Po pár hodinách som sa rozhodla vymotať z perín a vstať. Už som sa cítila oveľa menej unavená ako pred tým a aj mi bolo lepšie. Austin odišiel asi, keď som znovu zaspala.
Prevesila som nohy z postele a natiahla sa po mobil. Displej sa rozsvietil, môj pôvodný zámer zistiť koľko je hodín sa vyparil, keď tam svietilo len jedno upozornenie. Len jedna krátka správa. Od môjho otca.
Nahnevane som stisla pery k sebe a otvorilasprávu.
Takže už si kráľovou manželkou, gratulujem. -otec
Zavrela som oči na pár minút a potom sa nahlas nadýchla a stlačila políčko na písanie.
Ďakujeme, ale stále som ti nezabudla čo si nám chcel spraviť. -Ela
Ani za pár sekúnd prišla jeho odpoveď.
Naša kráľovná už o tom vie. A nie je veľmi nadšená, chce sa stretnúť s kráľom upírov a samozrejme aj s tebou. -otec
Zadrhol sa mi dych v hrdle. Len nech som nespôsobila ďalšie problémy, prosím. Však ešte nám vysí nad hlavou Taurusov meč.
Prečo mňa, nás nenecháte na pokoji? -Ela
Zahryzla som si do dolnej pery a čakala čo ten človek čo sa nazýva mojím otcom odpíše.
Pretože v tebe koluje moja krv. -otec
Z hrdla mi unikol zvláštne piskľavý smiech. Lepšiu odpoveď si ani nemohol vymyslieť. Teraz ide vyťahovať nenávisť medzi vílami a upírmi. Na to mal myslieť skôr ako si začal s mojou mamou.
Prečo na tom tak záleží? -Ela
Naša kráľovná sa bojí, že potomok teba a kráľa by mohol byť silnejší ako ktokoľvek z nás a zničiť náš národ. -otec
Skoro mi vypadol mobil z ruky. No nie nad významom otcových slov. To nie. Práve som si uvedomila čo presne sa odo mňa bude za neviem akú krátku dobu očakávať. Zahryzla som si do pery a položila ruku na svoje brucho. V tej chvíli do izby vošiel Austin a, keď ma uvidel úplne bledú sedieť na posteli rýchlo ku mne pribehol a vytrhol mi mobil z rúk. Videla som ako mu postupne tmavol pohľad, ako rýchlo prebehol očami správy a v druhej chvíli sa napriahol aby nahnevane hodil môj mobil o zem. Rýchlo som sa k nemu vrhla a chytila mu ruku.
,,Nie, Austin ukľudni sa," zašepkala som a vyplašene sa prikrčila pod jeho pohľadom. Ruka mu pomaly klesla spolu s mojou a ja som opatrne prikročila bližšie k nemu.
,,Bude v poriadku a aj ty budeš v poriadku, sľubujem," povedal mi stále hrubým hlasom.
,,Kto bude v poriadku?" spýtala som sa nechápavo.
,,Naše bábätko," povedal potichu a pobozkal ma do vlasov.
,,Austin, my zatiaľ nemôžme mať bábätko," zašepkala som stále nechápavo.
,,Nie, dušička. Keď sa všetko upokojí a budeme čakať dieťatko nedovolím, nikdy aby sa mu niečo stalo a ani tebe," šepkal a objímal ma tuhšie.
,,Nechápem," zašepkala som zatiaľ čo sa pevne držala Austinovho trička.
,,Nechcem ťa vystrašiť," povedal jemne a odhrnul mi vlasy z tváre.
,,Chcú sa stretnúť, no po tomto stretnutí rátajú s tým, že ja a ty už bábätko nebudeme môcť mať. Chcú sa uistiť, že," opatrne sa na mňa pozrel aby videl moju reakciu, ,,sa nenarodí upír s kráľovskou krvou počiatočného upíra a zdedenými znakmi víli po tebe. Náš syn bude najsilnejším kráľom akého akékoľvek stvorenie kedy mohlo zažiť."
YOU ARE READING
Magic of dance (SK)
VampirePrvýkrát čo som vstúpila do areálu školy tanca som nechápala význam obrazu na ktorom bolo tancujúce dievča s chlapcom ktorí ju pevne držal okolo pásu. V jeho pohľade hoci bol len namaľovaný sa zráčila neha a láska k dievčaťu. Jeho ostré črty tváre...