Yalın-Sen Dönmeden Uyumam Bu Gece
Multi:Mihrimah"Herkesin bir acelesi vardı;bizimse bir beklediğimiz."
İlhan BERKApartmanın demir kapısını kapattığımda eş zamanla annem balkonumdan seslendi. "Mihrimah geç kalma. Bir terslik olursa da haber ver mutlaka."
Başımı sallayıp el salladım. "Abi bırak işte okula,ne gıcıklık yapıyorsun?" Yağız'ın sitem dolu sesini duyduğumda garajlarının önünde konuşan Yağız ve Yiğit'e baktım.
"Banane lan. Geç kalmasaydın."
Yağız sinirle etrafına bakındığında göz göze geldik. Tekrar Yiğit'e dönüp "Götürmezsen götürme." Bana doğru adımladı. "Mihrimah bekle birlikte gidelim. Sabah sabah sinir sistemimin için edildi. Hem seninle bir şey konuşacaktım."
Anlamaz halde ona bakıp"Olur"dedim. Yanına doğru yürüdüm. Yiğit'in bize baktığını gördüğümde başımı hemen Yağıza çevirdim.
"Ne konuşacaksın ?Merak ettim."
Birlikte bir kaç adım attığımızda Yiğit'in gür sesi ile durduk. "Durun."dediğinde ikimizde dönüp ona baktık. Arabayı kafasıyla işaret edip"Bırakacağım. Binin."
Yağız bana dönüp "Dengesiz ya. Görüyorsun dimi."
"Hadi!"
Yağız kolumdan tutup "Hadi gel gidelim."dedi
Siyah Dacia Duster modeli arabaya bindiğimde parfüm kokusu burnuma doldu. Ağır bir koku değildi. Bir kere o kokuyu aldığında insanın daha fazla içine çekmek isteyeceği bir kokuydu. Yağmur sonrası kokan toprak kokusunun insanda bıraktığı o etki gibiydi kokusu. Arka koltuğa oturduğumda kısa bir anlığınla Yiğit ile dikiz aynasından göz göze geldik. Uzun kıvrık kirpikleri çoğu kızı kıskandıracak cinstendi.
Yağız ön koltuğa oturup kapısını kapattığında Yiğit arabayı çalıştırdı.
Yiğit sigarasını dudaklarına yerleştirip sol eliyle sigarasını yaktı. Kendi tarafındaki camı açıp dumanını dışarı bıraktı. Sigarayı tekrar içine çektiğinde yanakları içe çöktü.
Araba kullanırken bile güzeldi.
Aynı arabada nefes seslerini bile duymak karnımı ağrıtıyordu. Dudaklarımı dişleyip dikiz aynasından ona baktım. Sert duruyordu. Sebepli sebepsiz sert duruyordu. Gözleri koyu saçları ile aynı renkteydi. Yüzüne güneş vurduğunda açık bir hal alıyordu. Uzun kirpikleri göz altlarına gölge oluyordu.
Hava düne göre daha sıcaktı. Mart ayının dengesizliği üstündeydi.
Gözlerimiz birleştiğinde gözlerimi kaçırmadım. Araba kırmızı ışıkta durdu. Aralık dudaklarına sigarasını yerleştirip dumanına dışarı bıraktı. Aynı zamanda gözleri üstümdeydi.
Ona daha çok bakmak hafızama yeni şeyler kazımak istiyordum.
Yağız aniden arkaya döndüğünde irkilip ona doğru baktım.
Mavi gözleri heyecanla parıldarken dikkatle ona baktım. Çok sevecendi.
"Mihrimah. Abimde bu yollardan geçti,hala da geçiyor. O yüzden onun yanında konuşmamızın bir sakıncası yok bence." Dediğinde ne demek istediğini anlamadığım için kaşlarımı çatarak ona baktım.
"Ne ?"
"Bizim bölümde bir çocuk var. Adı Semih,seni çok beğeniyor. Ama sen biraz sert duruyorsun çekindi senden. İyi çocuktur. Ben kefilim ba-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDE BİR AŞK VAR
Novela JuvenilYavaşça perdeyi açıp karşı balkonda sokak lambasının ışığıyla aydınlanan ona baktım. Eskitme bir sandalyeye oturmuş,sol elini balkon demirine yaslamış diğer elindeki sigarasını dudaklarına doğru götürüyordu. Yelkovan akrebin üstünde durduğunda saat...