Toti băieții...

9 0 3
                                    

- Toți băieții sunt niste fraieri, îmi spune fetița de doar 10 ani.

Fratele ei mai mic îi sare în spate și eu incerc sa îl iau de pe ea.

- Vezi, fratele meu e cel mai fraier, încearcă ea să îmi explice.

- Nu, fratele tău vrea doar atenție. E mic și tu ești singura lui prietenă de aici. Intelege-l.

- Știu, dar mereu e așa. De parcă eu sunt singura lui prietenă din lume, îmi spune ea exasperată de comportamentul băiețelului de doar 5 ani.

- Pentru că tu ești sora lui mai mare și exemplul lui. În plus, te iubește și așa o arătă.

- Atunci aș vrea să mă iubească mai puțin.

- Nu, nu ai vrea. Gândește-te că o să crești și el nu o să te mai iubească pe tine așa, îi spun zâmbind.

- Nu, nu o să îl las sa mai facă așa vreunei fete. E fratele meu, îmi spune autoritară și se oprește.

- Da, dar o să iubească pe altcineva, și pe tine te va iubi un alt băiat.

- Nu, mie nu îmi plac băieții, sunt fraieri.

- O să îți placă când mai crești, te vei îndrăgosti de unul, măcar, te asigur eu, îi spun zâmbind.

- Dar tu, te-ai îndrăgostit de vreun băiat? mă întreabă uitandu-se la mine cu ochii de mielușel blând.

- Da, eu sunt îndrăgostită de un băiat, recunosc zâmbind.

- Mult, mult? Așa cum fratele meu e îndrăgostit de mine?

- Fratele tau nu e îndrăgostit de tine, doar te iubește. Dar da, eu sunt foarte îndrăgostită de băiatul ăsta.

- Și el, e îndrăgostit de tine? mă întreabă uitandu-se cu aceiasi ochii dulci la mine.

- Nu știu, dar așa îmi spune, îi spun chicotind.

- Atunci știu eu că te iubește, și eu te iubesc. Deci, el e iubitul tau, nu?

- El e prietenul meu.

- De ce nu iubitul tau?

- Pentru că dacă spun că e iubitul meu înseamnă că îl posed, și oamenii nu sunt lucruri.

- Dar, poate să fie iubitul altei fete?

- Nu, nu e iubitul meu, dar e al meu și nici o fata nu mai are voie să pună mâna pe el.

Pierduta-n fileUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum