Reha yüzünü uzaklaştırıp yüzüme baktığın da fırsattan yararlandım ve boynunda ki ellerimi çekip alttan sıyrıldım. Ayağa kalktığım da o da yatakta kendini düzeltti. Derin bir nefes alıp sırtını yatağın başlığına yasladı.
"Kalkmanın sebebini söyle bana."
Kollarını bağlamış, alayla sormuştu.
Bende derin bir nefes aldım. Yaptığı şeyleri unutacak değildim. En azından kendi içimi rahatlatıcak şeyler yapabilirdim."Tabi" dedim i'yi uzatarak. Belki biraz da şımarık bir şekilde.
Kaşlarını çattı. Dudaklarını büzüp anlamaya çalışır gibi baktı.
Yatakta yanına gidip tam önüne oturdum.
Gözleri çok dikkatli bir şekilde yüzümde dolanıyordu.
Yutkunduğun da kendimi tutamadım ve adem elmasından öptüm.Kaşları daha da çatıldı. Sağ eliyle yüzüme düşen saçı kulağımın arkasına attı.
Yüzümü iyice yüzüne yaklaştırdım.
"Reha."
"Hı" gözleri dudaklarımdaydı.
Sakince ve fısıltıyla konuşmaya başladım.
" sence ben senin iki dakikalık zevkine yenik düşecek bir kız mıyım?"
Yüzümü geri çektim.
Cevap vermedi. Şaşırmamıştı. Yine dudaklarını büzdü. Güler gibi bir ses çıkardığın da onu sinirlendirdiğimi anlamıştım. Bu hoşuma gitmişti.
"Değilsin."
Birkaç saniye bekledi.
"Ama bu iki dakikalık bir zevk değil."Biraz şaşırsam da omuz silktim.
"Her neyse." sesim boşvermiş çıkmıştı.
Kapı tıklandığında 'gel' dedim. Canan abla içeri girdiğinde ikimize de garip bakışlar attı.
"Neden yemeğe inmiyorsunuz?"
"İniyorduk bizde hala."
"Bana pek öyle gelmedi ama neyse.
Gelin hadi.""Tamam abla geliyoruz."
Fiko bakışlarını yollayıp odadan çıktı.
Reha'da ayağa kalkıp bir şey demeden kapıyı açtı.
Aşağı indiğimizde herkes masadaydı.
"Baba yarın İstanbul'a gidiyoruz"
"Sebep?"
Reha derin bir nefes aldı. Babasının bu tavırlarından sıkıldığı belliydi. Yine de sakinliğini korumaya çalıştı.
"Öyle gerekiyor baba."
İsmet bey başını iki ana salladı.
"İyi git bakalım."
"Gidiyoruz dedim baba."
Başıyla beni gösterdi.
"Ne diyorsun oğlum sen? Ne işi var bir gelinin oralarda?"
Gözlerim şokla açılırken Reha'ya baktım. Gözleri beni bulduğun da sert bir nefes verdi. Oralarda dediği yerden gelmiştim ben. Ne demek oluyordu bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GÖNÜL DAVASI
General FictionMardin'de böyle aşk olur mu ki anne? "mum ışığı gibisin, karanlığı küçücük ışığınla yarıp geçiyorsun ama üflesem söneceksin"