8. Kapitola

2.6K 134 4
                                    

„Austin! Čo sa jej stalo!? Keď som ťa v jedálni videl ako bežíš za ňou myslel som si že to s ňou zvládneš!" skríkol naň ho zatiaľ čo ma chytil za ruku a potiahol ma k sebe. Vďakabohu chytil ma za zdravú ruku. Keby ma chytil za tú poranenú asi by som aj vykríkla. A všetko by som len zhoršila.

„El. Čo sa deje? Spravil ti niekto niečo?" spýtal sa ma starostlivo.

Podrobne si ma prezeral či na mne nenájde nič podozrivé. Na ruke sa mi zastavil dlhšie ale na koniec asi usúdil že to nič nie je. Teda možno pre neho to nič nie je. Všimla som si že Austin sa na Luka pozerá asi najvražednejšie ako sa dá. Očividne sa mu nepáčilo ako si ma prezerá.

„Nie. Nič sa mi nestalo." snažila som sa čo najpresvedčivejšie usmiať. Ešte som aj zakrútila hlavou aby som ho presvedčila lebo môj úsmev vypadal najfalošnejšie na svete. Vlasy sa mi zatočili okolo hlavy čím odkryli modrý prameň.

„Ela čo to máš?" chytil mi vlasy do ruky. Potlačila som nutkanie striasť sa. Jeho dotyk sa mi od razu vôbec nepáčil. Pripadala som si strašne odhalene.

„Austin!", zakričal, „ty si sa jej dotkol!?"

„Upokoj sa" pohladila ho Sára po pleci. Bola som rada že si môj veľký brat niekoho našiel. Sára má šťastie že jej priateľ.
Cúvla som dozadu. Prečo ho to tak rozčúlilo. Veď mi Austin nespravil nič iné čo by aj on neurobil Sáre.

„Niekto sa nám tu pochlapil. Konečne si sa pozrel problémom rovno do očí." vyskočil Alex. Prišiel ku mne a zapozeral sa mi na modrý prúžok. Mykla som sa keď nepatrne pohol rukou ku mne. Ten prameň mám až nebezpečne blízko krku. Austinova ruka vyskočila k tej mojej. Povzbudivo ju stisol čím mi dodal pocit bezpečia.

Alex sa mi chcel dotkol modrého pásika. Austin mu odsotil ruku. Zavrčal naň ho s vycerenými tesákmi ktoré v zapätí stiahol. Viem sľúbil mi že ich nebude predo mnou ukazovať ale očividne sa na tom niečo zmenilo. Nie že by som sa ich nedesila ale už mi nejako nevadili. Chytil mi pramienok po kým robil prednášku Alexovi: „ Alex ty si už nepamätáš že farebné pramene nemôže chytiť hoci kto. Jednak je to nepríjemné pre dievčatá. A chlapcov to rozzúri. Predvediem ti to na Sisi."

Alex nestihol nič urobiť keď v jednej chvíli Austin držal len mňa a v druhej zase mňa ale aj Sisi s vypúlenými očami od prekvapenia a aj strachu.

„Austin nechaj Sisi. Ona za nič nemôže. Prosím nechaj ju." prosila som ho.

„Nie Ela musím mu to ukázať." odbil ma tvrdým pohľadom. Povzbudivo ma viac zovrel okolo pásu a nadvihol. „To nič. Bude to len chvíľka nemusíš sa pozerať" Jeho sila ma asi nikdy neprestane prekvapovať veď ma nadvihol jednou rukou bez žiadnych problémov.

Alex ustrnul v pohybe keď Austin prešiel po bielom pásiku v Sisiných vlasoch. Alex sa už chcel vrhnúť na Austina. No on bol rýchlejší a postrčil Sisi rovno do rútiaceho sa Alexa. Skoro spadla ale Alex okamžite zastal a vtiahol ju do objatia.

„Toto už nikdy nerob." vydýchol s úľavou. Sisi pri ňom vypadala šťastne. Usmievala sa na nás. Hlavu mala položenú na Alexovej hrudi. Alex sa k nej v zapätí sklonil a dal jej pusu do vlasov. Boli spolu zlatý.

„Aspoň vidíš aké to je." povedal škodoradostne za čo si odo mňa vyslúžil zamračený pohľad. Ktorý sa rozhodol ignorovať akoby sa nič nestalo.

„Takýto tón by sa tvojim rodičom nepáčil" podpichol ho Dávid.

„Mám len deväťdesiatosem rokov Dávid. Ešte nikto nečaká že by som bol rozumný." uchechtol sa.

Magic of dance (SK)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant