[Barbara je saznala da je trudna. Jako se brine kako će David reagirati na to, ma da mu je već rekla da postoji mogućnost da je trudna. Još je gore kako će na to reagirati Davidovi roditelji i njen brat. ]
David: Čekaj, jesi ti sigurna u ovaj test?
Ja: Sto posto je siguran.
David: Ja neznam...Šta ćemo sad? Idemo reći tvom bratu.
Ja: Hajde idemo.
David: Ali, šta ako to dijete nije moje?
Ja: Molim?!!! Kako me to možeš uopće i pitati? Pa stalno smo zajedno, ne odvajamo se jedan od drugog. Pa nije valjda da misliš da sam te prevarila?
David: Ma gledaj nije da ti nevjerujem samo želim biti sto posto siguran.
Ja: Ma znaš šta...Vidim ja da tebi uopće nije ni stalo do tog djeteta pa tako, ako ga ne želiš možeš odmah pokupiti svoje prnje i otići odavde.
David: Ja sam samo...Ma uglavnom nema veze, molim te samo mi oprosti. Neželim da se svađamo i da se opet razdvojimo.
Ja: Dobro.
Ja P.O.V
Ja nemogu vjerovati da je on pomislio da djete nije njegovo. Pa nisam luda da ga prevarim, a jedva sam čekala da sve opet dođe na svoje. Jesam prije sam bila sa Filipom i bili smo kao David i ja sad, ali kako god bilo David se pokazao kao pravi dečko. Ako misli da sam ga prevarila ja ću pobaciti i bit će sve u redu, ako ne želi to dijete neka kaže, a ne da me ostavi kad ga rodim.
[Barbara i David su bili u sobi i čuli su kako dolazi njen brat Ivan, ali nije bio sam čuo se još jedan glas njima oboje jako poznat.]
Ivan: Ajde ti tu sjedni idem ja gore po njih.
Filip: Naravno, samo ti daj ja te čekam ovdje.
[Vrata se otvaraju.]
Ivan: Ee. Aj šta vam je imate gosta. Šta je bilo, zašto šutite?
David: Moramo ti nešto reći, ajde uđi.
Ivan: Aj recite, šta je?
Ja: Znaš kako meni nije bilo ovih dana loše? Znaš, uglavnom ja sam bila kod doktora iii...
Ivan: Šta? -zvučao je nervozno.
Ja: Paaa...Ti ćeš, ammm..Ti ćeš postati ujak!!
Ivan: Ja...Ujak...Jesi sigurna? Mislim šta ćemo sad, pa koliko si već trudna?
Ja: Pa nisam sigurna, al malo fali do mjesec dana.
[Ivan je izašao van sav zbunjen i začuđen. Jedino što je rekao prije nego što je izašao bilo je ovo:]
Ivan: Dolazite dole!
[Kada su dolazili, u sobi su se dogovorili da ništa neće reći Filipu]
Filip: Bok.
Ja: Šta radiš tu? Nije ti dosta ono od neki dan, nego bih se još svađao!!
Filip: Ja se nisam došao svađati, nego sam došao iz jednog razloga, a taj razlog si ti.
Ja: Ja sam taj razlog? Ti znaš da ja volim Davida i da ja njega nikada nebih prevarila, ostavila ili nešto tako slično, zato te ja najljepše molim da odeš i nepraviš nam probleme. -rekla sam to bahato
Filip: Ali što imaš s njim pa on je obična budala koja...
Ja: E pa znaš on je budala koja će samnom odgajati naše djete!!
Filip: Mmmmolim? Ja nemogu vjerovati da si ti trudna s tim pederom, možeš se odmah pokopati zbog toga!!
David: Imaš ti kakvih problema, bilo bih ti bolje da odeš dok ne poludim jer onda nećeš dobro proć, da je voliš toliko koliko pričaš nebi je ostavio kao zadnje pseto.
Filip: Znaš, Barbara, htjet ćeš se vratiti ali onda će biti kasno.
Ja: Samo idi i nevraćaj se više i neznam kako se nestidiš kada znam da mi to radiš namjerno, misliš da ću se vratiti zbog tvojih riječi i pljuvanju po Davidu, nikoga nisam voljela koliko njega pa čak ni tebe. Znam da se svađamo ja i on jako puno, ali on se barem ispriča kada me uvrijedi ili povrijedi na bilo koji način, ti nisi imao muda ni da me ostaviš, nego si za drugom trčao dok smo bili zajedno i...
Filip: Dosta višee!!! Još samo jedna jebena riječ i umrijet ću od boli. Šta misliš da je meni bilo lijepo varati te i gledati kako patiš, misliš da je meni bilo dobro i super kad smo prekinuli, bilo mi je isto kao i tebi, jesam ja kriv što te nikad nisam prebolio i to što si rekla da želiš da umrem. Nemaš pojma koliko je to boljelo, htio sam imati s tobom obitelj i stvari budućnost s tobom, uvijek sam htio da imamo jednu curicu...
Ja: Idi molim te i ne dolazi više, otežavaš i meni i sebi bilo je dosta paćenja. Zbogom!
Filip: Zbogom? dobro nema veze.
[Kada je Filip otišao Barbari je pozlilo i završila je u bolnici. Bila je u nesvjesti nekoliko dana, nešto ju još grize za srce u vezi sa Filipom, voli Davida ali još nešto osjeća prema Filipu, teško joj je zaboraviti svoju staru ljubav. Filip nije izlazio iz kuće jer je saznao što se dogodilo Barbari, mislio je da netreba otići kod nje u bolnicu jer bi joj bilo još gore, govori kao da veliku rupu na srcu koja je otvorena još od njihovog prekida. Nadamo se da će sve biti u redu s njom]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IIII EVO NOVOG DJELA, MALO JE DULJE POTRAJAO, ALI ISPLATILO SE. NADAM SE DA VAM SE SVIĐA!!!
PUSAAAA!!!!!