Sebastian'ın yanına gitmeden önce ona uzun bir süre baktım elinde kılıca benzer bir şey sallıyordu baya uzundu siyah bir deri ceket giymişti yeşil gözleri güneşin altında parlıyordu etkileyici görünüyordu onu ilk defa bu şekilde görmüştüm çok havalı ve aynı zamandada jonathan kadar olmassada karizmatik'di....
-Evet Jonathan ben geldim.
-açılcası clary geleceğini sanmamıştım.
-sözümü tutarım ben !!!
-kızmana gerek yok tamam özür dilerim .
-kızmadım sadece sinirlendim salak
-ikisi aynı şey zaten clary(alaycı bir sesle)
-kes! sadede gelecekmisin acaba jonathan yoksa beni buraya güzel kızlarla çıkma anılarını anlatmaya'mı çağırdın??? hangisi???
-kızlarla çıkmamı sana anlatamam çünkü eğer senle çıkarsak kıskanma diye.
-senle asla çıkmıyıcaz sill bunu aklından hadi ne anlatacaktın.
-belkide çıkarız ha ?? evet madem bu kadar konuya gelmek istiyorsun başlıyorum:
-mükemmel başla bakalım ne gibi bir saçmalık duyucaz.
-öncellikle annenin adını marsy olarak biliyorsun değilmi?
-evet zaten öyle başka ne olacaktı?
-aslında annenin geçrek adı marrie banson.
-saçmalama annem bana neden yaşan bir ad dessinki.
-dedimya sen bir şeytan avcısısın..bu yüzden senden gizledi annen de aynı öyle gizlemek için ressam oldu evet bunu kanıtla dedin değikmi?
-evet kanıtla dedim tüm bunları kanıtla ve beni inandır.
-eve git clary annenin babanı çizdiği portreyi al ve tam boyun kısmından babanın portresine büyük bir oyuk aç içinde küçük bir kağıt bulacaksın kağıttaki botu oku.
-eee sonra ne olacak?
-kağıttaki senin geçmişin aslında nasıl bir kız olduğunu ama annenin bunu sana neden açıklamadığını öğreneceksin sadece bana güven ve dediklerimi yap sen bir sıradan değilsin clary sen bir şeytan avcısısın.
-senin dediklerini yapıcam sebastian ama bişey çıkmazsa ne olacağını ben bile düşünemiyorum.
-işin bittiğinde yanıma gelip kollarıma atılacaksın emin ol.
-sapıklıkta sınır tanımıyorsun
-sapıklık değil senden hoşlandım .
-tamam peki sen nesin şeytan avcısımı
- evet bende öyleyim .
-eve gitmem gerek
-tamam dediklerimi yap geri gel beklicem.
-tamam ..
arkama bakmadan eve koşup gittim daha saat erken olduğu için annem uyuyordu annemin resim odasına girdim ve portreyi buldum nasıl parçalayabilirdim ama yapmalıydım portreyi parçalamalıyım ve elime bir bıçcak alıp dediği yere bir kesik attım evet sebastian ın dediği gibi bir kağıt vardı içinde açıp okumaya başladım..
bu kağıtta sana herşeyi anlatıyorum kızım bu kağıt eline geçeceği zaman tahminen sen 19 yaşında olacaksın (oysaki annem yanılıyordu ben kağıdı o bana vermeden bulmuştum ve sebastian haklıydı) kağıdın devamında benim asıl adım kızım marrie banson ben bir ..................