Idem kući vidimo se sutra. Pozdravili smo se i krenuli smo svatko na svoju stranu. U tom trenutku kao da mi je jezik sam progovorio rekla sam mu:
Ja: Čekaj!
David: Da.
Ja: Ako hoćeš dodi kod mene večeras pa možeš prespavati, mislim samo ako želiš. Može?
Vratio mu se onaj njegov predivan osmijeh.
David: Može, baby vidimo se!
Ja: Pusa
Pošto sutra ne idemo u školu jer je sutra subota, nisam htijela provesti dva dana bez njega. Bilo je oko 18:30 kad je zazvonilo zvono na vratima. Bio je na vratima David, u jednoj ruci je držao punu vrećicu slatkiša, a druga ruka mu je bila iza leđa. Ušao je i rekao ovo:
David: Ovo je za tebe ljubavi moja.
Ja: Hvala i dala mu poljubac u obraz.
David: Ali i ovo.
Kupio je predivan buket ruža, bilo ih je oko pedest i rekao:
David: Ovdje ima pedeset ruža, od tih pedeset jedna je umjetna, zato znaj voljet ću te dok i zadnja ruža ne uvene.
Suza mi je kliznuila niz lice od sreće. Zagrlio me svom snagom i onda poljubio, taj je poljubac bio toliko predivan da se nikada nisam htijela prestati ljubiti, ali sve što je lijepo traje kratko. Došao je moj brat Ivan i bilo mu je malo neugodno pa je rekao:
Ivan: Jooj jel ja nešto prekidam, mogu ja otići ako želite...
Ja: Ma dobro je ništa za to idemo jesti.
David: Oho pa imamo i većeru, baš sam gladan.
Ja: HAhaha znaš da još idemo u školu pa me brat nagovorio da ja napravim tu svoju prvu večeru.
David: Hajde da i to probamo. (Nasmijao se)
Jeli smo i svi su rekli da je bilo odlično jer su pojeli pune tanjure i nisam mogla vjerovati da tako dobro kuham. Došlo je vrijeme za spavanje. Brat me je pitao gdje će David spavati, ja sam mu odmah odgovorila samnom. Pogledala sam Davida, a on mi je dobacio onaj pomalo perverzan osmijeh, kroz smijeh sam mu rekla samo probaj.
David POV.
Evo ga napokon sam doživio i taj osjećaj kada hoće da spavam s njom, još bi bilo bolje da mi reće da ću spavati s njom u krevetu. Ali naravno ona je tvrdoglava tako da je neću moći nagovoriti na to da spavamo zajedno. Ah, a tko zna možda ona želi da ja savam s njom, sve žemo još vidjeti sve je moguće. Htio bih završiti tamo gdje sam stao danas u školi, ali bio bih nježan nisam ni znao šta radim jer mi je proradio adrenalin.
Ja POV.
Iznenadit ću Davida i reći mu da želim da spava samnom u krevetu, hmm još kad bi htio dovršiti tamo gdje je stao u školi, ali naravno da bude još nježniji. Ali tko zna možda on to ne želi ili me želi samo iskoristiti, a pa valjda to nebih učinio pa što je rekao kada je došao. Ma ne nije on takav, on mene voli koliko i ja njega, a stvarno ga jako puno volim.
Počeo se spremati za spavanje na podu.
Ja: A šta ti radiš, molim te!
David: Spremam se za spavanje.
Ja: E pa nećeš spavati na podu nego samnom. (dobacila sam mu osmijeh)
Ustao se i prišao mi je, ja sam zaključala vrata jer sam znala šta slijedi. Počeli smo se ljubiti, polegao me na krevet polako i nježno. Ljubili smo se, u usta, po vratu, grickao je moju ušnu resicu, bilo mi je toliko dobro da sam počela ispuštati lagane jecaje. naravno došlo je i do onog djela kada se dešava ono što smo htijeli oboje, oba dvoje smo stenjali, bilo nam je predivno.
Brat je pokucao na vrata i pokušao uči, ali kad je shvatio da je zaključano znao je šta je u stvari.
Ivan POV.
Pokucao sam na vrata i pokušao uči, mislim da me nisu čuli, ali sam ja njih jako dobro čuo. Škripanje kreveta, stenjanje i sve ostalo. Nisam im htio smetati, tako je bilo jedno 20 minuta. Očito da se vole. Neću im smetati.
Došlo je jutro, u sobi je bilo sve razbacano, čak smo uspijeli razbiti lampu. Svašta je tu bilo.
Probudili su se zagrljeni.David: Jutro moja ljubavi.
Ja: Jutro srećo.
David: NAdam se da ti je bilo lijepo sinoć, a napravili smo i mali nered.
Ja: Haha da bilo mi je predivno, nisam ni mislila da je tako dobro.
David POV.
Nisam mislio da će to htijeti, mislio sam da će odgurnuti od sebe kao i u školi. Bilo je ČAROBNO.
Netko je pokucao na vrata, nismo znali što da radio, ustla sam se i obukla, bio je to moj brat. Rekao je kad je ušao ovo:
Ivan: Znate, mislim da su čak i ovi u kući do čuli šta ste radili, a kamoli da ja nisam.
Osjećala sam se malo neugodno.
Ja: Dobro oprosti.
Samo se nasmijao i otišao.
I mi smo se ustali i otišli jesti. Gledali smo se kao kad smo se prvi put vidjeli, bilo nam je predivno sinoć. Kad smo jeli, David je morao ići i poljubili smo se, a brat se samo smijao.
Ja i brat smo bili sami do dva sata, a onda su nam došli gosti...EVO OVO JE NOVI DIO, NADAM SE DA VAM SE SVIĐA. NEMAM BAŠ PUNO PREGLEDA, PA VIDIM DA VAM SE NE SVIĐA PRIČA. AKO VAM SE SVIĐA MOLIM VAS NAPIŠITE TO U KOMENTAR ILI OSTAVITE VOTE!