Yalancı Ölüm

77 4 0
                                    

Adam büyük bir kahkaha attı sebastian yere yüz üstü düşünce sonra sırıtarak yanıma geldi.

-sevgiline yazık oldu değilmi süper biriydi ahh napacaksın öldü işte hahahaha.

Adam sebastian a ayağı ile küçük bir tekme atıp kontrol etti sonra aşağı eğilerek ceketinin yakasından tutu ve sebastian ı sırt üstü çevirdi ve göğsüne doğru eğildi çok ani bir patlama oldu içeride sis ve duman vardı aman tanrım biri beni çözüyordu çözdü ve yere fırllatı çok sert bir şekilde sonra duman biraz yatıştı ve bende içeri görebiliyordum sebastian yaşıyordu adamın göğüs hizasından bir hançer geçirdi içeride beni kurtaran ise isabelle di. isabelle yanıma geldi.

-seni adi sürtük senden nefret ediyorum kardeşimin ölümüne neden olacaktın pislik .

sebastian kollarını sıvıyarak yanımıza geldi.

-ben iyiyim yok bişiy tabiki ölmeyecektim bunu biliyorsun isabelle öyle değilmi?

-bunu bilmek acı veriyor.

-hahaha hadi ama boşver clary nasılsın bir yerine bişiy oldumu .

-hayır hayır ben gayet iyiyim sorun yok.

-sürtükler'e bişiy olmaz.

-isabelle lütfen .

-tamam peki..

-hadi gidelim her an uyanabilir.

-ne yani öldürmedinizmi onu ?

- o ilk şeytandır onu çok zor öldürebiliriz ama bunun için silahlarımız yanımızda değil bu bize zarar verir.

-ilk şeytan mı ?

-fazlasını bilmene gerek yok uyanabilir hadi buradan gidiyoruz .

-tamam

-tamam

yolda yürüyorduk isabelle ben ve sebastian birden bire isabelle titremeye başladı ve bana baktı sonrada hafifçe sebastian a sebastian olayı anladı ve beni bırakarak isabelle e koştu.

-kendine gel kendine gellll

-jonathan jonathan jonathann

aman tanrım bu jonathan dı onun adını diyordu onunla uzun zamandır konuşmamıştık beni aramıştı ama ben cevap vermemiştim .. neden onun adını sayıklıyorduki.

-isabelle sakin ol hadi bana ne gördüğünü anlat.

-o aptal kızın arkadaşı zor durumda .

isabelle zor durumdaki yakın arkadaşlarını görebiliyordu ama onlar birbirini tanımıyordu bile.

-nasıl zor durumda !!

-vampir vampirler onu ısırdı !!

-kahretsin ona burda tut dedi beni göstererek isabelle e ben geleceğim her şey yolunda onu burada tut dedi

SEBASTİAN ANLATIYOR.

büyük bir patlama yaratarak o aptal dünyalının evinin önüne geldim her ne kadar vampirler kadar kan kokusunu fazla almasak ta hala kan kokusunu sezebiliyordum .evin kapısı açıktı sonuna kadar kise yok gibiydi ev iki katlıydı eve girdim ilk önce büyük bir salona açılan kapıdan geçtim salonun hemen bitiminde bir kapı cardı kapıyı dikkatli bir şekilde açtım ve mutfak vardı burası temizdi üst kata çıkmak için salonun hemen yanındaki merdivenlere geldim merdivenler çok koyu bir kahverengi idi gözlerimi dikkatlice üstünden gezdirdim işte bir kanıt merdivenler den kan akıyordu hafifçe kanlara basmamaya özen göstererek yukarı çıktım ve hol e girdim kanın geldiği noktayı bulup kapıyı açtım ve açar açmaz hançer fırlattım ama orada jonathan dan başka kimse yoktu yerde baygın ve ısırılmış bir şekilde yatıyordu aynı zamandada kan kaybediyordu onu düzelltim kanına baktım hala tazeydi bu yüzden fazla kan kaybetmişti kanını tamamlamak için bileğimi kesitim ve kanımı ağzına doğru hafifçe yaklaştırdım.

-iç şunu, içsene aptal

o anda kanımı son damlasına kadar emdi ve aslında son anda ne yapılması gerektiğini anladım.

Belkide Herşey Olması Gerektiği GibidirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin