Ako náhle sme vyšli z kaplnky rovno do tanečnej sály všimla som si tie najrozličnejšie dobroty, ktoré ma lákali už len svojim výzorom. Možno za to čiastočne mohlo to, že od rána som nič poriadne nejedla. Ale jedlo muselo počkať a to pretože som musela absolvovať ďalší svadobný zvyk.
V strede parketu bola stolička, vedela som, že tento zvyk nie je nič strašné, vlastne je to svojím spôsobom aj milé. Sadla som si na stoličku, jediným zvukom v miestnosti bol jemný spev v upírom jazyku.
Cítila som ako mi Austin vyberal všetky sponky z vlasov. Onedlho mi všetky pramene mojich vlasov popadali na plecia. Trochu mi bolo ľúto toho prekrásneho účesu, ktorý vytvorili baby.Cítila som ako mi Austin prstami opatrne rozdeľuje vlasy na tri pramene a dáva pozor aby ma nepošticoval. Onedlho mi začal zapletať vlasy do jednoduchého vrkoča. Zakaždým, keď sa dotkol odhalenej pokožky prstami prešli mi pozdĺž chrbtice prijemné zimomriavky.
Páčilo sa mi to, keď som si odmyslela ľudí pozerajúcich sa na nás. Tento zvyk je vlastne niečo ako obdoba toho, že v minulosti museli vydaté ženy nosiť šatky alebo čepce. Tu to zostalo už len ako starý zvyk. Austin mi zapletie vlasy na znak toho, že by sa na mňa nemali pozerať iný muži, pretože som jeho manželkou. Nikto okrem neho sa nemôže pozerať na moje rozpustené vlasy. Našťastie tento zvyk som povinná dodržiavať iba mesiac od svadby, potom je to už celkom dobrovoľné.
Cítila som ako mi dlhý vrkoč ryšavých vlasov klesol na chrbát. Potichu som vydýchla, keď mi rukou pohladil chrbát a potom prešiel predo mňa.
„Smiem ťa poprosiť o tanec?" natiahol ku mne ruku. Prikývla som a postavila sa. Periférnym videním som videla ako odnášajú stoličku preč. Automaticky som ho chytila za ruku a plece do základnej tanečnej pozície, ktorá mi bola dobre známa.
Pomaly sa ku mne sklonil a pošepol mi do ucha: ,,Ukážeme im ako tancuje kráľovský pár." Vystrel sa a na okamih sa na mňa usmial. Začula som prvé tóny hudby a zhlboka som sa nadýchla, vedela som, že toto nebude pomalý tanec.
Austin zodvihol ruku a zatočil ma, hneď potom som mu pristála bezpečne do náručia a v zapätí ma viedol ďalej. Vyzeral akoby mal premyslený každý krok dopredu. Kým hudba skončila a pomaly sa začínali pridávať aj ostatný upíri na ďalšiu skladbu, som mala čo robiť aby som lapila dych a udržala svoje srdce ako tak pokojné. No napriek tomu som to na sebe nenechala poznať.
,,Idem sa napiť," oznámila som mu a zamierila k jednému zo stolov s nápojmi, chytila som prvý pohár do ruky. Trochu som si odpila, no hneď potom prekvapene zakašľala a položila pohár na svoje miesto. Bol to nejaký alkohol. Poobzerala som sa dookola a na každom stole si všimla krčah s vodou. Podišla som teda k tomu nášmu a naliala si do pohára priehľadnú tekutinu. Dúfam, že toto už bude aspoň voda, ktorá sa dá vypiť. Uľavene som vydýchla, keď som na perách ucítila nejakú minerálnu vodu. Klesla som na stoličku a pomaly si odpíjala z pohára.
„Dovoľ mi predstaviť sa ti, volám sa Maddox Draconia," ozval sa zrazu pri mne hlboký mužský a hlavne neznámi hlas. Nenápadne som sa odsunula ďalej aj keď to dotyčný upír s uhľovočiernymi vlasmi a zelenými očami pristihol a dal to aj najavo. Prižmúril na mňa oči a potom sa pobavene uškrnul.
„Nemusíš sa ma báť, princezná Európy," povedal tichým hlasom a zložil si ruky na stôl. Poobzerala som sa okolo a snažila sa nájsť nejakú záchranu.
„Nikto nemusí vedieť, že som tu bol," povedal mi s výhražným podtónom.
„Iba som chcel vidieť čo za zázračné dievča si vybral kráľ Európy," nebezpečne sa usmial a v momente ho nebolo.
Nevedela som čo si o tom mám myslieť, ale určite som vedela, že tu už dlhšie nechcem sedieť sama. Bleskovo som sa postavila a kráčala pomedzi upírov snažiac sa nájsť niekoho známeho. Cítila som sa ako myš chytená v pasci. Z upírov v čiernych rúchach stojacich vokál celej miestnosti som mala veľmi zlý pocit. Vyľakane som sa strhla, keď ma niekto zozadu objal, ako náhle si položil hlavu na moje plece vedela som, že je to Austin. Usmiala som sa a chytil a jeho ruky, ktoré ma objímali okolo pása.
YOU ARE READING
Magic of dance (SK)
VampirePrvýkrát čo som vstúpila do areálu školy tanca som nechápala význam obrazu na ktorom bolo tancujúce dievča s chlapcom ktorí ju pevne držal okolo pásu. V jeho pohľade hoci bol len namaľovaný sa zráčila neha a láska k dievčaťu. Jeho ostré črty tváre...