9.dio

30 3 0
                                    

Evo ga napokon smo stigli, ispred kuće je stajao David. Ušla sam u kuću bez da sam pogledala u njega, a on je krenuo zamnom. Uhvatio me za ruku. Ja sam samo otrgnula svoju iz njegove. Rekao je:

David: Oprosti mi molim te, ja tebe volim više od ikoga i ičega, samo mi dopusti da ti objasnim. Govorili su mi da si stalno s nekim dečkom i da se s njim družiš više od ikoga. Pomislio sam da me više ne voliš.

Ja: Misliš s Petrom, pa nas dvoje smo najbolji prijatelji, Petar je pokušao samo jednom samnom i nije nam išlo i zakleli smo se da će mo zauvijek biti prijatelji. Ako si mislio da ću te prevariti zašto me jednostavno nisi ostavio, u svakom slučaju bi mi bilo lakše nego da saznam da me varaš s tom droljom.

David: Sad znam da sam pogriješio zato te molim, oprosti mi molim te!!!

Ništa nisam rekla, samo sam se okrenula i otišla u svoju sobu, bacila sve stvari, legla na krevet i zaplakala.

David P.O.V

Zašto Bože, zašto mi nedaš malo mozga u tu moju glupu glavu, zašto joj to radim. Ja ju još uvijek volim, ali kako da joj dokažem, da se bacim pod auto. Evo je silazi, plakala je:

Barbara: Znaš šta, odlučila sam... Odlučila sam da idem sa Anom u Francusku i da ću tamo biti dok se ovo ne riješi i dok shvatiš da je sa nama gotovo.

Ja: Ali daj nemoj, ja ću radije otići i više se ne vraćati nego da ti odeš. Gdje ćeš ići u školu?

Barbara: Ne ja idem bolje je za oboje, nadam se da ćeš naći neku koju nećeš iznevjeriti i prevariti kao i mene. Školu ću zavšiti tamo u Francuskoj. I nadam se da kad se vratim nećeš više dolaziti pred moju kuću i moliti za oprost jer ga nećeš dobiti, bar ne iz mojih usta.

Ja P.O.V

Gledala sam ga ravno u oči, vidjela sam kako mu je jedna suza kliznula niz lice. Nisam jednostavno htijela da ovako završi, mama mi je govorila uvijek dok je bila živa: "Nevjeruj svakome, nikad neznaš kakav je u duši, tijelo mu može biti isklesano kao da su ga anđeli klesali, ali ne vjeruj dok mu ne upoznaš dušu." Zašto je nisam slušala, uvijek sam mislila da sam ja u pravu, ali ipak nisam.

Ana: Hajde Barbara, idemo zakasnit će mo na avion. Jesi spremila stvari?

Ja: Jesam, idem samo po njih u sobu.

David: Idem ja po njih.

Ja: Neideš ti nikuda!

Ana: Hajde požuri se!! Imamo još pola sata!

Brat: Pazi na sebe, nedaj se, ako nešto trebaš samo zovi odmah dolazim.

Ja: Pazit ću, dobro, sad idem javit ću ti se kad stignemo!

Kad smo otišli David je još bio kod mog brata i plakao. Bilo mu je žao, tko mu je kriv, da to nije napravio možda bi mu i oprostila, ali ovako sigurno neću.

EVO NOVI DIO JE GOTOV, NADAM SE DA VAM SE SVIĐA. AKO NE BUDE BAR JEDAN VOTE PRESTAT ĆU PISATI, MOLIM VAS ZATO OSTAVITE VOTE!


Ljubav na prvi pogledWhere stories live. Discover now