4.Bölüm-Rüya

506 42 11
                                    


Multi: Işıl-Çözümüm Yok
Meghan Trainor - Like I'm Gonna Lose You ft. John Legend

"Tek kuruşluk kârım yoktu hayatımdaki varlığından,inan zararına seviyordum ben seni."
Atilla İlhan


Omzumun üstünden ona baktım. "Ne ?" diye sorduğumda bakışlarını ön cama çevirdi. "Rüyamda seni gördüm."

İdrak edemeyen bir tarafım algılamamakta ısrarcıydı. Aslında basit bir eylemdi söylediği. Ama söz konusu o ve ben olunca basit kavramı yıkılıyordu. Zor bela konuşup "Ne gördün ?"diye sordum.

Sigara paketini ceketinin cebine koyarken"Gördüğümü söyledim. Anlatacağımı değil."

Söylediklerine anlam veremeyen yanımla aval aval ona baktım. "Niye anlatmıyorsun ?"

Bana doğru döndü. Üzerime doğru eğildiğinde nefesimi tuttum. Kapı ile onun arasında kaldığımda nefesim yüzüne vurmaya başladı. Aralıklı duran dudaklarımı dilimle ıslattım. Elini kapı koluna yasladığında geri çekilip koltuğa sırtımı verdim. Bu ona daha çok yakın olmamı sağladı. Sola doğru kıvrılan dudakları ve kısık sesi ile konuştu. "Duymak isteyeceğini sanmıyorum."

İma ettiği şeyle gözlerim açıldı. Yakınlığı burnuma parfüm kokusunu sundu. Elimi omzuna koyup yavaşça itmeye çalıştım. "İneceğim" dediğimde eş zamanlı olarak kapıya yaslı elini hareket ettirip kapıyı açtı. Hızla arabadan indiğimde kapıyı ona bakmadan kapattım. Apartmana doğru hızla yürüdüm.

🌙

Ensar'ın dürtmeleri ile uyanmış yatağıma oturmuş konuşuyorduk. "Yiğit abi geldi aldı bizi. Anneme söylemedin dimi." Şişen gözlerimi ovarak ona baktım "Hayır. Arkadaşın da olduğunu telefonunun sessizde olduğunu falan söyledim. Öyle böyle idare ettik işte"."

Ensar başını yana doğru yatırıp "Ablam be. Çok sağol söz bir daha yapmayacağım. Zaten Yağıza uydum." Daha kargalar kahvaltı etmeden uyandığımdan söylediklerinin yarısını dinlemiyordum. "Baturay abinin de evini biraz batırdık."

"Hmm."

"Abla uyan Allah aşkına. Şu an beni evire çevire dövmen lazım."

"Bana bak kaşınma. Bir kalkarım burnunla ağzın yer değiştirir."

Elini omzuma vurarak yatağa geri yatırıp üzerimi örttü."He abla he"dediğini duydum.

🌙

Ensar ile konuşmamızı yarım yamalak hatırlarken duşa girip dün ki kokulardan arındım. Üstümü değiştirip mutfağa gittiğimde annem kahvaltıyı hazırlıyordu. Ağzıma dilimlenmiş salatalıklardan atarken anneme doğru dönüp tezgaha kalçamı yasladım. "Babam sordu mu bizi ? Bende geç geldim ya."

Annem kızarttığı patatesleri tabağa koyarken "Kafası bir milyondu. Evi zor bulmuşlar Ahmet Bey ile." Salatalıklardan bir tane daha ağzıma atıp "Nasıl yani ?"

"Balıkçı arkadaşlarıyla içmişler. Hadi al şu tabaklardan götür."

Ensar mutfağa girdiğinde kulağındaki küpe dikkatimi çekti.

"Yalnız o küpeyi babam görürse çok iyi şeyler olur benim açımdan biliyorsun değil mi."

Ensar gözlerini kısıp bana baktı "Babam uyanmadan çıkarayım iyi hatırlattın kız"deyip çıkarıp küpesini cebine attı.

BENDE BİR AŞK VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin