15. dio

27 1 0
                                    


[Kako i sami znate da je Barbari bolje i da su je pustili iz bolnice, ostala je u vezi sa Filipom, vole se i to jako. Pa da vidimo šta se još desilo]

Filip: Znaš kako mi je čudan osjećaj opet biti s tobom. Toliko si mi falila da sam mislio da ću umrijeti.

Ja: I ti si meni jako falio, kada sam te vidjela onaj dan na vratima, prvo čeg sam se sjetila su bili naši najlijepši trenutci, ali prvo je bilo ono kada si me htio zaručiti, a ja nisam pristala, i toga dana smo se posvađali i sutra dan prekinuli.

Filip: To mi je bilo nešto najgore što se dogodilo od svega. Kako si upoznala Davida? Znam da ti je teško pričati o tom ali daj molim te mi reci.

Ja: Pa znaš jedan dan sam dolazila u školu i on je stajao pred ulaznim vratima u školu, piato me jesam li ja prva godina i ja sam odgovorila da jesam i on je pitao da li može sjediti on samnom, naravno ja sam pristala i sve je bilo u redu, kada su počekli pričati da smo ja i on u vezi i tako tro sve, došla je njegova bivša cura i mene počela vrijeđati i on je dreknuo da ˝ostavi moju curu na miru˝. I tako je on  mene pitao za vezu nakon nekoliko dana i bili smo zajedno, eto do neki dan.

Filip: A nije da mi nije žao je, ali i drago mi je što si opet samnom.

Ja: I meni je isto drago što sam s tobom. Volim te!!

Filip: I ja tebe.

Filip P.O.V

Zbilja mi je drago što smo nas dvoje opet zajedno. Ni malo mi nije žao što je David dobio ono što je i trebao, drago mi je da je došla pameti, znam da joj je teško jer ipak je izgubila dijete. Bilo je teško gledati je uplakanu nakon što je saznala da je izgubila djete.

[David je došao i tražio je Barbaru, Filip je rekao da je nema.]

David: Filipe trebam Barbaru samo na nekoliko minuta.

Ja: Nemožeš je dobiti ni sada ni ikada, ti si je imao i ona je odabrala mene, možeš je zaboraviti.

David: A šta ti si sad postao neki svetac od kad si s njom, mogao bih se malo primiriti, ideš mi neopisivo na živce, kad poludim dobit ćeš batina, a ona će se opet vratiti meni. Trebala je imati dijete samnom, a ti si sve upropastio kada si je povrijedio točno u srce. Da tebe nema sada bih imao svoju malenu bebu koju...

Barbara: Filipe tko je to? Ima li kakvih problema?

Ja: Aj dođi malo ovdje, netko te treba.

Barbara: Mene, aj evo me.

David: Bok Barbara.

Barbara: Davide, što trebaš?

David: Nikad nisam vidio da si ovako hladni, pogotovo prema meni, daj se samo sjeti onih naših dana kako smo bili sretni, kako smo se voljeli, kako smo se ljubili, mazili, pazili i još puno toga. Uglavnom da mi to preskočimo sve, ja bih trebao negdje prespavati, jer moji su me otjerali jer sam zajebo s tobom. Samo na dan-dva.

Barbara: Pa neznam baš, pitaj Filipa neka ti on kaže.

Filip: Možeš ostati tri dana i ni jedan dan više.

[Tako je Filip pustio Davida da prespava kod njih i to na tri dana, tko zna što će se dogoditi u ta tri dana]

Ja P.O.V

Nemogu vjerovati da je Filip pustio Davida da bude kod nas tri dana. Neznam kako ću to moći izdržati. Mislim da bih trebala otići kod Ane u Francusku na ta tri dana, ali onda bih povrijedila Filipa.

-------------------------------------------------------------------------

 VIDIMO SE SUTRA!

pUSAAA




Ljubav na prvi pogledWhere stories live. Discover now