- Ce îmi faci tu mie, micuțo? întreabă băiatul uitandu-se la ea.
- Ești un fraier. Tu ai un efect mai mare asupra mea, ii spune fata și scoate limba la el.
- Adică?
- Omule, ai adus totul în viața mea. Am avut parte de momente unice pe care nu o sa le pot uita niciodată. M-ai făcut să mă simt unică în cel mai frumos mod posibil. M-ai făcut să mă simt regina lumii când mi-ai spus că sunt regina ta. M-ai făcut să simt chestii ce nu știam că le poate simții cineva. Ești așa fraier când spui că tu ești ăla norocos că m-ai intalnit, având în vedere că sunt atât de multe momente in care tu ai făcut atâtea lucruri, ce efectiv m-au emoționat. Nu am crezut vreodată că există așa ceva. Ești prea dulce, și vorbesc foarte serios acum. Ești atât de dulce încât nu știu cum să mă comport cu tine, nu știu dacă merit tot ce îmi spui tu, nu știu cum sa fac lucrurile sa fie ok. Nu vreau sa te superi și în același timp eu sunt genul care prefera să supere băieții, pare ciudat, dar nu o sa las pe cineva să insemne prea mult pentru mine. Ști, atunci când cineva înseamnă prea mult, sau mai mult decât însemni tu pentru persoana respectiva, doare. Pentru că celălalt poate renunța in orice moment, așa că acum vreau eu sa fiu aia care nu pune atât de mult suflet, îmi e frica de ce se poate întâmpla. Îmi e frică că tu îmi poți da sentimentele peste cap. Și să nu te aud că o sa comentezi, am dreptate, ii spune roșcată privind în jos.
Ii e frică să se uite la el, ii e frică de impactul pe care el îl are asupra ei. Nu ii place ce ii face, și totuși continua sa ii lase controlul. Simte cum el își pune degetele pe bărbia ei și îi ridică fața, obligând-o sa se uite la el. Îi întâlnește ochii și se pierde, așa cum face de obicei. El îi zâmbește. Își înclină fata într-o parte și în următorul moment își lipește buzele de ale ei.
- Te iubesc, te ador. Ești tot, înțelegi? Esti prea mult, și nu mai spune lucrurile astea. Eu o sa fiu aici pentru tine. Înțeles? Ii spune el când își dezlipesc buzele, dar frunțile lor stau lipite.
Următorul lucru este ca ea sa ii sară în brațe, el își așază mainile pe coapsele ei și uita de tot. Iubirea lor, este unica, cel puțin așa speră amândoi.
CITEȘTI
Pierduta-n file
Short Story,,Pierduta-n file" este un proiect pe care îl am în minte de ceva timp. Gândurile, fricile și sentimentele mele toate îmbrăcate în cuvinte și așezate cu grijă pe un ecran. Momentele mele de slăbiciune deghizate în vise și speranțe de viitor. Situat...