moc

243 16 0
                                    

"hej Grangerová !" uslyším Pansy a tak jí ignoruji, dál sedím u jezera a sleduji hladinu "Voldemortová ! ukaž mi znamení zla!" křikne znovu "no tak mě neignoruj smrtijedko!" i přes její debilní křik se pokouším soustředit,zavřu oči a zhluboka se nadechnu v tom však ucítím dotyk na mém levém předloktí,prudce otevřu oči a uvidím Pansy jak se snaží mi vykasat rukáv, pohltí mě nesnesitelný hněv,postavím se a naštvaně se na ní zadívám "chceš to vidět ? opravdu ano ?" zeptám se a přitom si jí prohlížím "tak se koukni !" křiknu a jediným pohybem si vyhrnu rukáv až nad loket, její oči mě celou propalují pohledem,je celá bledá a její vyděšený pohled mi dělá ohromnou radost "Grangerová, co to sakra děláš ?" vedle mě se objeví Severus,když se na mě koukne, vykulí oči "Parkinsonová odchod" vyžene ji a otočí se ke mě se širokým úsměvem "proč se usmíváš ?" zeptám se ho a stáhnu si rukáv "protože jsi to dokázala, tvou moc aktivuje hněv,teď už to víme" odpoví a usměje se ještě víc. "Jakto ale víš ?" zeptám se nechápavě "jestli máš zrcátko,tak to zjistíš" odpoví Ginny a udiveně mě sleduje z kapsy vytáhnu zrcátko a sama nad sebou žasnu, mé jindy už černé vlasy jsou nyní oranžové,zcela pohlcené plamenem, oči jsou nádherně modré a velké, a mám dokonce i křídla,celá jsem zahalena v plamenech, který udržují tvar fénixe. "Co to sakra je ?" zeptám se ohromeně, zavřu oči a když je znovu otevřu, vypadám zase normálně "a pak že nejsi fénix" řekne Severus a zavrtí hlavou "musíš se to ale naučit aktivovat" dodá a já přikývnu "ale jak to uděláme ?" zeptám se a on se zamyslí "prostě tě budeme srát dokud zase nevybuchneš a tohle budeme dělat celej den" řekne hlas za mnou, otočím se uvidím Seamuse "pozor na jazyk pane Finnegane" upozorní ho Severus a já se zasměju. Mé znamení zla vidělo tolik studentů a všichni s tím jsou v pořádku "nevadí vám,že jsem dcera pána zla?" zeptám se s pohledem upřeným do davu "pro mě za mě buď třeba dcera Celestýny Warbeckové,jen když budeš mít svou hlavu" řekne Dean a já se musím pousmát. 


°°°° po týdnu°°°°

"vidíš,už ti to jde" pochválí mě Severus "no , jo, už to začíná být v pohodě,ale to nestačí, budu trénovat častěji, jestli chceme otce porazit,tak se musím doopravdy snažit" Severus jen přikývne "už půjdu,tak se měj a děkuji za pomoc" řeknu a popadnu svou tašku, rozloučí se a já můžu odejít "Nazdar ty moje ohnivá princezno" je to Draco,vezme mě kolem ramen a vlepí mi pusu. Spolu se vydáme rovnou do komnaty nejvyšší potřeby, jen co vejdeme objeví se Harry u dveří "Draco" osloví ho a my oba na něj koukáme "podívej mrzí mě co se stalo, to kouzlo jsem neznal, ale to mě neomlouvá, mohl jsem tě zabít, takže promiň" s vykulenýma očima na něj koukám, Harry Potter se právě před plnou místností lidí omluvil "to je v pohodě,ode mě taky nebylo zrovna nejmilejší gesto šlapák na nos" mávne nad tím rukou a já je jen sleduji "takže jsme v pohodě ?" zeptá se Harry "jo" odsouhlasí Draco a podaj si ruce "já teď musím letět,tak se tu mějte a na povel to tu mají Hermi a Ginny. Ohromeně na něj zírám usměje se a zmizí"tak co Hermi ? jak ti to jde s fénixem ?" zeptá se Ginny "už to docela jde" odpovím s pyšným úsměvem "taky mám něco na práci" řekne Draco a věnuje mi rychlý polibek,potom zmizí. Pokrčím rameny a hned se k Ginny vydám, pomůžeme ostatním s kouzly "nazdar, slyšela jsem,že se poslední dobou přátelíš s Ginny" řeknu jen co se objevím u Cedrica a nastavím mu hůlku do správného úhlu "jo, doufám že mi nechceš vyhrožovat jako Fred s Georgem" vyletí z něj hned a já se zasměju "ne to nechci,chci ti navrhnout aby's ji někam pozval" ujasním a on se usměje "tvůj návrh beru na vědomí" zasměje se a já s ním, odběhnu zase k Nevillovi,který se nyní dost zlepšil "páni, jde ti to Neville " pochválím ho a on se šťastně usměje. Po čtyřech hodinách se začneme rozcházet, jako poslední odcházíme já Ron a Lenka,když v tom uslyším rány a povědomý smích. Rozběhnu se za hlukem a uvidím  Severuse ,který kráčí ven z hradu a v patách mu jsou Bellatrix,šedohřbet a oba Carrowovi a Draco,otočím se po Ronovi "co se to sakra..?" nedořeknu to jelikož kolem mě proběhne několik lidí "profesor Brumbál " uslyším jen a tak se vydám za nimi,když konečně dorazíme na místo,kolem nás se nachází snad celá škola, nad astronomickou věží visí znamení zla a já mám co dělat abych se nerozbrečela. Najednou se davem prodere Harry a klekne si k Brumbálovu tělu a hlasitě se rozbrečí, než k němu stačím dojít, už ho objímá Ginny. Profesorka McGonagallová pozvedne svou hůlku a mi ostatní s ní. 

°°°°°° 

"myslíš že by to udělal ? Draco? " zeptám se Harryho,ten jen zavrtí hlavou "ne, už skláněl hůlku, nakonec to byl Snape,vždycky to byl Snape" odpoví a já se kouknu na nebe, kolem nás proletí fénix,Brumbálův fénix Fawks. "půjdu a dokončím co brumbál začal" řekne Harry a já s Ronem po něm střelíme pohledem "najdu všechny viteály a zničím je" dodá.... 

Per aspera ad astra (Dramione) DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat