20. dio

36 1 0
                                    

Mjesec dana kasnije..

Barbara P.O.V

Filip i ja sjedimo boravku i gledamo film. Predivno nam je. Cijeli dan imam užasnu mučninu, ali Filipu nisam ništa govorila. Ne želim da se brine. Više nisam mogla izdržati, otišla sam u WC i povratila sam. Filip je dotrčao za mnom. Upitao me jesam li dobro. Rekla sam da jesam. Odmah nakon toga sam otišla u krevet i zaspala sam.

Sljedeće jutro..

Ustala sam se bez mučnine. Ali sam ipak odlučila otići doktoru. Nazvala sam Anu i rekla joj sve. I ona je rekla da moram ginekologu, za svaki slučaj. Mislim da znate na šta mislim. Sumnjam da sam trudna, ali Filipu ni riječi o tome! ;) 

Ja: Filipe, ja idem doktoru!

Filip: Idem i ja s tobom.

Ja: Ma nema potrebe ide Ana sa mnom. Ionako će ti sad dečki doći.

Filip: Aj ok, ako ti tako želiš! Čuvaj se!

Ja: Hoću, naravno!

Filip P.O.V

Barbara je jučer cijeli dan bila pomalo čudna, navečer je još i povraćala. Bojim se za nju. Nadam se da je dobro. Otišla je doktoru. Htio sam i ja ići s njom, ali mi nije dozvolila. Nešto nije u redu.

Barbara P.O.V

Sjedimo u čekaonici. Izvadili su mi krv i sad moramo čekati nalaze. Srce mi lupa kao ludo. Jako sam uzbuđena. Voljela bih da sam trudna. Voljela bih imati dijete s Filipom. Mislim da bi on bio predivan otac.

Nakon 15 min..

Doktor: Barbara Kovačić?

Ja: Da ja sam!

Doktor: Možete ući! A vi ste joj pratnja? -upitao je Anu.

Ana: Da jesam!

Doktor: Možete i vi ući!

Doktor: E pa ovako, imamo lijepe vijesti..Trudni ste!

Ja: Stvarnoo?!

Doktor: Da, čestitam postat ćete majka!

Ja: Ajme pa to je predivno! Hvala puno! Doviđenja!

Doktor: Doviđenja!

Ana i ja smo izašle van! Počele smo se grliti, ljubiti, plakati i smijati odjednom! Bila sam presretna!

Ja: Ajmo doma reći Filipu!

Ana: Ajmo!

  30 minuta kasnije..

[Ulazimo u stan..]

Ja: Eej!

Filip i njegovi dečki: Eeej!

Sjele smo na kauč. Ja sam sjela do Filipa i poljubila ga. Uzvratio mi je poljubac.

Filip: I šta ti je rekao doktor? Jel sve ok?

Ja: Ma je, sve je ok!

Filip: Zašto ''ma je''? Jel nešto ozbiljno?

Ja: Nije ništa ozbiljno, nego ćemo morati u shopping!

Filip: Ok, zašto?

Ja: Paa trebat će nam kolica..

Filip: Ček jesi ti sad ozbiljna?

Ja: Da, trudna sam!

Filip: Ljubavii!! Mi ćemo dobiti dijete?!

Ja: Daaa!

Počeli smo oboje plakati, a dečki i Ana su nas samo gledali i zadovoljno se smješkali. Kasnije su nam i oni prišli i čestitali. Dečki su Filipa zezali: ''Ma bravo momčinooo!''

Kad su oni otišli nas dvoje smo se još mazili na kauču i maštali o našoj bebici i budućnosti.. Jedva čekam vidjeti lice našeg malog anđela!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EVO GA LJUDI NOVI DIO. IPAK ĆE BITI JOŠ JEDAN DIO DO KRAJA! NADAM SE DA VAM SE SVIĐA! PUSAA!



Ljubav na prvi pogledWhere stories live. Discover now