Azi mi-am dat seama de un lucru. Exista doua feluri de adolescenți, sau exista mii de feluri, dar, de adolescenti ce sufera, sau de astfel de persoane. Și vreau să spun cate ceva din ambele feluri.
Pentru inceput, primul fel de persoana in suferință este aceea ce chiar daca în ea se da un război, îți zâmbește și face totul perfect. Ști, ca tu sa nu îți dai seama de nimic. Vreau sa inspire pozitivitate, optimism, chiar daca lumea ei se dărâmă cu totul. Trebuie sa fii întâlnit o astfel de persoana, ce pare că e perfecta, că lumea ei e perfecta. Și până la urmă, nu e falsa, pentru faptul că atunci când iese afara zâmbește și acasă, in singurătate incepe sa plângă, sa se descarce. Nu e deloc falsa, dar pot spune că eu consider aceste persoane puternice. Iar ele nu se "înjosesc" (e un cuvânt prea dur, dar nu găsesc altul) poate, cum o face cealaltă categorie. Încearcă să îi ajute pe ceilalți. Și câteodată le și reușește, atmosfera din jurul lor fiind mereu una vesela, energica poate.
Pe de altă parte, totul pare diferit din alt punct de vedere, al vieții chiar. Sunt persoanele acelea ce dacă au o stare proastă, obligatoriu trebuie sa fii și tu precum ei. Ce cred că totul se rezuma la ceva, că viața lor se distruge cu fiecare gură de aer pe care o inspiră. Nu serios? Ei împrăștie o aura negativă total, ciudată și deprimantă până la urmă. După părerea mea aceștia exagerează puțin, poate mai mult.
Lumea oricum se distruge, cu sau fara aerul lor inspirat, cu sau fara părerile de rau, cu sau fara depresie. Știu, asta e ceva grav, dar mă gândesc că și aceste tipuri de persoane aflate în "dificultate" sunt serioase.
Tu ce fel de persoana ești?
CITEȘTI
Pierduta-n file
Short Story,,Pierduta-n file" este un proiect pe care îl am în minte de ceva timp. Gândurile, fricile și sentimentele mele toate îmbrăcate în cuvinte și așezate cu grijă pe un ecran. Momentele mele de slăbiciune deghizate în vise și speranțe de viitor. Situat...