1. dio

155 4 0
                                    

Drugo polugodište škole počinje i spremam stvari jer rano u jutro krećem u školu. Znam da su pričali kako će doći novi učenik, ali ja na to nisam obazirala pažnju. Došlo je jutro i mama me probudila jako rano da obavim jutarnju higijenu, doručkujem i spremim se za školu.

Mama: Ajde budi se nećeš valjda prvi dan zakasniti!! 

Ja: Naravno da neću evo idem!

I tako sam krenula obavila higijenu jel uzela stvari i krenula. DOšla sam pred školu stajao je jedan prezgodan dečko. Zaustavio me i pitao tebi je ovo 1. godina. Sva zbunjena odgovorila sam da. Upoznali smo se i tako smo postali dobri prijatelji. Zove se David Jurkić.

David: tebi je ovo prva godina?

Ja: Da, a ti si?

David: Ja sam novi učeniki idem za kuhara!

Ja: Oh pa ti ćeš ići samnom u razred!

David: (oči su mu se zasijale) Stvarno, jel možemo sjedit zajedno znaš nikoga nezz tako da bit će mi lakše da s tobom sjedim nego s nekim drugim?

Ja: Dobro možeš!

Zvonilo je za prvi sat i bila sam sva uzbuđena jer moram sjediti sa Davidom. KAda smo ušli odmah smo sjeli u zadnju klupu i svi su se počeli okretati k nama. Svi su nas ispitivali jesmo li zajedno, a nakon par trenutaka profesorica je skužila da smo zaljubljeni jer stvarno bili smo zaljubljeni i nismo skidali pogled jedan s drugog. A onda se desilo ovo:

Prof.: Jooj imamo novi par u razredu baš ste lijepi par!

Ja: Ne ne nismo mi zajedno, bože sačuvaj!

David: Pa nismo zajedno, ali...

Ja: (prekinula sam ga) Šta ali nikada mi nećemo biti zajedno niti ćemo išta pokušati!!

Uzela sam svoje stvari i istrčala sam van, a David je odmah krenuo zamnom. Zaustavio me i uhvattio za ruku. Privukao me k sebi i zaljepio za svoje tijelo. "Zar se ovo događa ovo nije moguće, ovako sam sanjala samo i nikada se nisam nadala da će se dogoditi, Moram prekinuti ovo".  David kaže: gledaj nisam mislio ništa bezobrazno ili nepristojno, ali ti si preljepa cura i stvarno bih volio pokušati s tobom, nebih te htio povrijediti sada ali zažmiri molim te!

Zažmirla sam odjednom osjetila sam njegove usne na svojima, kad odjednom...

Ljubav na prvi pogledWhere stories live. Discover now