Ağacın yanına gittim kimse yoktu tam ağacın dibine oturdum.Biri bana usulca eğilerek göremediğim biri.
-Bana kendini anlat hayatını anlat .
-Sen kimsin?
-Benim kim olduğum önemli değil bana hayatını anlat ki sana yardım edeyim.
Son çağrem anlatmaktı düşünmeden içimden gelenleri anlatım .
-Gerçek adım Jace babam ben küçükken öldürüldü diye biliyordum ama yaşıyormuş.Annem se yok onu ben hiç görmedim resim kalıntısı bile yok.Bazen düşünüyorum nasıl bir görünüme sahip nasıl saçları nasıl gözleri var diye ama elde edebildiğim hiçbirşey yok çünkü hayatınızda görmediğiniz biri hakkında tahmin yürütemezsiniz. Benim annem Lightwood lar olmuştur hep onlardan destek almışımdır ben onlara güvenmişimdir isabelle,magnus,caille ve diğerleri hep yanımdaydılar. Ölüm bana çok yakın bense ona çok uzağım ben ondan kaçıyorum ama o beni yakalamıyor o benim gerçekleri görmeden ölmemi istemiyor. Bende istemiyorum gerçekler gün yüzüne çıkana kadar yani hep gece hep karanlık olana kadar yaşayacağım sadece düşmanlarım için değil babam için ölen annem için üvey ailem için yaşayacağım ben. Herkes nefret edebilir kimse sevmeyebilir beni kötü bilebilirler ben övünüyorumda sanabilirler veya ne kadar itici olduğumu kızlarla habire gece hayatı yaşayan biri olarakta görebilirler ben pes etmedim ben yıkılmadım ben kimseyi bırakacak kadar şerefsiz olmadım evet belki benim babam aşağılık ve şerefsiz adamın teki olabilir hatta katil olabilir ama o beni mükkemel şartlar ile yetiştirdi o beni savaşçı olarak yetiştirdi o bana güçlü olmayı herhangi bir zamanda yıkılmamayı öğretti ben ona güvendim ona inandım onun yolundan gittim ben katil değilim ama bana ve çevremdekilere zarar verene katilim. Sonuçta herkesin içinde bir katil vardır onun o katilin dışarı çıkması canlanması için sevdiklerinize,değer verdiklerinize zarar gelmesi lazım işte o katil o zaman içinizde canlanır ve sizin bedeninizin bir bütünü haline gelir.
-Bu konuda yani kendini anlatma konusunda başarılı çıktın .
-Bana nasıl yardım edebilirsinki senin ben gövdeni bile geremezken .
-Beni göremene benim kim olduğumu bilmene gerek yok bana inan bana güven o zaman başarırsın.
-Başarmak inanmak ve güvenmekle olmaz başarmak o işi faliyete geçirmekle olur .
-Çok akıllı olduğunu söylemişmiydim?
-Bana baksana gövdesini göremediğim hayalet benle dalga mı geçiyorsun sen ?
-Uzatmayalım bence sonuçta ben samimiyim bekle sabret ve olacakları gör.
-Benim hayatımda düzen hep aynıdır bir hayaletin benimle gelip konuşmasıyla bir anlam olmaz.
-Sabret ve gör jace takma adınla sebastian verlac .
-Ama ben bu bilgiyi sana vermedim.
-Sana bana inanmanı demiştim ben doğruyu bilir ve doğruyu söylerim.
-Bekleyip gör dedin madem öyle bekleyip görmeye hazırım.
-İnan bana başarılı olacaksın ve ölüm seni değil sen ölümü kovalayacaksın.
Benimle konuşan o ses gitmişti şimdi karanlık olmuştu her yer gözlerimi kapattım sadece etrafımdaki seslere odaklandım kimseyi dinlemiyordum dinlecek kimse yoktu çünkü herzaman'ki gibi etraftan ayak sesleri geliyordu.