Te-ai simtit vreodata singur pe lume, singur impotriva tuturor? Ai simtit vreodata ca totul este impotriva ta, ca Universul se intoarce impotriva ta la orice pas? Te-ai simtit vreodata mai jos de nivelul mării? Si toate astea din cauza persoanei ce ti-a dat viată. Ai urat persoana ce te-a adus pe lume asa de mult incat ai putea sa ii iei viata.
Atunci cand mama ta nu te lasa sa faci nimic distractiv si te face in toate felurile, iti spune ca nu ai minte. Si cel mai urat lucru este atunci cand in vocea ei simti ca nu te-a dorit, simti ca nu ar fi trebuit sa te nasti si sa traiesti. Si asta de ce, din cauza ca ai cheltuit prea multi bani? Din aceasta cauza iti reproseaza o multime de lucruri, te face sa te simti un nimic, un gunoi care a ajuns in aceasta lume din... greseala. Te face sa te simti atat de rau incat ai vrea sa renunti. Sa renunti la tot, la familie, la prieteni, la viata. Ai vrea sa iti pui capat zilelor, sa te eliberezi de tot ce inseamna aceasta viata, dar... nu faci asta. In interiorul tau ai sentimentul ca totul va fi bine, nu acum, nu maine si nici saptamana asta, dar intr-o zi te vei bucura de viata si de tot ce inseamna asta. Intr-o zi vei zambi cu adevarat, nu vei mai afisa un zambet fals pentru a ii minti pe toti ca iti este bine. Prieteni adevarati ar trebui sa te ajute sa treci peste asta, dar nu te pot ajuta daca tu nu vrei, daca eu nu vreau, nu ii pot trage dupa mine atat de jos, le este atat de bine acolo unde sunt, zambesc cu adevarat si sunt fericiti, asa cum tu ai fost de atat de putine ori in 15 ani. Nu vrei sa le strici viata, singurele momente in care zambesti cu adevarat pentru tine sau transformat in urme, acele zambete adevarate trec pe langa tine cu viteza lumini, iar lacrimile te izbesc din plin. Simti ca pentru orice clipa de fericire ai platit cu o multime de lacrimi, cu o multime de momente in care te simti un nimic, cu o multime de tipete. Cand iti dai seama ca un singur moment fericit a fost umbrit de multe dureroase.
Atunci iti dai seama ca viata ta a fost un esec, ca toti te urasc. Ca ai un singur prieten adevarat pentru care ai face orice. Abia atunci pretuiesti cu adevarat momentele rare in care esti fericit si incerci sa nu le umbresti, ci sa le lasi sa iasa la suprafata. Dar asta nu se intampla, deoarece ai fost trist in prea multe momente si deja poti spune ca te-ai obisnuit.
CITEȘTI
Pierduta-n file
Short Story,,Pierduta-n file" este un proiect pe care îl am în minte de ceva timp. Gândurile, fricile și sentimentele mele toate îmbrăcate în cuvinte și așezate cu grijă pe un ecran. Momentele mele de slăbiciune deghizate în vise și speranțe de viitor. Situat...