10. dio

37 3 0
                                    

Plakao je tko mu je kriv, ja nisam htijela da se to sve tako završi, jednostavno sam htijela da budemo sretni do kraja života, ali nije išlo da me nije prevario bili bismo zajedno.

Zvoni mi mobitel, zvao me je David, javila sam se bez i jedne riječi:

David: Znam da ne želiš pričati sa mnom, ali znam samo želim da znaš samo jedno. Dok smo bili zajedno svaki dan sam se zaljubljivao sve više u tebe, u tvoje osmijehe, oči, usne, poljubce, ali kad sam vidio da ideš s tim Petrom mislio sam da jednostavno više ne želiš biti samnom i rekao da je gotovo...

Ja: Znaš kako je meni bilo, imala sam osjećaj da mi netko vadi sve organe iz mene, da ih proždire dok su još u meni, napila sam se, pokušala zaboraviti na sve, ali jednostavno ti ne izlaziš iz glave, moramo se pomirit s tim da si ti jebeno glup da bih shvatio koliko te volim...

David: Jesam glup sam, takav sam, želim te pored sebe, da budemo sretni kao nekada..

Poklopila sam, nemogu ga više slušati. Bacila sam mobitel što dalje od sebe, još sam imala njegovu sliku na pozadini od mobitela. Kada kažem da ga nevolim tad lažem i sebe i sve oko sebe.

Ušla je Ana i vidjela kako plačem prišla mi i sjela na krevet pored mene i rekla:

Ana: Jednom mi je netko rekao da neplačem zbog budale koja nije vrijedna mojih suza, da se moram sabrati i krenuti dalje sa životom i s ljubavi.

Ja: Imaš pravo, hvala ti!!

Ja P.O.V

Prvo što mi je palo na pamet kad je Ana izašla iz sobe je to da mi je najdraža trenirka ostala kod Davida kod kuće. Odlučila sam da ću otići po nju i ostati malo kod brata. Ana se samnom složila, kupila sam kartu, sjela na prvi avion i otišla. Nisam htijela opet sve stvari nositi samnom jer imam kod brata još puno svojih stvari.

Kada sam došla vidjela sam brata kako pere svoj auto u dvorištu. Prišla sam mu s leđa, jako se iznenadio. Pošto je Davidova kuća bila preko puta naše, vidio me je i odmah dojurio. Pozdravio se ja sam uzvartila pozdarv:

David: Bok

Ja: Bok, došla sam tu jer mi je trenirka ostala kod tebe pa ako bih je mogla dobiti natrag?

David: Oo ona plava, da idem po nju, hoćeš samnom?

Ja: Neka nije potrebno samo mi ti nju donesi.

Otišao je po nju i donio je.

Brat: Koliko ostaješ?

Ja: Ostat ću dok škola ne završi, Ana mi je rekla da će mi sutra donjeti stvari.

David: Mogli bih smo se danas malo prošetati, ako želiš?

Ja: Može oko 15 sati

David: Može vidimo se!

David P.O.V

Srce mi je htjelo iskočiti kada sam je vidio i kada je rekla da će se prošetati samnom. Ipak se vratila tu da ide u školu, nezanima me nitko osim nje. Bio sam cijelo vrijeme sam dok nje nije bilo, zaključan u sobi i samo držao mobitel u ruci u nadi da će me nazvati ili poslati poruku kao nekad.

Ja P.O.V

Napokon je došlo 15 sati, nemogu vjerovati da me još uvijek želi pored sebe, čekao me je ispred kuće. Bilo bih dobro da krenem. Obukla sam crne poderane traperice koje mi je on kupio, crnu majcu i bijele tenisice, uzela sam novčanik i krenula.

David: Hej

Ja: Hej

David: Možemo krenuti?

Ja: Naravno

Ja P.O.V

Šetali smo kroz neki parkić i sjeli na klupicu, nikoga nije bilo, bili smo sami u parku, uhvatio me za ruku bez riječi i poljubio, toliko su mi falile njegove usne, prekinula sam naš poljubac i otrčala kući i ušla kao da se ništa nije dogodilo. On je ušao odmah iza mene i otišla sam u sobu, nisam htijela zaključati pustila sam neka samo uđe. Ušao je bez riječi, sjeo na krevet do mene i prešao lagano rkuom preko mojih leđa, nisam mogla odoljeti, polegla sam ga i počela ljubiti, sve je kretalo prema onom putu da vodimo ljubav, ali nisam mogla to dopustiti.

Prekinuli smo oba dvoje u isto vrijeme. Pričali smo kasnije kao da nikada ništa nije bilo, nisam htijela pitati jesmo li mi kao sad opet u vezi.

Ja: Oprosti za ovo malo prije ali jako si mi falio.

David: Znam i ti si meni previše, mislio sam da ću umrijeti.

Netko je pokucao na vrata, ustala sam i otvorila, a iza nih je bio...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NISAM BILA DUGO AKTIVNA, OPROSTITE IMAM PUNO OBAVEZA ALI EVO NAPOKON SAM NAŠLA MALO VREMENA TAKO DA ĆU ODMAH DANAS NAPRAVITI I NOVI DIO!!

NADAM SE DA VAM SE SVIDJELO :*



Ljubav na prvi pogledWhere stories live. Discover now