21.Bölüm 'His'

497 33 10
                                    

                           Bölüm Şarkıları
         Birsen Tezer&Hüsnü Arkan-Hoşgeldin
                 Resul Dindar-Sevda Kuşi

Vee sonunda gelebildik. Sınavlar,bayram ve bunların getirdiği yoğunluk,stres derken anca atabildik. Daha erken gelecekti ama bölümde içimize sinmeyen şeyler vardı. Düzeltip atabilmemiz bu zamanı buldu. Arayı açmamaya çalışacağız. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen. ❤️

Yaşadığım şaşkınlığın etkisiyle Semih'in yanına gittim.

"Ne oldu ? O neydi ?"dedim yerde kırılmış büyük parçalar ve çiçeklere anlamayarak bakarak.

"Mihrimah !"Şule'nin sesini duydum ama ona dönüp bakamadım. Çantamdan selpak mendil çıkarıp Semih'in koluna bastırdım. Dirseğinden başlayıp bileğine kadar süzülen kanları sildim. O an biride benim kolumu tuttuğunda başımı geriye doğru çevirip baktım. Yiğit çatılmış kaşları ve tüm heybetiyle arkamda duruyordu.

"Bırak! Gerisini o halleder,"dedi gözlerindeki öfkesini sesine yansıtarak.

"Asıl sen bırak,"dedim koluma bakıp ona tekrar dönerken. Dişlerini sıktı ve kolumdan tutup beni kendine doğru çektiğinde Semih'in koluna tuttuğum peçete yere düştü. Tam ağzımı açıp konuşacakken Şule bağırdı.

"İnanamıyorum! Mihrimah başına düşecekti az kalsın!"

"Şule İyiyim bir şey yok,"dedim onu sakinleştirmeye çalışarak.

"Kör müsün saksıya bak ne kadar büyük! Sana gelmeseydi...Baturay'a gelecekti,"dedi sesi daha büyük bir şaşkınlıkla yüksek çıkarken.

"Güzelim iyiyiz bir şey olmadı,"dedi Baturay Şule'yi kolundan çekip ona sarılırken. Şule kolları arasından debelenmeye başladı.

"Manyak mısınız siz! Üzerinize düşecekti diyorum size! Bu nasıl dikkatsizlik! Kocaman saksı ve ağır!"

"Sakin ol Şule,"dedi Semih'te bizim gibi.

"Olan bana oldu diyorsun yani!"dedi Şule.

"Kimseye bir şey olduğu yok sıyırdı geçti."

"İyi misin? Ben teşekkür ederim,"dedim ne diyeceğimi bilemeyerek.
"Yağız'ı derse çağırmaya geliyordum. Uzaktan gördüm yukarıdaki görevli temizlik yapıyordu. Düşürmüş olmalı."

"Böyle dikkatsizlik mi olur!"diye bağırdı Şule.

"Yeter!"dedi Yiğit gür sesiyle. "Olmadı işte kötü bir şey." Koluma asıldı. "Yürü gidiyoruz."

"Ben gelmiyorum bir yere,"dedim inatla.

"Geliyorsun! Konuşacağız!"

"Gelmiyorum!"

"Ne zorluyorsun gelmek istemiyor,"dedi Semih araya girerek.

"Kes lan sesini,"diye gürledi Yiğit.

"Kesmiyorum lan,"diyerek diklendi Semih.

BENDE BİR AŞK VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin