A ujutro ja sam se probudila prva i vidjela poruku na Davidovu mobitelu. Poslala ju je Dejana. Nisam mogla vjerovati što piše: "Hej srećo, dobro jutro, jel bi se mogli naći?" Ja sam odlučila da ću se otići s njom naći i napisala sam joj mjesto gdje da se nađemo.
Ja P.O.V.
Što sad ona hoću, izgleda mi kao da su zajedno. Poslala sam joj mjesto gdje da se nađemo. Idem baš vidjeti što to oni mute. Kako mu nije žao pa vjerovala sam mu. Što je najgore i spavala sam s njim.
Otišla sam. Iznenadila se kad me vidjela.
Dejana: Šta ti radiš tu?
Ja: Pa samnom si se dopisivala. Šta hoćeš od Davida?
Dejana: Ne tiče te se vi svejedno više niste zajedno!
Ja: Jesmo kako nismo pa još je sad kod mene kod kuće spava!
Odmah sam znala da me vara, pa nemogu vjerovati kako može biti takav. Sve sam mu dala, svaku noć prespava kod mene, svaku večer spava samnom u krevetu. Ne ovo jednostavno nije moguće, neka ide iz mog života.
Kad sam došla već je bio budan i vidio je da sam se dopisivala sa Dejanom. Čim sam ušla odmah je prišao k meni i počeo se ispričavati. Ja sam mu samo lupila šamar i pokušala otići u svoju sobu, uhvatio me za ruku i pogledao u oči.
David: Oprosti mi molim te...
Ja: Kako možeš biti takav, vjerovala sam ti, dala sam sve što si tražio, ovo ti je u stvari drugi dom.
David: Znam oprosti, evo priznajem ja sam...
Ja: (prekinula sam ga) Ti si đubre kakvog nema.
Otjerala sam ga van i sve njegove stvari bacila kroz prozor. Sjetila sam se kad je Dejana rekla da ja i on više nismo zajedno, rekla sam mu:
Ja: Sad stvarno više nismo zajedno, gotovo je, zaboravi me zauvijek!
David je samo uzeo svoje stvari i otišao. Ja sam zatražila brata da odem u Francusku kod sestrične. Dopusti me je da odem, znao je što se desilo.
Ja: Hej braco, mogu ja kod Ane u Francusku na par dana, zaš već zašto.
Brat: Hajde možeš, samo se pazi.
Ja: Hoću.
Uzela sam kofer, spremila stvari i otišla. Kada sam došla Ana se iznenadila, nije mogla vjerovati da sam došla nakon 5 godina.
Ana P.O.V
Nemogu vjerovati da je došla nakon 5 godina. Odmah sam znala da nešto nije u redu. Sve mi je ispričala što se dogodilo. Pa bili u 9 mjeseci zajedno i on je prevari, to stvarno nije u redu. Dogovorili smo se da će mo u petak ići u Hrvatsku. Danas je ponedjeljak.
Ja P.O.V
Sve sam joj ispričala bilo mi je malo lakše, ali ja njega još uvijek volim. Kako može biti takav, 9 mjeseci nije malo. Bila sam jako sretna s njim, još moje srce kuca za njega, samo je ovoga puta prepolovljeno.
David P.O.V.
Što da sad radim, nikada nisam plakao za curom, ali zašto sad plačem. Volim je, možda bih bilo dobro da prekinem sa Dejanom i odem k njoj doma. Da se ispričam možda mi oprosti, ali idući put joj sigurno neću slomiti srce. Ona mene sigurno više ni nevoli. Poslao sam Dejani poruku da je gotovo. Ona je odgovorila u "redu nema nema veze". Idem k njoj.
Ja: Bok Ivane gdje je Barbara?
Ivan: Otišla je u Francusku, bolje bi ti bilo da odeš dok nisam poludio, kako si joj to mogao napraviti?
Ja: Žao mi je nisam znao da ću je povrijediti, prekinuo sam sa Dejanom, želim da mi Barbara oprosti.
Ivan: Ona ti više neće oprostiti, nije ona takva, možeš klećati pred njom ona ti neće oprostiti nikada.
Ja P.O.V
Došlo je vrijeme za spavanje. Ana se spremala za sutra jer se sutra vračamo u Hrvatsku. Otišle smo na spavanje. Kad sam se probudila vidjela sam poruku od Davida: "Oprosti mi molim te, završio sam sa Dejanom, želim samo tebe da mi se vratiš, da mi opet daš svoj preliepi osmijeh... Želim te natrag!" Počela sam plakati i poslala sam mu poruku: "Moje si srce prepolovio na pola, kako misliš da te sad volim, iznevjerio si me, zaboravi me!" I krenuli smoo!
Evo ga napokon smo stigli, kada smo došli do kuće ispred kuće je stajao...
OPROSTITE ŠTO JUČER NISAM NAPISALA SASTAVAK, MALO SA BOLESNA I NEMAM INSPIRACIJE, ALI EVO USPIJELA SAM NAPISATI. ŠTO MISLITE TKO JE TO STAJAO PRED KUĆOM, HOĆU LI BARBARA OPROSTITI DAVIDU ILI ĆE SE OPET U TO UMIJEŠATI DEJANA. PIŠITE U KOMENTAR VAŠA MIŠLJENJA, POMOGNITE MI MALO... AKO VAM SE SVIĐA OSTAVITE VOTE ILI KOMENTAR.
STVARNO PIŠITE U KOMENTARE SVOJA MIŠLJENJA I POMOGNITE MI!!!