Era nebună
simtea ceva
ceva puternic...
și nu știe,
de ce.
Pentru ca
atunci când
el nu este
Pe faptura ei se așază praful, sufletul ei își pierde speranța, iar inima ei motivul de a bate.
A auzit când era mică, despre pauzele dintre bătăile inimii, și si-a dat seama, poate prea târziu, că el îi umplea acele pauze.
Dar acum nu mai erau ei, era doar el și doar ea, doi străini cu un trecut frumos, dar și dureros.
Ce înseamnă a iubii?
Ea este exemplul ca atunci când totul este al tău se pare că ești doar îndrăgostit, iar atunci când pierzi persoana iubită universul tău se sfărâmă, iar la fel ca în Crăiasa Zăpezii, cioburile te schimbă.
Acum nu mai are nimic, nici pe el, nici iubire și nici viata pe care o visa. Acum e singură, doar ea, o foaie și un fix.
Și e puternică, nu se dă bătută așa ușor. Pe ea nu o poți îngenunchea după bunul plac.
Ea stă dreaptă și îti râde în faţă, precum cea mai bună actriță, își ascunde sentimentele după zâmbete false pe care nimeni nu le deslușește.
Se urcă pe tocuri și plină de încredere pleacă în lume. Lumea care până acum o știa doar împreună cu el, semafoarele de care profitau pentru a își mai unii o dată buzele, florăriile și mai ales parcurile de unde el culegea flori și i le punea în păr.
Lacrimile încearcă să iasă la iveală, dar ea știe că e mai puternică decât ele, ea știe că poate învinge orice și fără el.
Își dorește să schimbe lumea și intr-o zi o va face, acea fată care pare invizibila, fata din ceata pe care nimeni nu o întreabă nimic, ea este cea care ne v-a reprezenta mai târziu.
Pentru ea mai importantă este propria fericire decât câte haine are în dulap, ea este unica pentru că atunci când cineva are nevoie de ajutor este prima ce sare. Dar atunci când ea e în dilemă, stă singură și rezolvă. Nu o interesează că el până acum era sprijinul și tot ceea ce ea își dorea.
Își ia hârtia și înșira cuvinte din inimă pe ea. Aceasta fata care pare atât de îndepărtată e exact lângă tine, EA este lângă tine. Doar ajut-o are nevoie.Partea în versuri nu este creația mea, am luat-o de pe Instagram. Am vrut doar sa o am în telefon, apoi am dat frâu sentimentelor și am ajuns la asta.
CITEȘTI
Pierduta-n file
Short Story,,Pierduta-n file" este un proiect pe care îl am în minte de ceva timp. Gândurile, fricile și sentimentele mele toate îmbrăcate în cuvinte și așezate cu grijă pe un ecran. Momentele mele de slăbiciune deghizate în vise și speranțe de viitor. Situat...