Jutro! Tišina, Sunce je lagano puštalo svoje zrake kroz prozor. David je prespavao kod mene tako da smo se zajdno ustali, popili kavu i jeli.
David: Jutro! -lagano osmijeh na licu
Ja: Jutro.
David: Jesi li lijepo spavala?
Ja: Jesam, ti?
David: Jesam.
Ja: Jaooo, muka mi je!!
Ja P.O.V
Lijepo smo ja i David pričali ali meni je odjednom došla mučnina i otrčala sam u WC povračati. Neznam što mi je, nisam još ništa jela pa od čega. Možda sam bolesna, trebala bih danas poslije škole kod doktora. Strašno mi se jede nešto slatko, kiselo, slano... Jednostvano sva sam si nekako čudna i glava me boli. Mah bit će sigurno viroza, trebala bih ostati doma.
Tako smo ja i David danas ostali doma i popodne sam otišla kod doktora.
Ja: Dobar dan!
Doktor: Dobar dan, recite što nije u redu?
Ja: Pa neznam što mi je jutros sam povračala i onda kasnije još, i glava me malo boli i stalno sam gladna.
Doktor: Jeste li imali spolne odnose u zadnjih tjedan dana?
Ja: Aaaam...imala sam prije nekoliko dana, zašto?
Doktor: Gledajte gospođice ja nisam sasvim siguran i ne želim vas zbuniti ili uplašiti, ali bilo bih dobro da si kupite test za trudnoću i da ga napravite, jer to su prvi znaci trudnoće, ali nisam sasvim siguran.
Ja: O moj Bože!!! -uhvatila sam se za glavu
Doktor: Jeste li u redu??
Ja: Jesam, znači da napravim test za trudnoću?
Doktor: Da.
Ja: Dobro hvala vam!
Nisam mogla vjerovati da postoji mogućnost da sam trudna, brat će me ubiti, ali kako će David reagirati na to?!!! Sigurno će me ostaviti zbog toga. I ako sada krećemo u treću godinu škole, mislim da ni ja, a ni on nismo spremni na bebu, ali kako bilo da bilo i ako jesam trudna dijete neću pobaciti, nego ću ga odgojiti.
David: I što je doktor rekao??
Ja: Ma nnništa važno, samo moram do ljekarne po nešto.
David: Zašto si tako nervozna, nešto ti je rekao, pa nisi valjda...
Ja: Jaooo Davide vjerovatno jesam, moramo popričati o tome kada dođemo kući i moramo reći tvojima, ali još ništa nije sigurno.
David P.O.V
Da li je ona to upravo rekla da je možda trudna?? Isuse postat ću tata! I ako mi je drago pomalo me hvata i nekakva nervoza jer neznam kako će njen brat reagirati na to, a ni kako će moji roditelji reagirati. Baš sam glup, ja kao da nikada nisam čuo za kondome ili nešto. A ništa kako bilo da bilo, rodit će to djete pa makar se i cijeli svijet protivio tome, ja je volim, a i to što je u njoj.
Ja P.O.V
Kupila sam test i došli smo kući. Nisam ništa htjela reći bratu dok ne napravim test, ako je pozitivan, a Bože moj šta sad rodit ću dijete i odgojiti kao što je mene moja mama.
Napravila sam test, i nijemo gledala u njega. Test je bio pozitivan.
David: Iii?!
Ja: Evo pa pogledaj sam!!
------------------------------------------------------------------
KAKO VAM SE SVIDJELO, VIDIMO SE SUTRA NOVI NASTAVK I NOVI PROBLEMI!!!
PUSAAAAAA!!!!!!