělá" řeknu a on si povzdechne "nesnáším Bradavice a to jsem je ještě ani neviděl" zamručí a vyleze s postele, usměji se a podám mu oblečení "ne že si půjdeš znovu lehnout" pronesu před odchodem, to vyspávání má také po Dracovi, když se nad tím zamyslím,tak mě se podobá jen Rose,shodou okolností vypadá přesně jako já,Raven a Scorpius jsou však jako jejich otec. "tatiii !" ozve se křik přes celý dům "ano ?" křikne Draco nazpět "kde-mám-své-koště ?"ječí Raven,někdy nevěřím tomu že je opravdu má dcera, zajímá jí jen famfrpál, když se na ní ale podívám, pochopím že je to prostě Malfoyová jak vyšitá.
°°°°
"a mami ,kde je nástupiště 9a 3/4?" zeptá se Rose"přesně mezi přepážkou 9 a 10" odpovím a sleduji jak Scorpius spolu s Raven kráčí, ta jejich Malfoyovská chůze se prostě nezapře "tati a co když budu v mrzimoru nebo havraspáru ?" zeptá se smutný Scorpius "podívej Scorpiusi, něco ti povím, je jedno v jaké koleji budeš. A víš proč ?" zeptá se ho a Scorpius zavrtí hlavou "protože jsi skvělý kluk, koukni třeba na strýčka Cedrica, také byl v mrzimoru a teta Lenka chodila do Havraspáru" řekne a Scorpius se usměje "jediné co je důležité,je tvé štěstí" řekne Draco a zastaví se před nástupištěm 9 a 3/4, Scorpius ho obejme a tím překvapí nás všechny "tak dělej ty srabe" křikne po něm Raven,která právě nastupuje do druhého ročníku a rozběhne se proti zdi. "Jestli se bojíš, zkus se také rozběhnout,hlavně se nezastavuj" poradí mu Draco a Scorpius přikývne "pojď půjdu s tebou" řekne a společně se Scorpiusem se rozběhne proti zdi. Hned za nimi se rozběhnu já s Rose. "strejdo Frede ! Strejdo Georgi!" křikne Rose a doběhne k nim, já se mezi tím rozloučím s Raven,která mi ihned zmizí do vlaku a se Scorpiusem "budeme ti psát alespoň třikrát do týdne zlatíčko, vůbec se ničeho neboj" řeknu a obejmu Scorpiuse,přičemž mu musím vtisknout alespoň jednu pusu na čelo "a hlavně nezlob" varuji ho a on jen přikývne, Draco ho vyprovodí až k vlaku a já se snažím odtrhnout Rose od dvojčat "bude se mi po něm stýskat" poznamenám a Ginny se zasměje "ale no tak,bude tam s Albusem,Jamesem,Ronem a s Regem" řekne a šťouchne do mě, zasměji se "jenomže Scorpius je takovej můj mazánek,jsem zvyklá ho mít pořád doma"povzdychnu si a v tom už se u nás objeví Draco "věřila bys že se za mě naše dcera stydí ?" zeptá se a vezme mě kolem ramen "co's jí provedl Draco ?" zeptám se podezíravě "nic" odpoví hned a Ron se rozesměje "ne, jen řekl Jamesovi,že jestli bude něco zkoušet,zláme mu to jeho slavný paroží" s pozvednutým obočím si svého manžela přeměřím "no vždyť víš, pořád mu každej říká,že je naprostá kopie Jamese Pottera a tak mu říkají dvanácterák" vysvětlí a já ho uhodím do ramena "proč ty děti prostě nenecháš být ?" zeptám se a stále do něj bouchám, vedle nás se zjeví Harry s Lily a cvrnkne Draca do ucha "co to mělo znamenat Malfoy ? chceš zlámat mýmu synovi paroží jo ?" zeptá se já se rozesměju "je celej tvůj Harry" předám mu Draca,přičemž se začnou pošťuchovat a já chytím Lily s Rose kolem ramen "vaši tatínkové jsou jako malý děti" promluvím k holkám a obě přikývnou "ano to jsou" odsouhlasí obě a já se s nimi a s Lenkou vydám zpět k autu. "miláčku,ty's mě doopravdy zapomněla na nástupišti !" křikne Draco,když dojde k autu u kterého s Rose čekáme.
Info.
Draco a Hermiona - Raven Malfoy,Scorpius Malfoy a Rose Malfoy
Harry a Lenka-James Sirius Potter Albus Severus Potter, Lily Lenka Potter
Ginny a Cedric-Regulus Diggory ,Julliette Diggory
Ron a Romilda-Ron Weasley, Cara Weasley
!OTÁZKA!
ještě bych se ráda optala jestli někdo stojí o pokračování o nové generaci,pokud ano,zanechte koment nebo zprávu,děkuji :)
ČTEŠ
Per aspera ad astra (Dramione) DOKONČENO
FanfictionNejsou jen dobří nebo jen zlí lidé, svět je plný lidí, kteří jsou dobří, ale jsou pokoušeni mnohdy i nuceni dělat zlé věci. člověk je mnohdy tak zaslepený nenávistí, že přehlíží i pouhé detaily kolem sebe, jeho podvědomí se chová mnohdy sobecky a...