3. dio

66 3 0
                                    

Uhvati me za ruku, pogledao u oči i pitao želim li biti s njim u vezi. Ja sam mu sva uzbuđena odgovorila "da". Poljubio me je u usta. "Kako se samo dobro ljubi!"

David: želiš li biti samnom u vezi?

Ja:Da!

Uhvatio me i podigao, svi su gledali u nas kao da smo poludjeli. Bili smo u "sedmom nebu". Naravno znali smo da ce nas njegova bivša Dejana htijeti rastviti. Netko me je uhvatio za rame, okrenula sam se i nisam mogla vjerovati, to je moj brat kojeg nije bilo doma dvije godine jer je bio u vojsci. Kada sam ga vidjela sve oko mene je zašutjela vidjela sam samo njegove plave i uplakane oči. Pitala sam ga zašto plače?

Brat: Hej!

Ja: Tko je... Bracoooo!

Brat: Sekice moja najljepša vratio sam se! (tihi jecaj)

Ja: Ali zašto plačeš? (suza je kliznula niz moje lice)

Brat: Od sreće što te vidim!!

Čvrsto sam ga zagrlila i rekla "neželim da ikada više odeš"! I David je plakao iza mene jer nije znao da toliko volim svog brata koje je od mene stariji 11 godina. Upoznali su se i moj je brat bio iznenađen jer nikada nije mislio da ću naći tako pristojnog i brižnog dečka.

Brat: Nisam nikada mislio da ćeš naći takvog pristojnog i briznog dečka na kojem se vidi da te voli i čuva.

Ja: Joj braco pa zar si sumnjao u mene.

Brat: A kako ste se upoznali?

Ja: Ah to ti je malo čudna priča, a kako bi bilo da svi troje krenemo kući!

Nisam mu htjela reći što se desilo našim roditeljima, ali i sam je shvatio da nešto nije u redu u kući. Upitao me:

Brat: A gdje su mama i tata, jedva čekam da ih vidim!! (Nasmijao se)

Samo sam spustila pogled i zaplakala.

Brat: Hej, hej zašto plačeš?

Ja: Mama i tata, oni više nisu s nama!

Brat: Kako misliš?

Pogledala sam prema nebu. I on je samo kleknuo na koljena.

Brat: Ne to nije moguće, ali kako mislim što im se dogodilo?

Ja: Došli su neki ljudi i ubili ih, ja sam se uspjela skriti, ali oni baš i ne.

Plakali smo zajedno, a David je samo gledao u nas i kleknuo pored nas i rekao:

David: Jako mi je žao, pa zašto mi nisi rekla za njih?

Ja: Nisam htijela da se brineš.

Brat: A zašto mene nisi zvala?

Ja: Jer nisam znala, kako bih reagirao na to.

I tako smo prestali plakati i pokušali zaboraviti i jesmo uspjeli smo to zaboraviti bar na ovaj dan.
Svi smo se zabavljali i ja sam pekla palačinke, a onda me netko uhvatio za struk.

NADAM SE DA VAM SE SVIDJELO. IDUĆI NASTAVAKA IDE SUTRA.

OSTAVITE "VOTE" ILI KOMENTAR!! <3




Ljubav na prvi pogledWhere stories live. Discover now