10 Yaşındaki Hangi Çocuk Karanlıktan Korkmaski?

72 6 1
                                    

Aşağısı mükemmel gözüküyordu sebastian çimlere oturdu ve bende onun yanına oturdum.

-biliyormusun clary insanın annesi olmaması kötü bişiy.

-ama senin annen var üvey bile olsa sen onun oğlusun.

-sana bişiy anlatabilirmiyim?

-tabiki.

-küçüktüm 10 yaşındaydım o zamanlar magnus ve isabelle aynı odalarda kalırlardı benim odamda onların hemen yan odasındaydı tek başıma kalırdım magnus ve isabelle karanlıktan çok korkarlardı caille ise onların korkularını azaltmak için her akşam onlara düzenli bir şekilde küçükken hiç bir zaman anlayamacağım dilde bir şarkı söylerdi sesi büyüleyiciydi onlar uyuyana kadar bu şarkı devam ederdi pes etmeden söylerdi bende karanlıktan korkardım ve duvarın yanındaki koltuğa oturup caille'nın sesini dinlerdim şarkı bitip onlar uyurdu ve caille benim odamı es geçerek içeri gider ve oda uyurdu çünkü isabelle ve magnus uyumuştu bense orada camın önünde ağlayıp keşke annemde olup bana okusa derdim işte büyümüştüm caille'nin yanına gittim ve onunla konuştum neden hiç bir zaman magnus ve isabelle e söylediğin şarkıyı akşamları bana neden söylemedin dedim .bana dedi 'ki sebastian sen farklıydın sen hiçbirzaman karanlıktan korkmadın'ki sen hep güçlüydün korkusuzdun karanlıktan kormazdın bile dedi bende ona '10 yaşındaydım caille hangi 10 yaşındaki çocuk karanlıktan korkmazki demiştim. bana ağlamalı gözlerle bakarak şöyle demişti caille özür dilerim sebastian ben korktuğunu bilmiyordum 10 yaşındaydım anne !! sen benim annemdin !! dedim ve odasından çıkıp gitmiştim. hep küçükken düşünürdüm annem olsa bana şarkı söylermiydi diye ama yanıtını bulamazdım annesi olmayan bir çocuk bu sorunun yanıtını asla öğrenemezdi çünkü ..sesiz ağlamaktı tek çarem yanımda kimse yokken ama sonradan çok güçlü oldum en iyi şeytan avcısı ben oldum yenilmedim yendim kazandım pes etmeden savaştım.. ve savaşacağımm.....

sebastian ağlıyordu .. ona sarıldım...

-her zaman yanındayım seni bırakmıyıcam .. ağlama lütfen ..

-peki yanımda olacakmısın?

-herzaman karanlıktan korkarsan bile o şarkıyı söyleyebilirim.

sebastian sırıttı -merak etme daha korkmuyorum.

-korkma na gerek yokki.

-seni seviyorum clarrisa banson.

-bende seni seviyorum. sebastian verlac veya lightwood.

-anneni hiç aramadınmı?

-onu artık annem bilmiyorum.

-lütfen onunla konuşmalısın.

-o bana yalan söyledi o beni kandırdı.

-hepsi belkide seni korumak içindi bence annen varken onunla vakit geçirmelisin..

-sebastian?

-efendim.

-hayatında hep iblis mi gördün ? yani hiç melek görmedin'mi?

-melekler kraliçesini gördüm benden bayağı hoşlanıyor bir kere gittiğimde çok çekici olduğumu söylemişti.

sebastian yüz ifademin değiştiğini anlamış olmalıydıki..

-neyse zaten ben sevmiyorum onu.

-sevmemelisinde bence

sebastian sırıttı. sonrada

-bunu neden sordun?

-öylesine merak ettim ama seni çekici bulan melekleri demene gerek yoktu.

-beni herkes çekici buluyor.

-haklısın.

sebastian tekrar sırıttı

-bir ara senle şu melekler kraliçesininn yanına gidellimi?

-şimdi gitmeye ne dersin?

-olabilir hadi gel.

-peki.

sebastian la beraber bir sarayın önünde durduk ve sebatian cebinden stelini çıkartıp kapıya bir sembol çizdi ve şöyle dedi ben sebastian lightwood içeri gelebilirmiyim.....? gel dedi birisi ve içeri girdik içeride gayet güzel kırmızı dudakları olan bir kadın vardı dediği kraliçe bu olmalıydı.

-wow wow wow Sebastian Ligthwood gelmiş benim çekici sevgilim ve yanındaki ona uymayan kız .

,evet biz geldik.

-oturun bişiler içebiliriz sebastian.. 

-tabi neden olmasın kraliçem.

oturduk kraliçe parmaklarını şıklattı ve önümüze birer şarap geldi. kraliçe sebastianın yanına geldi ve eğilerek onu öptü sebastian geri çekilmedi bile..

-sebastian ne yapıyorsun sen???

-hahah küçük kız sevgilini öpmem hoşuna gitmedi galiba.

-sakin ol clary herzaman bunu yapar.

-ne yani sen herzaman buraya geldiğinde oynaşırmısın kraliçe ile.

-saçmalama clary !!!

-sebastian yeni sevgilin çok katıymış doğrusu.

dedi ve kadehi sebastiana uzattı.sebatian geri çekildi.

-istemiyorum.

-hadi ama bir yudum .

sebastian kadına yaklaştı ve kadehten içti.

-işte bu sebastian benim için içtiğine saol.

-önemsiz...

-ee beni özlediğin için mi geldin sebastian seni ne kadar çekici bulsamda hiçbirzaman benle olmadın.

-evet özlediğim için geldim sorun varsa eğer gidebilirim..

-asllında var.

-neymiş?

-şu yanındaki kız gitsede seninle tek kalsak .

-saçmalama bence kraliçe o benim sevgilim .

-hahah sevgili evet sebastian sen küçük kız ve çekici çocuk benle gelin................... 

kadın ve sebastian önde gidiyordu bende arkadan sebastian bana arkasını dönüp göz kırptıktan sonra birdenbire...........................

Belkide Herşey Olması Gerektiği GibidirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin