"Jsi připravena?" ve dveřích mého pokoje se zjeví mamka "ne" zašeptám a upírám svůj pohled do zrcadla,šaty,které mám na sobě jsou krásné,boty i náhrdelník také,všechno je krásně připravené, jen já sem prostě nepatřím,nemůžu být smrtijedka,po těch letech s Harrym prostě nemůžu,nemůžu mu bodnout kudlu do zad a už vůbec si neumím představit,že bych se měla podílet na něčí smrti. Mamka zavře dveře a dojde až ke mě "copak ?" zeptá se "je špatné,že nechci být smrtijedka ? nechci ubližovat lidem mami,už vůbec nechci ublížit Harrymu,je to přítel,vždycky byl" odpovím jí s chvějícím se hlasem a slzama v očích ,upřeně se na ní podívám a doufám v záchranu "já tě chápu,ale je to na příkaz otce,s tím nic nenaděláme ani jedna" pokrčí rameny a obejme mě,objetí ji neoplácím a jemně jí od sebe odstrčím,udělám krok dozadu a hřbetem ruky si jemně setřu slzy. "měla bych jít" řeknu ledovým hlasem a ani se na ni nepodívám,vím že kdyby chtěla, nic z toho se nestane,ale ona prostě nechce,nechce mi pomoc. Dojdu na chodbu,kde už mě čeká Yaxley, hluboce se mi pokloní a ihned spustí "pojďte se mnou slečno,dovedu vás tam" usměje se a já se s bradou vzhůru vydám za ním. Dovede mě do suterénu,projdeme dlouhou halou a vydáme se po schodech dolů,náhle se však zastavíme a on se rozhlédne,stojíme před černými dveřmi,netuším proč je neotevře a tak ho zeptám "co se děje Yaxley?" "omlouvám se slečno,jen vteřinku počkejte" odpoví a zamumlá něco nesrozumitelného,jen nad ním zavrátím oči,když v tom se dveře otevřou a já uvidím velikou místnost plnou lidí v černých hábitech, instinktivně vejdu, mé kroky jsou sebejisté,záda rovné a pro jistotu,abych vypadala ještě více jistě dám bradu nahoru. Každý ze smrtijedů se mi uklonil tak jako Yaxley. Zastavila jsem se u jakéhosi oltáře a hned na to se zjevil i můj otec, postavil se předemě a já instinktivně poklekla,on mě však chytil za ruce "povstaň mé dítě" jeho hlas prořízl hrobové ticho a já ho okamžitě uposlechla "Athrio Aurelio Riddleová" osloví mě pravým jménem a na chvilku se odmlčí "přísaháš,že budeš věrná smrtijedka ?"
"přísahám"odpovím a po tváři mi steče nenápadná slzička
"přísaháš že vždy uposlechneš mé příkazy ?"
"tak přísahám"
"přísaháš,že nikdy nezradíš ?"
"tak přísahám"
"přísaháš že budeš vždy bojovat po mém boku ?
"přísahám"
"přísaháš,že budeš schopna za mě položit svůj život ?"
"přísahám"
"vždy mi budeš sloužit a nikdy neopustíš?"
mé srdce vynechalo úder,mám chuť zařvat ne!,ale nakonec se zhluboka nadechnu a odpovím"přísahám" sbohem svobodo,sbohem čestný živote,už si nezasloužím patřit mezi Nebelvírské,vím to.
Ledová ruka mého otce mě uchopila za levé zápěstí a s úsměvem mi vyhrnula rukáv,upřeně jsem sledovala jeho druhou ruku,ve které dřímal hůlku,její špičkou se dotknul mé kůže na zápěstí a pomocí nějakého kouzla mi vypálil znamení zla. "děkuji"zašeptám a ukloním se. Poté se přesuneme nahoru,do salónku ze kterého je nyní sál,matka mě začne postupně představovat "tohle jsou Alecta a její bratr Amycus Carrowovi" oba se mi ukloní,prohodím s nimi pár slov a popojdeme o kousek dál "Antonín Dolohov" řekne matka a on se ukloní "moc rád vás poznávám slečno" pousměji se "já vás také" takto obejdeme celý sál "myslím že Luciuse a Narcissu znáš,že?" usměje se matka a Lucius i Narcissa se ukloní "nedělejte to prosím" poprosím je,Narcissa se usměje a Lucius má neutrální výraz "mohu se zeptat jestli je tu i Draco?" pohledem skáču z Luciuse na Narcissu "jistě že, hledá tě" usměje se Lucius a jeho úsměv působí upřímně "mnohokrát děkuji" pousměju se a chci se vydat hledat Draca,ale moje matka mě zastaví "ještě jsme neskončili" chytí mě prudce za bolavé zápěstí až syknu bolestí, prudce se otočím a skoro vrazím do otce "moc se omlouvám" omluvím se mu a on se usměje "neviděl jsi někde Draca?" zeptám se ho a jeho úsměv se ještě víc rozšíří "no ano,právě tě hledal,naposledy byl u občerstvení" se širokým úsměvem mu poděkuji "jsem moc rád,že je to zrovna mladý Malfoy" zašeptá mi otec a já se usměji "Athrio ! to je absolutně nezdvořilé,první se seznámíš a potom si půjdeš" zamračí se matka "nech ji Astorio,jen ať jde"řekne táta a usměje se na mě "děkuji otče" poděkuji a zamířím pryč, po cestě potkám Gregoryho Goyla "neviděl jsi Draca ?"zeptám se ho "tady jsi"ozve se za mnou,otočím se a uvidím tu mojí blonďatou palici, nestihnu ho ani pozdravit a už mě objímá "tak moc jsi mi chyběla"zašeptá a tiskne si mě pevně k sobě,s úsměvem na tváři se od něj pomaličku odtáhnu,abych ho mohla políbit "taky's mi chyběl"usměje se a pohladí mě po tváři "hodně jsem přemýšlel a rozhodl jsem se že si s tebou chci promluvit" řekne a spolu vyjdeme na terasu "je nám sedmnáct,je mi úplně fuk,jestli mě tvá matka s otcem zabijí" odmlčí se a prohrábne si vlasy "tak Athrio Aurelio Riddle alias Hermiono Jane Grangerová"řekne a já se zasměji,klekne si a já si ho zkoumavě prohlížím "vezmeš si mě ? prosím"upře na mě ty jeho nebesky modré oči a z kapsy jeho společenského hábitu vytáhne maličkou krabičku,ohromeně zírám na prsten,který se v krabičce schovával,stříbrný kroužek s velikým bílým diamantem,určitě to je diamant,Draco by mi jiný prsten nekoupil. "ano"zašeptám a skočím mu kolem krku,slzy štěstí se mi řinou po tvářích a já se usmívám,políbím ho a nechám ho aby mi prsten nasadil. Já vím,jsme na to ještě mladí,ale já ho miluji,přišla jsem o svůj starý život a nechci riskovat,že bych přišla i o něj. Láska,kterou k němu chovám je neobyčejně silná, tak čistá a upřímná. je pro mě vším. S úsměvem na tvářích se vydáme zpět do sálu ,abychom tuto novinku oznámili našim rodičům.
ČTEŠ
Per aspera ad astra (Dramione) DOKONČENO
FanfictionNejsou jen dobří nebo jen zlí lidé, svět je plný lidí, kteří jsou dobří, ale jsou pokoušeni mnohdy i nuceni dělat zlé věci. člověk je mnohdy tak zaslepený nenávistí, že přehlíží i pouhé detaily kolem sebe, jeho podvědomí se chová mnohdy sobecky a...