Indragostitul are vreo definitie clara?
A te indragosti de cineva are o definitie clara? A incepe sa iti placa de cineva, a te amoreza, asa spune dex-ul. Dar ce inseamna asta cu adevarat? Asta iti poti da seama doar pe pielea ta, poti experimenta, dar niciodata povesti altcuiva cu exactitate, sau simti ceea ce simte alta persoana in acele momente.
Ce usor ar fi daca dragostea ar avea o definitie clara si concisa. Dar cred ca ar fi si plictisitor in acelasi timp.
Fiecare din noi simte dragostea diferit, si cu o diferita intensitate primele momente, ,,indragosteala".
Astazi mi-am dat seama de ceva, nu m-as fi gandit pana acum ca eu am un anumit tipar de oameni ce imi plac, pentru care manifest o simpatie mai mare, spre dragoste.
Mi-am dat seama ca nu ma atrage neaparat frumusetea unui baiat sau barbat, bine, sunt si aici niste caracteristici pe care le caut, dar nu sunt stricte sau nemaipomenite. Caut inteligenta la un baiat, caut pasiunea cu care vorbeste. Cristina Yang avea o vorba ce mi-e mi-a placut foarte mult ,,Be unstoppable. Be a force of nature. Be better than anyone here, and don't give a fuck about anyone thinks.". Caut asta in persoana pe care vreau o sa am aproape, caut o persoana careia nu ii pasa de lumea din jur, care e pasionata de tot ceea ce face si o face cu drag, care iti poate vorbi ore intregi despre teorii, aplicatii sau lucruri in care crede cu adevarat.
Si mi-am mai dat seama ca imi plac baietii rationali, ce sunt pe partea de real, calculati. De ce? Pentru ca sunt eu destul de zapacita, pentru ca vreau pe cineva care sa ma aduca cu picioarele pe pamant, pentru ca imi trebuie un stalp de sustinere in lumea asta mare ce incearca sa ne ingroape cu totul in mocirla.
Am crescut placandu-mi matematica, avand note excelente la aceasta materie, am ajuns sa nu o mai indragesc asa de mult in liceu, fiind pe un profil de mate-info, si totusi imi plac baietii ce pe asta se axeaza. E destul de ironic, in liceu abia asteptam sa scap de ea si ma gndeam ca abia astept sa ajung la o facultate la care nu voi avea treaba cu matematica, si cu atat mai mult cu alte stiinte exacte, precum informatica, fizica sau biologia, si am ajuns sa imi placa tocmai baieti sau barbati care lucreaza pe aceste laturi.
Si totusi, parca nu am intalnit pana acum nici un baiat de pe o latura umanista care sa fie asa de pasionat de ceva, sa fie asa de inteligent, poate de asta cred ca mi-am gasit tiparul perfect. Dar banuiesc ca mai am atat de mult timp sa imi schimb caracteristicile baiatului ideal, si sa am alte standarde cand vine vorba de dragoste. Dar sper sa fiu cu cineva ce emana pasiune prin toti porii, ce isi iubeste locul de munca si ceea ce face.
,, They say opposites attract, but you know what draws in more? that real passion in your heart, burning bright into your core", un simplu vers din Energia care cred ca cuprinde o multime de lucruri.
Acum cateva zile am stat la masa cu cineva, un baiat tot de pe partea de real, si a inceput sa explice ceva, si il vedeam cat de implicat era, cu cata pasiune povestea despre un viitor futurist, despre ceea ce vor putea face calculatoarele, despre cum toate dispozitivele ne vor fi implantate in corp. Stiu, totul pare foarte fantezist, dar modul in care el povestea totul pe mine m-a fascinat, si pana la sfarsitul zilei, mi-am dat seama ca sunt atrasa de el.
Doar ca nu stiu daca asta este adevarat, in timp ce scriu asta imi dau seama ca nu am fost neaparat atrasa de el, sau de ceea ce povestea, ci de modul in care o facea, de pasiunea din ochii lui.
Eu nu stiu daca am subiecte de discutie de care as fi asa de interesata, nu cred ca am acel interes despre multe lucruri, iar subiectele ce eu le gasesc fascinante nu le pot dezbate cu multa lume. Deci pot spune ca sunt intr-un cerc vicios, vreau o persoana cu pasiune, dar eu nu pot oferi asta in schimb decat dupa ceva timp, cand ajungi sa ma cunosti cu adevarat.
E trist, si imi dau seama ca scrisul e singurul lucru ce ma ajuta sa ma descarc, in lipsa unei alte persoane cu care sa vorbesc, si cred ca asta e si mai trist, dar viata merge inainte.
CITEȘTI
Pierduta-n file
Cerita Pendek,,Pierduta-n file" este un proiect pe care îl am în minte de ceva timp. Gândurile, fricile și sentimentele mele toate îmbrăcate în cuvinte și așezate cu grijă pe un ecran. Momentele mele de slăbiciune deghizate în vise și speranțe de viitor. Situat...