De câteva zile mă tot gândesc să fac un challenge. M-am tot uitat și pe internet la idei, și parcă în nici una nu mă regăsesc, dar am hotărât că voi scrie timp de 30 de zile despre ceva, indiferent daca este citat, carte, sau o acțiune din ziua respectiva ce m-a făcut să simt altceva. Daca vrei sa participi, cu cea mai mare plăcere.
Acum, sa incepem.
Ziua 1: Carte:Toate acele locuri minunate
In seara asta, cu doar câteva minute înainte, am terminat cartea. Și m-a făcut să mă gândesc la niște chestii destul de profunde sa zic așa.
Daca nu ai citit cartea asta, o recomand, îți deschide ochii într-un fel destul de ok.
Știai că la fiecare 40 de secunde o persoana se sinucide? Multi oameni rămân fără ceva drag in timp ce tu citești. Tu poți avea cea mai frumoasa zi din viața ta, iar alții pe cea mai grea, ultima.E atât de tragica toată chestia asta, niciodată nu m-am gândit să caut pe internet informații despre aceste persoane, pare ceva normal, oamenii mor mereu. Dar, unora le displace intr-atat viața încât aleg sa și-o curme singuri.
Azi ai trecut pe langa o mulțime de oameni, pe mulți poate i-ai etichetat, ea este ușuratică, după modul în care se îmbracă, el este nebun după mâncare, după cum arată, ea e o ciudata. Ai cunoscut până acum astfel de persoane? Ști cum e sa judeci așa pe cineva? Ști cum este sa fii judecat? Te-ai gândit până acum că orice cuvânt al tau poate rani? Că provoacă răni ce nu pot fi foarte ușor vindecate.
Toată lumea are o poveste, ce poate pentru tine, o alta persoana, nu are rost. Pentru persoana respectiva este viața în esență. Vreau într-un fel sa deschid ochii unora, și nu prea îmi iese, cartea asta m-am ajutat pe mine sa îmi deschid ochii, vreau ca și ceilalți să se gândească macar puțin la asta. La etichetele puse celor din jur, la prejudecăți și la ce merita fiecare. Nu ii ști povestea, nu poți decide tu viața nimanui.
#SPOILERALERT
Revenind la carte, personajul principal se sinucide, are parte de zile perfecte alaturi de persoana ce o iubește, și totuși acea persoana îl gaseste înecat.
Te-ai gândit vreodată dacă ție ți s-ar întâmpla asta?
Părinții lui, îl ignorau, taica-su îl bătea și i-a făcut o cicatrice enorma, maica-sa era ocupată cu munca, nimănui nu ii pasa daca el pleacă, dacă el e exmatriculat sau orice altceva. Și usor, ușor, asta, cu toate chestiile adunate la școală au fost prea mult.
Asa că, ai grija de tine, și dacă ai nevoie, vorbește cu cineva, un adult, un profesor, un psiholog, astea te ajuta, viața ta e mai importantă decât orice, pretuieste-o.
CITEȘTI
Pierduta-n file
Cerita Pendek,,Pierduta-n file" este un proiect pe care îl am în minte de ceva timp. Gândurile, fricile și sentimentele mele toate îmbrăcate în cuvinte și așezate cu grijă pe un ecran. Momentele mele de slăbiciune deghizate în vise și speranțe de viitor. Situat...