O sansa

3 0 0
                                    


- Tu chiar crezi ca sti totul, nu?

- Mereu.

- Ar trebui sa te aduca cineva cu picioarele pe pamant, surpriza, iubire, nu stii nimic. 

- Si ce ar trebui sa stiu?

- Modul in care traiesc unele persoane, cum se simt ele, compasiunea, sa ai o inima. 

- Nu, iubire, replica asta e prea exprirata sa mearga la mine. Nu simt compasiunea, nu am inima, cum zici tu, dar crede-ma stiu mai multe decat tine, si chiar despre tine. 

- Nu prea cred, ,,iubitule", nu te mai lua dupa aparente si incearca sa cunosti cu adevarat oamenii.

- Chiar atat de rau este?

- Ce?

- Viata ta. Lasa-ma sa o inseninez putin.

- Nu mai incerca, e prea mult fum sa ajung tu acolo. Nu de alta, dar iti strici freza perfecta, si nu mai cad papusile Barbie dupa tine. 

- Atata timp cat eu am papusa mea originala, nu stiu cum sa o zic ca un gentleman, dar ma cam doare undeva de alea, inca nu ti-ai dat seama.

- Crede-ma, ar trebui sa renunti si sa te duci la altcineva, eu nu sunt fata potrivita pentru tine, nu o sa rezisti mult langa mine, o sa iti fac eu ceva si ai sa vezi ca vei pleca, macar asa evit o viitoare durere.

- Chiar vreau sa iti cunosc povestea, lasa-ma sa fac asta. Si lasa-ma pe mine sa hotarasc daca plec sau nu de langa tine.

- Toti au plecat la un moment dat sau altul, te scutesc de o bataie de cap pana atunci. 

- Nu stiu ce prosti ai avut in preajma ta, dar eu nu sunt asa.

- Iti scad puncte daca continui cu replici ieftine de agatat. Parca am hotarat ca eu nu sunt Barbie a ta.

- O sansa, atat, promit sa nu te dezamagesc.

- O sansa, spune bruneta si ridica degetul aratator, doar una.

- De acord, spune blondul zambind.



Au trecut doar 4 saptamani pana fata s-a convins ca avea dreptate, toata lumea o lasa, el nu a fost o exceptie, el a devenit iadul ei, persoana ce o iubea si care, cu toate astea a lasat-o cand avea nevoie. Tot ce avea acum, erau cuvintele, si a inceput sa scrie, apoi a ajuns in fata ta. Spera sa te ajute, nu e doar o replica ieftina, daca ai nevoie e aici.                    

Pierduta-n fileUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum