[Barbara je u komi i Filip je odlučio posjetiti je, ma da je znao da to nije najbolja ideja.]
Filip: Dobar dan doktore, ja sam došao u posjetu Barbari. Mogu li je vidjeti?
Doktor: Da naravno nikoga nema trenutno kod nje, samo se ne zadržavajte dugo, jer će uskoro biti vizita.
Filip: Dobro.
[Filip ulazi u sobu i Barbara je još uvijek u komi, ali upravo tog trenutka kada je on ušao u sobu ona se počela buditi]
Filip P.O.V
Barbara: Filipe, jesi to ti?
Ja: Da ja sam, jesi li dobro, da zovem doktora?
Barbara: Ne nemoj, pusti nas da budemo bar na tren sami.
-nemogu vjerovati da ona želi biti sama samnom, a neku većer je govorila da smo mi završena priča i da mi nemamo više budućnost.
Ja: Jesi li sigurna da želiš da ja budem tu s tobom?
Barbara: Naravno da jesam, još uvijek te volim i to nikada nisam prestala,ono sam rekla samo zbog Davida, ali želim da znašda ja tebe još uvijek želim kraj sebe.
Ja: Ali kako da budemo zajedno kada ti nosiš njegovo dijete, da samo znaš koliko me je pogodilo to kada si rekla da će te ti i on odgajati vaše djete.
Barbara: Nemoj više ništa pričati samome poljubi!
-O bože ovo se ne događa, ona želi da je poljubim, možda je ovo novi početak za nas.
[U tom trenutku kada je Filip poljubio Barbaru na vratima se niodkud stvorio David]
David: Barbara šta se ovo događa kako si mi to mogla napraviti, mislio sam da me voliš, a ti si me prevarila s njim, kurvo jedna.
Filip: Ostavi je na miru ona je sada samo moje vlasništo, odabrala je mene.
Ja: Davide, jednostavno ja sam pobacila, jer kako mi se ono desilo, dijete nije izdržalo.
David: Znači ti si odabrala njega?
Ja: Da, odabrala sam njega.
David: Dobro, tako je valjda trebalo biti.
Filip: Možeš sada ići,napokon i ostaviti je?
David: Idem,Barbara zbogom, nadam se da ćemo ostati prijatelji?
[David je otišao bez ijedne riječi i nije se više vraćao, Barbara je izašla iz bolnice i Filip i ona su bili zajedno dosta dugo i bili su sretni zajedno i nitko ih nije smetao, ali kako nikada nemože sve biti u redu bilo je opet problema]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NOVI NASTAVAK, ČUJEMOSE SUTRA