Netko je pokucao na vrata, a iza njih je bio Filip, moja neprežaljena ljubav. Kad sam ga ugledala dah mi je stao. Bojala sam se Davidove reakcije jer se oni znaju još od prije i nikad nisu bili dobri.
Filip: Bok!
Ja: Bbok! -zamuckala sam
Filip: Mogu li ući?
Ja: Amm paa..mislim da to baš i nije pametno!
Filip: Zašto?
Nakon što je Filip to upitao iza sebe sam čula Davidov glas: ''Ljubavi tko je to?''
Filip: Netko je kod tebe?
Ja: Hmm da..prijatelj!
David: Odkad smo mi samo prijatelji?
David P.O.V
Netko je kucao na vrata. Barbara se ustala da vidi tko je. Čuo sam dobro mi poznat glas. Filip! Onaj gad koji mi je ostavio sestru kao zadnje pseto kad je dobio šta je htio! Odmah mi je prošlo kroz glavu da bi to učinio i Barbari! A ne, ne! To mu neću dozvoliti! Ubit ću ga k'o mraz paprike ako joj se samo približi! Ona mi je sve na svijetu i branit ću je do kraja! Došao sam do vrata i pogledao ga u oči. Iz njegovog pogleda sam mogao pročitati ljutnju, strah, mržnju i još stotinu drugih osjećaja. Stao sam iza Barbare i uhvatio ju oko struka.
Ja: Ljubavi, zašto mu ne kažeš za nas?
Barbara: Ma taman sam mislila.. - rekla je to nekako nesigurno i prestrašeno.
Ja: Nego Filipe, jesi ti nešto trebao?
Filip: Jesam, ali sad je nebitno!
Ja: I ja mislim da je nebitno! Samo da te upozorim, moju sestru si prevario, ali od Barbare se tornjaj! Ne prilazi joj! Samo jedan krivi potez i gotov si! Jel ti jasno?!!
Filip: Ma je prijatelju, nebrini! Ja sam dobio što sam htio davno prije tebe! Čuvaj si tu kurvicu, hoće da odšeta!
David: Šta ti sebi umišljaš, pi*kin dime!
Toliko sam poludio da sam ga udario šakom u glavu. Šta si on umišlja? Ovo neće tek tako završiti.
Barbara P.O.V
Dečki su se posvađali i potukli zbog mene! Zbog mene!! Uhvatio me užasan strah. Uhvatila sam Davida za ruku i povukla u kuću. Filip je ostao ispred, ali je ubrzo i on otišao. Sad sam vidjela koliko doista značim Davidu i sad sam sigurna da je on zaista ljubav mog života! Više neću dopustit da nas išta razdvoji! Volim ga svakim dijelom svoga tijela!
Kad smo ušli u kuću bio je jako uzrujan i ljut. Prišla sam mu i zagrlila ga.
Ja: Smiri se, ljubavi sve je ok!
David: Znaš kako sam se prepao da ću te ponovno izgubiti! Kroz glavu su mi prošle slike moje uplakane sestre koju je prevario i pomislio sam da će i tebi to učiniti.
Ja: Znam kako je bilo tvojoj sestri. I ja sam to sve isto proživjela.
David: Ne mogu vjerovati! Zato sam ja tu da te zaštitim! Volim te!
Barbara: Volim i ja tebe!
Nakon toga smo se počeli ljubiti. Osjetila sam njegove prste na svojim leđima. Polako me ljubio po vratu. Osjetila sam njegov vreo dah na svojoj koži. Počela sam dahtati. Bacio me na krevet i počeo skidati jedan po jedan komadić odjeće sa mene! Uživala sam iz trenutka u trenutak sve više i više. Na meni više nije bilo odjeće, a ni na njemu. Vrijeme kao da je stalo. Tišina posvuda, samo on i ja i poljupci koje smo si dijelili šakom i kapom! Bili smo kao jedno. Tijela su nam bila vrela i spojena.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EVO LJUDI NOVI NASTAVAK! NADAM SE DA VAM SE SVIĐA! OPROSTITE ZBOG GREŠAKA, TRUDIM SE AL GRAMATIKA MI NIJE JAČA STRANA! JBG! NOVI DIO UBRZOO! BOOK!